Dit dus.quote:Op zondag 12 april 2026 19:47 schreef OllieA het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van het idee van een bucketlist.
Ik hou meer van een alledaagslijstje:
Probeer wat vaker te groeten op straat. Een knik en een glimlach is al genoeg.
Laat merken dat het kassamensje een mens is, geen scanapparaat.
Maak elke dag iemand aan het lachen.
Geef eens een complimentje.
Gewone, kleine dingetjes, waar anderen blij van worden.
Ditquote:Op zondag 12 april 2026 19:47 schreef OllieA het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van het idee van een bucketlist.
Ik hou meer van een alledaagslijstje:
Probeer wat vaker te groeten op straat. Een knik en een glimlach is al genoeg.
Laat merken dat het kassamensje een mens is, geen scanapparaat.
Maak elke dag iemand aan het lachen.
Geef eens een complimentje.
Gewone, kleine dingetjes, waar anderen blij van worden.
In goede gezondheid wel.quote:Op zondag 12 april 2026 20:21 schreef Marsenal het volgende:
Zo oud mogelijk worden, is eigenlijk het enige.
Brrr... nee.quote:Op zondag 12 april 2026 20:21 schreef Marsenal het volgende:
Zo oud mogelijk worden, is eigenlijk het enige.
Hoe is het nou met dat oogje van je?quote:Op zondag 12 april 2026 18:57 schreef vosss het volgende:
Protip voor iedereen:
Ga dingen die je nog met eigen ogen wil zien bekijken. Niet volgende jaar of volgende maand, maar nu.
Het kan zo maar dat je oog kapot gaat en dan wordt iets wat normaal lijkt ineens heel veel lastiger.
Zonsverduistering wil ik ook trouwens.quote:Op zondag 12 april 2026 21:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb ook niet echt een bucket list, maar er zijn wel een paar dingen die ik nog wel zou willen doen:
- Een totale zonsverduistering meemaken. Ik vind dat een van de indrukwekkendste dingen die ik ooit heb gezien. Ik heb die van 1999 gezien en die van dit jaar staat op de planning en ik hoop die van volgend jaar ook te zien. Daarna zal het er wel niet meer van komen.
- Pinguïns in hun natuurlijke omgeving zien.
Kut. Dat is de korte samenvatting. Zie amper nog wat met dat oog.quote:Op zondag 12 april 2026 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe is het nou met dat oogje van je?
Vet. Doen. Nog altijd een van de gaafste dingen die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 12 april 2026 21:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zonsverduistering wil ik ook trouwens.
Ook doen! Die keuze heb ik in 2019 gemaakt. Beste keuze ever! Meer vrije tijd is meer beter dan meer geld.quote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef Seven. het volgende:
Ik wil 4 dagen per week gaan werken, maar dat gaat nog jaren duren.
Godver, balen man. Ik had zo gehoopt dat het beter ging.quote:Op zondag 12 april 2026 21:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dat is de korte samenvatting. Zie amper nog wat met dat oog.
Binnenkort mri van mn kop. Als ik daar de uitslag van heb update ik dat netvliesloslating topic nog wel eens met alle info, maar niet best dus. Uitslag is de 28ste geloof ik.
Thanks for asking wel.
Hoezo gaat dat nog jaren duren, dat kun je toch zelf kiezen? En als je kinderen hebt dan krijg je toch ook een vrije dag in de week dacht, terwijl je loon gewoon voor 70% wordt doorbetaald.quote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef Seven. het volgende:
Ik wil 4 dagen per week gaan werken, maar dat gaat nog jaren duren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |