Ik weet niet of dat per se aan de goudprijs ligt, bijna alle modellen (ook staal) zijn sinds 2018 in prijs gestegen ook vanwege de hype.quote:Op maandag 13 april 2026 11:52 schreef Tjoent het volgende:
Met de gestegen goudprijs is een Rolex toch een zeer goede investering gebleken. Ik heb er twee, eentje in 2018 gekocht maar die is aanzienlijk meer waard geworden. Draag 'm nooit, puur gekocht voor als de pleuris ooit zou uitbreken. Weet niet eens precies meer welk type het is, met wel met diamanten erin ook.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Correctie: ik dacht dat er een nieuw model Daytona blijkt te zijn, maar het gaat om een niet gelist horloge, wat wel op de Rolex website staat vermeld onder de nieuwe horloges 🤔
Mijn smaak ook niet maar de oude had op z'n minst nog een eigen smoel. De nieuwe lijkt een soort goedkope gmt kopie met kleine secondewijzer. Maar verkocht waarschijnlijk voor geen meter idd, dus dan moet je wat proberen. Al denk ik dat niemand een traan laat als het geheel verdwijntquote:Op dinsdag 14 april 2026 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
YM II vind ik wel een verbetering ten opzichte van wat het was.
Het blijft wel een niche ding wat heel weinig mensen gaan kopen dat wel.
Een niet gelist model wat voor een heel klein deel platina betreft. Ik kijk er echt naar uit om zo’n ding voor 3 ton op Chrono te gaan zien straksquote:Op dinsdag 14 april 2026 01:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emaille wijzerplaat
126502 blijkbaar, compleet onkrijgbaar natuurlijk tenzij je 4x zoveel wilt betalen bij een grijze handelaar
Ik denk dat een YM II echt zo’n horloge is wat rijke mensen kopen die NIKS van horloges snappen. Maar die dan wel even een kapitaal willen stukslaanquote:Op dinsdag 14 april 2026 01:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mijn smaak ook niet maar de oude had op z'n minst nog een eigen smoel. De nieuwe lijkt een soort goedkope gmt kopie met kleine secondewijzer. Maar verkocht waarschijnlijk voor geen meter idd, dus dan moet je wat proberen. Al denk ik dat niemand een traan laat als het geheel verdwijnt
Oh het is een speciale limited uitvoering? Dat had ik idd niet meegekregen. Niet dat het anders wel beschikbaar zou zijnquote:Op dinsdag 14 april 2026 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een niet gelist model wat voor een heel klein deel platina betreft. Ik kijk er echt naar uit om zo’n ding voor 3 ton op Chrono te gaan zien straks![]()
Wel een leuk horloge. Ik snap alleen niet wat hier nou zo bizar aan is om hem niet te listen
Deze is ook heel vet jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 01:29 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo'n "uitzonderlijke" release, naast die Daytona
Gave kleurcombi en wijzerplaat weldiamantjes hadden ze achterwege mogen laten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |