abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 12:48:17 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572440
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:27 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat klopt ook wel inderdaad, maar dat vind ik ook moeilijk, dat vanuit mijn instabiliteit er gewoon niet veel mogelijk gaat zijn in het leven.
Je zou eigenlijk onder curatele moeten staan. Dan kun je in ieder geval behoed worden voor bepaalde beslissingen waar je achteraf alleen maar ellende van hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 12:49:30 #52
511221 Hetekip
Depressief
pi_220572449
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je zou eigenlijk onder curatele moeten staan. Dan kun je in ieder geval behoed worden voor bepaalde beslissingen waar je achteraf alleen maar ellende van hebt.
Wat betekent dat überhaupt? En hoe kom je dat?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 12:54:21 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572489
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat betekent dat überhaupt? En hoe kom je dat?
https://www.rijksoverheid(...)ewind-en-mentorschap
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 13:16:12 #54
511221 Hetekip
Depressief
pi_220572628
quote:
Weet niet of ik daar zomaar voor in aanmerking kom.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 13:18:43 #55
511677 EsserS
Just show it!
pi_220572645
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat betekent dat überhaupt? En hoe kom je dat?
Je bent zo instabiel dat je niet in staat bent, zelfstandig beslissingen te nemen. De overheid zou de regie over jouw leven moeten overnemen.
In Data We Trust
  maandag 13 april 2026 @ 13:23:18 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572665
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:16 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Weet niet of ik daar zomaar voor in aanmerking kom.
Dat ligt eraan in welke vorm. Curatele is de zwaarste, daar beslist een rechter over. Maar er zijn andere vormen waarbij je vrijwillig een deel van je zeggenschap aan een ander overlaat.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 13:38:21 #57
511221 Hetekip
Depressief
pi_220572768
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:18 schreef EsserS het volgende:

[..]
Je bent zo instabiel dat je niet in staat bent, zelfstandig beslissingen te nemen. De overheid zou de regie over jouw leven moeten overnemen.
Weet niet of de wetgever dat zo ziet. Ik werk gewoon en in principe ben ik niemand tot last, alleen maak ik beslissingen die mijzelf schaden, zoals het kopen van een huis, waardoor ik bijna uit het leven ben gestapt.

quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat ligt eraan in welke vorm. Curatele is de zwaarste, daar beslist een rechter over. Maar er zijn andere vormen waarbij je vrijwillig een deel van je zeggenschap aan een ander overlaat.
Zal er eens over nadenken, ik wil ook niet als gek worden weggezet.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 13:41:03 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572782
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:38 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Weet niet of de wetgever dat zo ziet. Ik werk gewoon en in principe ben ik niemand tot last, alleen maak ik beslissingen die mijzelf schaden, zoals het kopen van een huis, waardoor ik bijna uit het leven ben gestapt.
[..]
Zal er eens over nadenken, ik wil ook niet als gek worden weggezet.
Wat heet ‘gek’. Mentaal vrij instabiel is misschien wel ‘gek’.

Als je zo verstandig zou zijn om jezelf tegen jezelf te beschermen, zou dat wel weer een teken zijn dat je ook goede beslissingen kunt nemen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 15:35:55 #59
511221 Hetekip
Depressief
pi_220573721
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat heet ‘gek’. Mentaal vrij instabiel is misschien wel ‘gek’.

Als je zo verstandig zou zijn om jezelf tegen jezelf te beschermen, zou dat wel weer een teken zijn dat je ook goede beslissingen kunt nemen.
Ik wil wel gewoon beetje normaal door het leven. Ik ben instabiel, maar als ik daar aan toe ga geven ben ik alles kwijt. Kan ik mijn werk ook niet blijven doen met opgeheven hoofd.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 15:36:59 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220573727
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:35 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik wil wel gewoon beetje normaal door het leven. Ik ben instabiel, maar als ik daar aan toe ga geven ben ik alles kwijt. Kan ik mijn werk ook niet blijven doen met opgeheven hoofd.
Iemand had je kunnen behoeden voor die misstap met dat huis.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 15:54:07 #61
511221 Hetekip
Depressief
pi_220573806
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Iemand had je kunnen behoeden voor die misstap met dat huis.
Ja dat is wel waar, maar goed ik ben er ook weer uitgekomen of bijna uit.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 15:55:36 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220573821
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat is wel waar, maar goed ik ben er ook weer uitgekomen of bijna uit.
En toch open je nog serieus een serieus topic over deze vrouw. Daar ben je duidelijk nog niet goed uitgekomen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 16:21:24 #63
511221 Hetekip
Depressief
pi_220573940
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En toch open je nog serieus een serieus topic over deze vrouw. Daar ben je duidelijk nog niet goed uitgekomen.
Ja dat klopt wel, dat vind ik nog moeilijk. We hebben wel een fijne tijd wanneer we samen zijn. Beter dan met mijn ex, die sloeg mij af en toe.

Maar ik vind het ook wel een hard gelag als de conclusie is dat ik te instabiel ben voor een relatie en dat nooit zal lukken. Zelfstandig wonen is nu ook al een beetje van de tafel. Wat kan ik wel nog.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 16:59:05 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220574280
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, dat vind ik nog moeilijk. We hebben wel een fijne tijd wanneer we samen zijn. Beter dan met mijn ex, die sloeg mij af en toe.

Maar ik vind het ook wel een hard gelag als de conclusie is dat ik te instabiel ben voor een relatie en dat nooit zal lukken. Zelfstandig wonen is nu ook al een beetje van de tafel. Wat kan ik wel nog.
Kun je nog tot de slotsom komen dat déze relatie heel slecht voor je is?

Vasthouden aan een slechte relatie is erger dan besluiten dat deze relatie echt niet goed voor je is.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 17:54:35 #65
545 dop
:copyright: dop
pi_220574736
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, dat vind ik nog moeilijk. We hebben wel een fijne tijd wanneer we samen zijn. Beter dan met mijn ex, die sloeg mij af en toe.

Maar ik vind het ook wel een hard gelag als de conclusie is dat ik te instabiel ben voor een relatie en dat nooit zal lukken. Zelfstandig wonen is nu ook al een beetje van de tafel. Wat kan ik wel nog.
Misschien eens nadenken over wat jij in een relatie belangrijk vind, en waar jij gelukkig van wordt.
Een relatie is altijd wel ergens geven en nemen, je bent nooit in alles compatibel, maar je kunt prima bij jezelf nagaan waar jij (on)gelukkig van wordt.
En van je neukertje mag je ook rustig verlangen dat ze aan haar situatie werkt, als ze werkelijk ook met jouw wil zijn.
Als het op deze manier al 3 jaar volhoudt, schat ik dat ze het eigenlijk wel best vind, en jouw vooral zo manipuleert zodat zij het naar haar zin heeft.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 13 april 2026 @ 23:42:41 #66
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220576946
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Je bent mentaal vrij instabiel
dat is sowieso een harde voorwaarde om lid te mogen worden van Fok
Le Diable
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:08:49 #67
511677 EsserS
Just show it!
pi_220578204
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 23:42 schreef SemperLibertas het volgende:
dat is sowieso een harde voorwaarde om lid te mogen worden van Fok
Inderdaad. Ik heb zojuist de DSM-5 erbij gepakt en het zal je niet verrassen dat de diagnose 'Actief Lidmaatschap op fok' inmiddels staat genoteerd als een erkend symptoom.
In Data We Trust
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:22:56 #68
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220578268
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 23:42 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
dat is sowieso een harde voorwaarde om lid te mogen worden van Fok
De volgende op het afstreeplijstje is de atypische persoonlijkheidsstoornis! Komt mooi uit, want dan ben je er zo ongeveer wel.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:23:17 #69
511677 EsserS
Just show it!
pi_220578269
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:02 schreef Ama het volgende:

[..]
?
_O- :Y
In Data We Trust
pi_220582083
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Iets waar je ook rekening mee moet houden, is deze mogelijkheid. Omdat je haar maar heel zelden ziet, weet je dus niet wat ze achter je rug om allemaal uitspookt. Dus je weet ook niet of je de enige bent in deze positie. Misschien heeft ze wel meerdere lange afstandsvriendjes die ze maar heel af en toe ziet.
Pohh, had je een stijfje toen je dit typte?
pi_220582235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:24 schreef DjVero het volgende:
Pohh, had je een stijfje toen je dit typte?
Waar slaat dat nou weer op?
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:20:52 #72
511677 EsserS
Just show it!
pi_220583307
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:24 schreef DjVero het volgende:
Pohh, had je een stijfje toen je dit typte?
Ten aanzien van de bovenstaande interventie in dit topic valt op dat u de overstap heeft gemaakt van een inhoudelijke gedachtenwisseling naar een discourse van lage zedelijke orde. U insinueert een verband tussen de hypothetische reflectie van de voorganger en diens fysieke staat van opwinding. Hiermee verlaat men de sfeer van de rede en begeeft men zich op het terrein van de platte zinnelijkheid, hetgeen getuigt van een gebrekkig vermogen tot abstractie. In plaats van de validiteit van de geopperde mogelijkheid (het bestaan van meerdere parallelle relaties) te toetsen, kiest u voor een ad hominem aanval van een uiterst triviale aard. Dit duidt op een morele deficiëntie waarbij men tracht de ander te kleineren door deze te reduceren tot zijn louter biologische impulsen. Dus, de opmerking fungeert als een onnodige vervuiling van de intermenselijke communicatie. Het is een uiting die de waardigheid van het gesprek ondermijnt en die, moreel bezien, slechts geduid kan worden als een onbeheerste oprisping van een onontwikkeld karakter.

Concluderend kan men stellen dat de vraagstelling aangaande de fysiologische reactie van de medeforumgebruiker geen verheldering van het onderwerp beoogt maar louter dient als een manifestatie van een inferieure ethische dispositie.
In Data We Trust
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:25:49 #73
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220583355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:20 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ten aanzien van de bovenstaande interventie in dit topic valt op dat u de overstap heeft gemaakt van een inhoudelijke gedachtenwisseling naar een discourse van lage zedelijke orde. U insinueert een verband tussen de hypothetische reflectie van de voorganger en diens fysieke staat van opwinding. Hiermee verlaat men de sfeer van de rede en begeeft men zich op het terrein van de platte zinnelijkheid, hetgeen getuigt van een gebrekkig vermogen tot abstractie. In plaats van de validiteit van de geopperde mogelijkheid (het bestaan van meerdere parallelle relaties) te toetsen, kiest u voor een ad hominem aanval van een uiterst triviale aard. Dit duidt op een morele deficiëntie waarbij men tracht de ander te kleineren door deze te reduceren tot zijn louter biologische impulsen. Dus, de opmerking fungeert als een onnodige vervuiling van de intermenselijke communicatie. Het is een uiting die de waardigheid van het gesprek ondermijnt en die, moreel bezien, slechts geduid kan worden als een onbeheerste oprisping van een onontwikkeld karakter.

Concluderend kan men stellen dat de vraagstelling aangaande de fysiologische reactie van de medeforumgebruiker geen verheldering van het onderwerp beoogt maar louter dient als een manifestatie van een inferieure ethische dispositie.
Dat zeg ik. 😕
pi_220585534
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:20 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ten aanzien van de bovenstaande interventie in dit topic valt op dat u de overstap heeft gemaakt van een inhoudelijke gedachtenwisseling naar een discourse van lage zedelijke orde. U insinueert een verband tussen de hypothetische reflectie van de voorganger en diens fysieke staat van opwinding. Hiermee verlaat men de sfeer van de rede en begeeft men zich op het terrein van de platte zinnelijkheid, hetgeen getuigt van een gebrekkig vermogen tot abstractie. In plaats van de validiteit van de geopperde mogelijkheid (het bestaan van meerdere parallelle relaties) te toetsen, kiest u voor een ad hominem aanval van een uiterst triviale aard. Dit duidt op een morele deficiëntie waarbij men tracht de ander te kleineren door deze te reduceren tot zijn louter biologische impulsen. Dus, de opmerking fungeert als een onnodige vervuiling van de intermenselijke communicatie. Het is een uiting die de waardigheid van het gesprek ondermijnt en die, moreel bezien, slechts geduid kan worden als een onbeheerste oprisping van een onontwikkeld karakter.

Concluderend kan men stellen dat de vraagstelling aangaande de fysiologische reactie van de medeforumgebruiker geen verheldering van het onderwerp beoogt maar louter dient als een manifestatie van een inferieure ethische dispositie.
De veronderstelde inhoudelijke gedachtenwisseling waarop jij je beroept is m.i. discutabel daar het gestoeld is op een verzonnen onderwerp. De speculatieve aard van de aangevoerde mogelijkheid ondermijnt reeds bij aanvang de pretentie van rationele diepgang.

Ten aanzien van jouw uitgebreide reprimande op mijn interventie acht ik het noodzakelijk een nuancering aan te brengen. Het door jouw omschreven fenomeen van ‘meervoudige parallelle relaties’ - in meer volkse terminologie aangeduid als het adagium van een ‘schatje in ieder stadje’ - kunnen weldegelijk somatische reacties in de fallus teweegbrengen bij een gedeelte van de mannelijke populatie.

Dat deze uiting door jou wordt geduid als een ad hominem en bovendien wordt geclassificeerd als een 'inferieure ethische dispotie' zegt mogelijk evenzeer iets over de normatieve kaders die jij hanteert.
  woensdag 15 april 2026 @ 11:02:18 #75
511677 EsserS
Just show it!
pi_220585600
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:39 schreef DjVero het volgende:

[..]
De veronderstelde inhoudelijke gedachtenwisseling waarop jij je beroept is m.i. discutabel daar het gestoeld is op een verzonnen onderwerp. De speculatieve aard van de aangevoerde mogelijkheid ondermijnt reeds bij aanvang de pretentie van rationele diepgang.

Ten aanzien van jouw uitgebreide reprimande op mijn interventie acht ik het noodzakelijk een nuancering aan te brengen. Het door jouw omschreven fenomeen van ‘meervoudige parallelle relaties’ - in meer volkse terminologie aangeduid als het adagium van een ‘schatje in ieder stadje’ - kunnen weldegelijk somatische reacties in de fallus teweegbrengen bij een gedeelte van de mannelijke populatie.

Dat deze uiting door jou wordt geduid als een ad hominem en bovendien wordt geclassificeerd als een 'inferieure ethische dispotie' zegt mogelijk evenzeer iets over de normatieve kaders die jij hanteert.
;)
In Data We Trust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')