abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220556684
Drie jaar geleden via internet een vrouw uit Ierland leren kennen. We hadden leuk contact het was op en neer appen etc. Toen hebben we elkaar ontmoet in Frankfurt, zij moest daarheen voor werk. Hotelletje geboekt, samen geslapen de eerste nacht en dus ook seks gehad. Aan het eind van de trip zei ze dat ze een vriend had en alle contact wilde verbreken. Maar dat is haar niet gelukt we bleven contact houden.

We gingen vaak samen bellen, en op een afstand dingen doen. Samen gamen, films kijken etc. Ondertussen krijgt ze een afkeer van haar huidige partner, maar woont ze om financiële redenen samen. Dat is een aantal jaar zo goed gegaan. Maar de laatste tijd krijgen we vaker strijd en ruzie.

Ze is gauw jaloers, en was helemaal over de rooie toen ze op een tripje erachter kwam dat ik porno keek. Dat vond ze maar niks, zag ze als vreemdgaan. En nu ook hebben we vaker ruzie, we willen weer een tripje plannen om samen te komen. Ze wil dat ik wat meer research doe naar vakantie bestemmingen maar ik wil eigenlijk gewoon haar treffen. Het boeit mij geen fuck waar we elkaar zien, dit maakt het boos.

Ze gaat met die partner van haar op vakantie in een hotel met ontbijt en zo in een lekker warm land, maar wij moeten maar steeds een of andere miserabele city trip in fuckin frankfurt, berlijn, london of copenhagen doen.

Ik heb er geen fuckin zin meer in, ik wil het het liefst uitmaken, maar tegelijkertijd heb ik soms wel een leuke tijd met haar, het gaat pas mis als ze komt met al haar onzekerheden en deze op mij projecteert. Ze slaapt samen met een andere kerel en dat moet ik maar goed vinden, maar oh weej als ik eens een porno kijk dan wordt ze boos.

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar toch mis ik haar ook. Laatst hadden we even ruzie en spraken we elkaar niet meer, toen na 3 dagen toch weer contact, maar eigenlijk wil ik het niet meer. Maar ik wil ook geen afscheid nemen vind dat lastig nu ik er zo diep in zit. We zijn al drie jaar samen of zo. Terwijl ze wel nog altijd met die kerel woont.

Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  roze zaterdag 11 april 2026 @ 18:02:29 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220556895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:33 schreef Hetekip het volgende:
Uitgemaakt met vriendin maar ben nu verdrietig niks om nog voor te leven.

Ik zit gevangen de zwarte hond loopt naast mij
?
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:06:59 #3
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220556926
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:
Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
Dit vat het wel aardig samen ja.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220556965
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:02 schreef Ama het volgende:

[..]
?
Ja is weer aangegaan ik schrijf toch dat het de laatste tijd niet zo lekker gaat tussen ons.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:24:56 #5
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220557049
Sounds like you stuck your Dick in crazy
pi_220557270
I call bullshit.
pi_220557289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:58 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
I call bullshit.
pi_220557294
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:58 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
I call bullshit.
Tis echt waar, jij kan bullshit roepen. Maar toch is het zo. Het ligt misschien ver uit jouw comfortzone maar maakt het niet minder waar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 20:19:16 #9
441859 crew  Lenny77
pi_220557919
Je beseft dat deze 'relatie' niet goed voor je is?
Laat los..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220558178
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:19 schreef Lenny77 het volgende:
Je beseft dat deze 'relatie' niet goed voor je is?
Laat los..
Ja dat besef ik me wel, maar we hebben ook heel veel mooie momenten, het is nu laatste tijd wat meer ruzie en strijd.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 20:53:00 #11
441859 crew  Lenny77
pi_220558225
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:47 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat besef ik me wel, maar we hebben ook heel veel mooie momenten, het is nu laatste tijd wat meer ruzie en strijd.
En hoe zie je dit naar iets echts ontwikkelen?
Ander land, echte vriend,... Al 3 jaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zaterdag 11 april 2026 @ 20:59:19 #12
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220558281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:47 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat besef ik me wel, maar we hebben ook heel veel mooie momenten, het is nu laatste tijd wat meer ruzie en strijd.
Je wordt gewoon gebruikt als een neukertje als het uitkomt. Hou de eer aan jezelf en kies voor jezelf.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220558303
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En hoe zie je dit naar iets echts ontwikkelen?
Ander land, echte vriend,... Al 3 jaar.
We hebben elkaar een paar keer ontmoet en dan was het altijd wel fijn.
Ze is zelfs wat Nederlands aan het leren, denk wel dat ze serieus is....

Maar ik denk dat de ruzies het vaak wat moeilijker maken.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220558306
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:59 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Je wordt gewoon gebruikt als een neukertje als het uitkomt. Hou de eer aan jezelf en kies voor jezelf.
Ze komt soms wel emotioneel over en denk dat die gast haar niet genoeg aandacht geeft, misschien heb je wel gelijk dat ik gebruikt wordt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 21:53:47 #15
441859 crew  Lenny77
pi_220558892
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:01 schreef Hetekip het volgende:

[..]
We hebben elkaar een paar keer ontmoet en dan was het altijd wel fijn.
Ze is zelfs wat Nederlands aan het leren, denk wel dat ze serieus is....

Maar ik denk dat de ruzies het vaak wat moeilijker maken.
3 jaar en elkaar een paar keer ontmoet hebben gaat niet samen met serieus zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 12 april 2026 @ 00:24:40 #16
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220559849
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
3 jaar en elkaar een paar keer ontmoet hebben gaat niet samen met serieus zijn.
Dit topic ook niet.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 12 april 2026 @ 00:47:32 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220559886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sounds like you stuck your Dick in crazy
En omgekeerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220559940
Is je achternaam Simpson?
  zondag 12 april 2026 @ 01:30:48 #19
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220559942
quote:
Ik heb er geen fuckin zin meer in, ik wil het het liefst uitmaken, maar tegelijkertijd heb ik soms wel een leuke tijd met haar, het gaat pas mis als ze komt met al haar onzekerheden en deze op mij projecteert. Ze slaapt samen met een andere kerel en dat moet ik maar goed vinden, maar oh weej als ik eens een porno kijk dan wordt ze boos.
Ze is niet de enige met onzekerheden....

quote:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar toch mis ik haar ook. Laatst hadden we even ruzie en spraken we elkaar niet meer, toen na 3 dagen toch weer contact, maar eigenlijk wil ik het niet meer. Maar ik wil ook geen afscheid nemen vind dat lastig nu ik er zo diep in zit. We zijn al drie jaar samen of zo. Terwijl ze wel nog altijd met die kerel woont.
  zondag 12 april 2026 @ 08:15:28 #20
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220560378
🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
  zondag 12 april 2026 @ 08:19:36 #21
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220560395
Zou het zelf niet faciliteren broertje, ze is immers behoorlijk aan het bedriegen en wat hem overkomt kan jou ook overkomen. Breek het af, je hebt haar echt niet nodig.

quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 01:29 schreef Cockwhale het volgende:
Is je achternaam Simpson?
Is dit onderdeel van storyline? We hebben bij ons nu ook een Simpson die me toch een partij stinkt naar de parfum jonguh, niet normaal. Probeer het zoveel mogelijk te negeren en me af te zonderen, maar ze komt steeds maar weer naast me staan.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 12 april 2026 @ 08:26:38 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220560431
Bizar dat je voor een eerste ontmoeting helemaal naar Frankfurt bent gereisd om haar te zien…
Verder gaat ze haar man toch niet verlaten. Waarom neem je genoegen met de paar kruimels die je krijgt toegeworpen?

Beter verbreek je het contact en ga je je op jezelf richten. Waarom val je op een vrouw die zo ver weg woont, nog een partner heeft en jou ziet als tijdverdrijf voor als ze zich verveeld?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 12 april 2026 @ 08:54:25 #23
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_220560562
Is ze toevallig receptionist van beroep? :D
Dit vraag ik voor een vriend
pi_220560612
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:01 schreef Hetekip het volgende:
We hebben elkaar een paar keer ontmoet en dan was het altijd wel fijn.
Hoe vaak ben je in die drie jaar nu met haar van bil gegaan?
  roze zondag 12 april 2026 @ 09:40:05 #25
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220560839
Mensen geloven ook alles he.
Your beauty never ever scared me.
pi_220560849
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2026 09:40 schreef Ama het volgende:
Mensen geloven ook alles he.
Niet allemaal ;)
  zondag 12 april 2026 @ 09:42:41 #27
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220560862
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hoe vaak ben je in die drie jaar nu met haar van bil gegaan?
Er is meer in het leven dan alleen seks hoor. Je moet eens leren om je op iets anders te focussen dan alleen seks.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  roze zondag 12 april 2026 @ 09:47:09 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220560905
Respect ook dat je de energie hebt voor dit terwijl je naar eigen zeggen zo depressief bent enz.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 12 april 2026 @ 11:10:35 #29
511221 Hetekip
Depressief
pi_220561476
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
3 jaar en elkaar een paar keer ontmoet hebben gaat niet samen met serieus zijn.
Ja, maar toch wil je geloven. Zij leert Nederlands, we hebben veel contact, bellen veel en dat soort dingen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 01:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ze is niet de enige met onzekerheden....
[..]

Ja ik heb ook mijn onzekerheden. Ik vind het vooral moeilijk omdat het allemaal op mij afkomt om hier huisvestiging te regelen voor ons beide en dat ik ons beide moet onderhouden.

quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zou het zelf niet faciliteren broertje, ze is immers behoorlijk aan het bedriegen en wat hem overkomt kan jou ook overkomen. Breek het af, je hebt haar echt niet nodig.
[..]
Is dit onderdeel van storyline? We hebben bij ons nu ook een Simpson die me toch een partij stinkt naar de parfum jonguh, niet normaal. Probeer het zoveel mogelijk te negeren en me af te zonderen, maar ze komt steeds maar weer naast me staan.
Misschien heb je wel gelijk ja.

quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Bizar dat je voor een eerste ontmoeting helemaal naar Frankfurt bent gereisd om haar te zien…
Verder gaat ze haar man toch niet verlaten. Waarom neem je genoegen met de paar kruimels die je krijgt toegeworpen?

Beter verbreek je het contact en ga je je op jezelf richten. Waarom val je op een vrouw die zo ver weg woont, nog een partner heeft en jou ziet als tijdverdrijf voor als ze zich verveeld?
We waren al een beetje bezig, en toen was ik al verliefd, en tja dan is het moeilijk om eruit te trekken. Vaak denk ik ook wel dat ik vanwege mijn persoonlijkheidstoornis het wel fijn vindt om een relatie op afstand te hebben. Het wordt vaak stress en problemen wanneer het gaat over elkaar zien in het echt. Ik denk dat ik het wel fijn vindt zo op afstand.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 11:12:14 #30
511221 Hetekip
Depressief
pi_220561489
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 09:47 schreef Ama het volgende:
Respect ook dat je de energie hebt voor dit terwijl je naar eigen zeggen zo depressief bent enz.
dit speelt gewoon echt dat jij het niet geloofd kan ik niks aan doen.
ik kan dan wel bewijzen gaan posten van mij en haar en allerlei dingen
maar dat ga ik niet doen want dat is mijn privacy en waarom moet ik jou wat bewijzen
als je het niet aanstaat blijf je maar weg, ik reageer gewoon op de mensen die wel inhoudelijk reageren
mensen die roepen dat het fake is, prima, maar eigenlijk bedoel je dat het zo ver van je referentiekader ligt dat je er niks bij kan voorstellen en dat kan, maar ga dan niet direct bullshit roepen.

verder wil ik je bedanken dat je me er aan herinnert dat ik mijn escitalopram moet pakken dus bedankt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 11:16:56 #31
441859 crew  Lenny77
pi_220561526
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:10 schreef Hetekip het volgende:

Ja ik heb ook mijn onzekerheden. Ik vind het vooral moeilijk omdat het allemaal op mij afkomt om hier huisvestiging te regelen voor ons beide en dat ik ons beide moet onderhouden.

Wil ze dat? Heeft ze dit gezegd?
Is ze daarom nog bij haar vriend omdat dit niet aan de orde is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 12 april 2026 @ 11:18:34 #32
511221 Hetekip
Depressief
pi_220561540
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 11:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wil ze dat? Heeft ze dit gezegd?
Is ze daarom nog bij haar vriend omdat dit niet aan de orde is?
Nouja ze wil hier komen wonen, ze heeft het idee dat ze hier wel werk vindt, maar ik vind dat allemaal wat lastiger te geloven. Dus in een zekere zin doe ik het mezelf ook aan, maar aan de andere kant...

Ze is bij die vriend omdat ze alleen de huur niet kan betalen, althans dat zegt ze. Ze wil ook niet terug naar haar ouders, ze zei dat ze het misschien wel kan uitmaken en dan op haar zelf kan daar, lokaal. Maar ze wil dan wel op een bepaald niveau met mij zijn en we bereiken dat niveau denk ik niet echt. Nu hebben we weer gedoe.

Ik word er gewoon moe van.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 11:24:54 #33
441859 crew  Lenny77
pi_220561590
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:18 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Nouja ze wil hier komen wonen, ze heeft het idee dat ze hier wel werk vindt, maar ik vind dat allemaal wat lastiger te geloven. Dus in een zekere zin doe ik het mezelf ook aan, maar aan de andere kant...

Ze is bij die vriend omdat ze alleen de huur niet kan betalen, althans dat zegt ze. Ze wil ook niet terug naar haar ouders, ze zei dat ze het misschien wel kan uitmaken en dan op haar zelf kan daar, lokaal. Maar ze wil dan wel op een bepaald niveau met mij zijn en we bereiken dat niveau denk ik niet echt. Nu hebben we weer gedoe.

Ik word er gewoon moe van.
Laat ze het dan maar eerst uitmaken..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 12 april 2026 @ 11:35:46 #34
511221 Hetekip
Depressief
pi_220561667
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 11:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Laat ze het dan maar eerst uitmaken..
Weet niet of ik dat kan afdwingen als mijn hart er ook niet 100% in zit.

ik denk dat ik het wel leuk vindt van een afstandje maar als ik denk aan echt samenwonen, dan denk ik dat we niet echt de juiste klik hebben. Ik merk dat ze best veel dingen van mij verlangd waar ik niet aan kan voldoen. Ze is zelf heel onzeker over haarzelf en zo, en dan ben ik de gene die haar steeds moet bevestigen of geruststellen en dat lukt mij ook niet.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220561892
Iets waar je ook rekening mee moet houden, is deze mogelijkheid. Omdat je haar maar heel zelden ziet, weet je dus niet wat ze achter je rug om allemaal uitspookt. Dus je weet ook niet of je de enige bent in deze positie. Misschien heeft ze wel meerdere lange afstandsvriendjes die ze maar heel af en toe ziet.
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 12:49:58 #36
441859 crew  Lenny77
pi_220562533
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:35 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Weet niet of ik dat kan afdwingen als mijn hart er ook niet 100% in zit.

ik denk dat ik het wel leuk vindt van een afstandje maar als ik denk aan echt samenwonen, dan denk ik dat we niet echt de juiste klik hebben. Ik merk dat ze best veel dingen van mij verlangd waar ik niet aan kan voldoen. Ze is zelf heel onzeker over haarzelf en zo, en dan ben ik de gene die haar steeds moet bevestigen of geruststellen en dat lukt mij ook niet.
Nee niet afdwingen. Dat zou ze zelf moeten doen als ze bij je wil zijn. Zolang ze dat niet doet, wil ze dit nog niet.
Maar als je echt zo een twijfels hebt dan zou ik het afkappen. Voor zij toch stappen gaat zetten.
Want dan ga jij daarna voor jouw gevoel verantwoordelijk zijn voor haar geluk omdat zij iemand in de steek heeft gelaten voor jou en dat gaat je nekken. Dat gaat waarschijnlijk ook in je gezicht gegooid worden..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 12 april 2026 @ 13:10:52 #37
511221 Hetekip
Depressief
pi_220562718
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 12:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee niet afdwingen. Dat zou ze zelf moeten doen als ze bij je wil zijn. Zolang ze dat niet doet, wil ze dit nog niet.
Maar als je echt zo een twijfels hebt dan zou ik het afkappen. Voor zij toch stappen gaat zetten.
Want dan ga jij daarna voor jouw gevoel verantwoordelijk zijn voor haar geluk omdat zij iemand in de steek heeft gelaten voor jou en dat gaat je nekken. Dat gaat waarschijnlijk ook in je gezicht gegooid worden..
Ja misschien heb je gelijk, ik vermoed van mezelf dat ik gewoon geen relatie wil, dat ik het wel leuk doe vinden van een afstand maar als het dan dichtbij komt, dan hoeft het niet meer. Sowieso heeft ze denk ik wel veel eisen, zo zou ze door het lind gaan als ik eens in de stad naar een andere vrouw kijk, dan voelt zij zich te min en blabla. Ik weet niet of dat wat gaat worden, en nu doet ze me soms al in mijn gezicht gooien. Dat ze alles heeft geruïneerd thuis en nu ook met mij en dat dit haar schuld is blabla. Dan zegt ze dat ze paniek aanvallen krijgt en zo.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 13:54:41 #38
511677 EsserS
Just show it!
pi_220563303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:
Drie jaar geleden via internet een vrouw uit Ierland leren kennen. We hadden leuk contact het was op en neer appen etc. Toen hebben we elkaar ontmoet in Frankfurt, zij moest daarheen voor werk. Hotelletje geboekt, samen geslapen de eerste nacht en dus ook seks gehad. Aan het eind van de trip zei ze dat ze een vriend had en alle contact wilde verbreken. Maar dat is haar niet gelukt we bleven contact houden.

We gingen vaak samen bellen, en op een afstand dingen doen. Samen gamen, films kijken etc. Ondertussen krijgt ze een afkeer van haar huidige partner, maar woont ze om financiële redenen samen. Dat is een aantal jaar zo goed gegaan. Maar de laatste tijd krijgen we vaker strijd en ruzie.

Ze is gauw jaloers, en was helemaal over de rooie toen ze op een tripje erachter kwam dat ik porno keek. Dat vond ze maar niks, zag ze als vreemdgaan. En nu ook hebben we vaker ruzie, we willen weer een tripje plannen om samen te komen. Ze wil dat ik wat meer research doe naar vakantie bestemmingen maar ik wil eigenlijk gewoon haar treffen. Het boeit mij geen fuck waar we elkaar zien, dit maakt het boos.

Ze gaat met die partner van haar op vakantie in een hotel met ontbijt en zo in een lekker warm land, maar wij moeten maar steeds een of andere miserabele city trip in fuckin frankfurt, berlijn, london of copenhagen doen.

Ik heb er geen fuckin zin meer in, ik wil het het liefst uitmaken, maar tegelijkertijd heb ik soms wel een leuke tijd met haar, het gaat pas mis als ze komt met al haar onzekerheden en deze op mij projecteert. Ze slaapt samen met een andere kerel en dat moet ik maar goed vinden, maar oh weej als ik eens een porno kijk dan wordt ze boos.

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar toch mis ik haar ook. Laatst hadden we even ruzie en spraken we elkaar niet meer, toen na 3 dagen toch weer contact, maar eigenlijk wil ik het niet meer. Maar ik wil ook geen afscheid nemen vind dat lastig nu ik er zo diep in zit. We zijn al drie jaar samen of zo. Terwijl ze wel nog altijd met die kerel woont.

Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
Mijn God Hetekip, je bent dus én depressief (zie ander topic) én je hebt een bizar, ingewikkelde relatie op afstand. Lekker bezig .....

[ Bericht 0% gewijzigd door EsserS op 12-04-2026 16:40:06 ]
In Data We Trust
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 14:38:05 #39
441859 crew  Lenny77
pi_220564056
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:10 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja misschien heb je gelijk, ik vermoed van mezelf dat ik gewoon geen relatie wil, dat ik het wel leuk doe vinden van een afstand maar als het dan dichtbij komt, dan hoeft het niet meer. Sowieso heeft ze denk ik wel veel eisen, zo zou ze door het lind gaan als ik eens in de stad naar een andere vrouw kijk, dan voelt zij zich te min en blabla. Ik weet niet of dat wat gaat worden, en nu doet ze me soms al in mijn gezicht gooien. Dat ze alles heeft geruïneerd thuis en nu ook met mij en dat dit haar schuld is blabla. Dan zegt ze dat ze paniek aanvallen krijgt en zo.
:{
Ik zou niet te lang wachten om hier een punt achter te zetten...
Jij bent zelf niet stabiel genoeg om dit te kunnen dragen.
En dat zou je ook niet moeten willen. Gedoe...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 12 april 2026 @ 15:53:36 #40
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_220565374
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:

Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
En je geeft zelf het antwoord.
pi_220565425
De enige die hier plezier aan heeft is je penis.
In je koppie kan zoiets je helemaal gek maken, laat staan plezier ervaren.

Laat niet je penis spreken, maar je hersencellen.
Ik meen dat niet verkeerd overigens, want ik ken dit soort situaties van vroeger. Het heeft mij gekraakt als een noot in de kraker destijds.
  zondag 12 april 2026 @ 16:27:07 #42
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220566022
Wat voor advies zou je aan een vriend geven? Volg dat advies op. Je moet jezelf even goede raad gunnen en geven als dat je je beste vriend zou gunnen en geven.
pi_220567427
Wacht, jij hebt een vriendin in relatie, die met jou vreemdgaat, maar je pikt het dat zij porno kijken ziet als vreemdgaan terwijl zij letterlijk seks heeft met een ander. Ik zou eerst eens duidelijk zijn!

Lijkt mij een prima iets voor ernaast als je het toch al hebt en je kan je er beiden in vinden maar echt niet dat ik hierdoor de mogelijkheid op een betere relatie zou laten schieten. Blijf daten, stop er niet te veel tijd in en bloed het dood dan is het zo,.

[ Bericht 39% gewijzigd door verbijstering op 12-04-2026 18:45:59 ]
  zondag 12 april 2026 @ 19:07:48 #44
511677 EsserS
Just show it!
pi_220567680
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:37 schreef verbijstering het volgende:
Wacht, jij hebt een vriendin in relatie, die met jou vreemdgaat, maar je pikt het dat zij porno kijken ziet als vreemdgaan terwijl zij letterlijk seks heeft met een ander. Ik zou eerst eens duidelijk zijn!

Lijkt mij een prima iets voor ernaast als je het toch al hebt en je kan je er beiden in vinden maar echt niet dat ik hierdoor de mogelijkheid op een betere relatie zou laten schieten. Blijf daten, stop er niet te veel tijd in en bloed het dood dan is het zo,.
Er is genoeg vis in de zee om naar te hengelen.
In Data We Trust
  maandag 13 april 2026 @ 08:56:50 #45
511221 Hetekip
Depressief
pi_220570565
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:54 schreef EsserS het volgende:

[..]
Mijn God Hetekip, je bent dus én depressief (zie ander topic) én je hebt een bizar, ingewikkelde relatie op afstand. Lekker bezig .....
Ja dat klopt, deze relatie is uiteindelijk ook de reden geworden dat ik depressief ben geworden.

quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 14:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:{
Ik zou niet te lang wachten om hier een punt achter te zetten...
Jij bent zelf niet stabiel genoeg om dit te kunnen dragen.
En dat zou je ook niet moeten willen. Gedoe...
Ja dat is waar ik ben niet helemaal stabiel, ik snap ook niet wat zij denkt. Nu praten we niet, ze werd boos en hing op een tijdje terug. Dat is toen ik dit topic maakte. Maar meestal appt ze na paar dagen dat ze mij mist of zo.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 08:57:21 #46
511221 Hetekip
Depressief
pi_220570568
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 15:57 schreef cinderloom het volgende:
De enige die hier plezier aan heeft is je penis.
In je koppie kan zoiets je helemaal gek maken, laat staan plezier ervaren.

Laat niet je penis spreken, maar je hersencellen.
Ik meen dat niet verkeerd overigens, want ik ken dit soort situaties van vroeger. Het heeft mij gekraakt als een noot in de kraker destijds.
Heb je zoiets eens meegemaakt? Het maakt mij ooi wel gek of helemaal door mekaar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 08:59:53 #47
511677 EsserS
Just show it!
pi_220570577
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat klopt, deze relatie is uiteindelijk ook de reden geworden dat ik depressief ben geworden.

Waarom zei je dat in dat andere topic dan niet? Allerlei users gaven de meest bizarre raad aan jou om je depressie te overwinnen.
In Data We Trust
  maandag 13 april 2026 @ 09:02:59 #48
511221 Hetekip
Depressief
pi_220570591
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:59 schreef EsserS het volgende:

[..]
Waarom zei je dat dan niet eerder?
Omdat het een beetje indirect is. Ik dacht dat om naar hier te komen, ik woon vestiging moest regelen. En dat is me uiteindelijk duur komen te staan. Ik kon het niet aan en toen na 113 bellen en een hoop gedoe, wat stabieler geworden.

Goed nieuws is wel, het einde is aan zicht, het gaat weer verkocht worden. En dan ben ik er van af. Ik ben nu nog aan het wachten.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 09:16:28 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220570651
Je bent mentaal vrij instabiel, dat werkt overal in door.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 12:27:14 #50
511221 Hetekip
Depressief
pi_220572317
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Je bent mentaal vrij instabiel, dat werkt overal in door.
Ja dat klopt ook wel inderdaad, maar dat vind ik ook moeilijk, dat vanuit mijn instabiliteit er gewoon niet veel mogelijk gaat zijn in het leven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 12:48:17 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572440
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:27 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat klopt ook wel inderdaad, maar dat vind ik ook moeilijk, dat vanuit mijn instabiliteit er gewoon niet veel mogelijk gaat zijn in het leven.
Je zou eigenlijk onder curatele moeten staan. Dan kun je in ieder geval behoed worden voor bepaalde beslissingen waar je achteraf alleen maar ellende van hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 12:49:30 #52
511221 Hetekip
Depressief
pi_220572449
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je zou eigenlijk onder curatele moeten staan. Dan kun je in ieder geval behoed worden voor bepaalde beslissingen waar je achteraf alleen maar ellende van hebt.
Wat betekent dat überhaupt? En hoe kom je dat?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 12:54:21 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572489
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat betekent dat überhaupt? En hoe kom je dat?
https://www.rijksoverheid(...)ewind-en-mentorschap
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 13:16:12 #54
511221 Hetekip
Depressief
pi_220572628
quote:
Weet niet of ik daar zomaar voor in aanmerking kom.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 13:18:43 #55
511677 EsserS
Just show it!
pi_220572645
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat betekent dat überhaupt? En hoe kom je dat?
Je bent zo instabiel dat je niet in staat bent, zelfstandig beslissingen te nemen. De overheid zou de regie over jouw leven moeten overnemen.
In Data We Trust
  maandag 13 april 2026 @ 13:23:18 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572665
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:16 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Weet niet of ik daar zomaar voor in aanmerking kom.
Dat ligt eraan in welke vorm. Curatele is de zwaarste, daar beslist een rechter over. Maar er zijn andere vormen waarbij je vrijwillig een deel van je zeggenschap aan een ander overlaat.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 13:38:21 #57
511221 Hetekip
Depressief
pi_220572768
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:18 schreef EsserS het volgende:

[..]
Je bent zo instabiel dat je niet in staat bent, zelfstandig beslissingen te nemen. De overheid zou de regie over jouw leven moeten overnemen.
Weet niet of de wetgever dat zo ziet. Ik werk gewoon en in principe ben ik niemand tot last, alleen maak ik beslissingen die mijzelf schaden, zoals het kopen van een huis, waardoor ik bijna uit het leven ben gestapt.

quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat ligt eraan in welke vorm. Curatele is de zwaarste, daar beslist een rechter over. Maar er zijn andere vormen waarbij je vrijwillig een deel van je zeggenschap aan een ander overlaat.
Zal er eens over nadenken, ik wil ook niet als gek worden weggezet.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 13:41:03 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220572782
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:38 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Weet niet of de wetgever dat zo ziet. Ik werk gewoon en in principe ben ik niemand tot last, alleen maak ik beslissingen die mijzelf schaden, zoals het kopen van een huis, waardoor ik bijna uit het leven ben gestapt.
[..]
Zal er eens over nadenken, ik wil ook niet als gek worden weggezet.
Wat heet ‘gek’. Mentaal vrij instabiel is misschien wel ‘gek’.

Als je zo verstandig zou zijn om jezelf tegen jezelf te beschermen, zou dat wel weer een teken zijn dat je ook goede beslissingen kunt nemen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 15:35:55 #59
511221 Hetekip
Depressief
pi_220573721
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat heet ‘gek’. Mentaal vrij instabiel is misschien wel ‘gek’.

Als je zo verstandig zou zijn om jezelf tegen jezelf te beschermen, zou dat wel weer een teken zijn dat je ook goede beslissingen kunt nemen.
Ik wil wel gewoon beetje normaal door het leven. Ik ben instabiel, maar als ik daar aan toe ga geven ben ik alles kwijt. Kan ik mijn werk ook niet blijven doen met opgeheven hoofd.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 15:36:59 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220573727
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:35 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik wil wel gewoon beetje normaal door het leven. Ik ben instabiel, maar als ik daar aan toe ga geven ben ik alles kwijt. Kan ik mijn werk ook niet blijven doen met opgeheven hoofd.
Iemand had je kunnen behoeden voor die misstap met dat huis.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 15:54:07 #61
511221 Hetekip
Depressief
pi_220573806
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Iemand had je kunnen behoeden voor die misstap met dat huis.
Ja dat is wel waar, maar goed ik ben er ook weer uitgekomen of bijna uit.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 15:55:36 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220573821
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat is wel waar, maar goed ik ben er ook weer uitgekomen of bijna uit.
En toch open je nog serieus een serieus topic over deze vrouw. Daar ben je duidelijk nog niet goed uitgekomen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 16:21:24 #63
511221 Hetekip
Depressief
pi_220573940
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En toch open je nog serieus een serieus topic over deze vrouw. Daar ben je duidelijk nog niet goed uitgekomen.
Ja dat klopt wel, dat vind ik nog moeilijk. We hebben wel een fijne tijd wanneer we samen zijn. Beter dan met mijn ex, die sloeg mij af en toe.

Maar ik vind het ook wel een hard gelag als de conclusie is dat ik te instabiel ben voor een relatie en dat nooit zal lukken. Zelfstandig wonen is nu ook al een beetje van de tafel. Wat kan ik wel nog.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 13 april 2026 @ 16:59:05 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220574280
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, dat vind ik nog moeilijk. We hebben wel een fijne tijd wanneer we samen zijn. Beter dan met mijn ex, die sloeg mij af en toe.

Maar ik vind het ook wel een hard gelag als de conclusie is dat ik te instabiel ben voor een relatie en dat nooit zal lukken. Zelfstandig wonen is nu ook al een beetje van de tafel. Wat kan ik wel nog.
Kun je nog tot de slotsom komen dat déze relatie heel slecht voor je is?

Vasthouden aan een slechte relatie is erger dan besluiten dat deze relatie echt niet goed voor je is.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 17:54:35 #65
545 dop
:copyright: dop
pi_220574736
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, dat vind ik nog moeilijk. We hebben wel een fijne tijd wanneer we samen zijn. Beter dan met mijn ex, die sloeg mij af en toe.

Maar ik vind het ook wel een hard gelag als de conclusie is dat ik te instabiel ben voor een relatie en dat nooit zal lukken. Zelfstandig wonen is nu ook al een beetje van de tafel. Wat kan ik wel nog.
Misschien eens nadenken over wat jij in een relatie belangrijk vind, en waar jij gelukkig van wordt.
Een relatie is altijd wel ergens geven en nemen, je bent nooit in alles compatibel, maar je kunt prima bij jezelf nagaan waar jij (on)gelukkig van wordt.
En van je neukertje mag je ook rustig verlangen dat ze aan haar situatie werkt, als ze werkelijk ook met jouw wil zijn.
Als het op deze manier al 3 jaar volhoudt, schat ik dat ze het eigenlijk wel best vind, en jouw vooral zo manipuleert zodat zij het naar haar zin heeft.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 13 april 2026 @ 23:42:41 #66
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220576946
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Je bent mentaal vrij instabiel
dat is sowieso een harde voorwaarde om lid te mogen worden van Fok
Le Diable
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:08:49 #67
511677 EsserS
Just show it!
pi_220578204
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 23:42 schreef SemperLibertas het volgende:
dat is sowieso een harde voorwaarde om lid te mogen worden van Fok
Inderdaad. Ik heb zojuist de DSM-5 erbij gepakt en het zal je niet verrassen dat de diagnose 'Actief Lidmaatschap op fok' inmiddels staat genoteerd als een erkend symptoom.
In Data We Trust
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:22:56 #68
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220578268
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 23:42 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
dat is sowieso een harde voorwaarde om lid te mogen worden van Fok
De volgende op het afstreeplijstje is de atypische persoonlijkheidsstoornis! Komt mooi uit, want dan ben je er zo ongeveer wel.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:23:17 #69
511677 EsserS
Just show it!
pi_220578269
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:02 schreef Ama het volgende:

[..]
?
_O- :Y
In Data We Trust
pi_220582083
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Iets waar je ook rekening mee moet houden, is deze mogelijkheid. Omdat je haar maar heel zelden ziet, weet je dus niet wat ze achter je rug om allemaal uitspookt. Dus je weet ook niet of je de enige bent in deze positie. Misschien heeft ze wel meerdere lange afstandsvriendjes die ze maar heel af en toe ziet.
Pohh, had je een stijfje toen je dit typte?
pi_220582235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:24 schreef DjVero het volgende:
Pohh, had je een stijfje toen je dit typte?
Waar slaat dat nou weer op?
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:20:52 #72
511677 EsserS
Just show it!
pi_220583307
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:24 schreef DjVero het volgende:
Pohh, had je een stijfje toen je dit typte?
Ten aanzien van de bovenstaande interventie in dit topic valt op dat u de overstap heeft gemaakt van een inhoudelijke gedachtenwisseling naar een discourse van lage zedelijke orde. U insinueert een verband tussen de hypothetische reflectie van de voorganger en diens fysieke staat van opwinding. Hiermee verlaat men de sfeer van de rede en begeeft men zich op het terrein van de platte zinnelijkheid, hetgeen getuigt van een gebrekkig vermogen tot abstractie. In plaats van de validiteit van de geopperde mogelijkheid (het bestaan van meerdere parallelle relaties) te toetsen, kiest u voor een ad hominem aanval van een uiterst triviale aard. Dit duidt op een morele deficiëntie waarbij men tracht de ander te kleineren door deze te reduceren tot zijn louter biologische impulsen. Dus, de opmerking fungeert als een onnodige vervuiling van de intermenselijke communicatie. Het is een uiting die de waardigheid van het gesprek ondermijnt en die, moreel bezien, slechts geduid kan worden als een onbeheerste oprisping van een onontwikkeld karakter.

Concluderend kan men stellen dat de vraagstelling aangaande de fysiologische reactie van de medeforumgebruiker geen verheldering van het onderwerp beoogt maar louter dient als een manifestatie van een inferieure ethische dispositie.
In Data We Trust
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:25:49 #73
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220583355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:20 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ten aanzien van de bovenstaande interventie in dit topic valt op dat u de overstap heeft gemaakt van een inhoudelijke gedachtenwisseling naar een discourse van lage zedelijke orde. U insinueert een verband tussen de hypothetische reflectie van de voorganger en diens fysieke staat van opwinding. Hiermee verlaat men de sfeer van de rede en begeeft men zich op het terrein van de platte zinnelijkheid, hetgeen getuigt van een gebrekkig vermogen tot abstractie. In plaats van de validiteit van de geopperde mogelijkheid (het bestaan van meerdere parallelle relaties) te toetsen, kiest u voor een ad hominem aanval van een uiterst triviale aard. Dit duidt op een morele deficiëntie waarbij men tracht de ander te kleineren door deze te reduceren tot zijn louter biologische impulsen. Dus, de opmerking fungeert als een onnodige vervuiling van de intermenselijke communicatie. Het is een uiting die de waardigheid van het gesprek ondermijnt en die, moreel bezien, slechts geduid kan worden als een onbeheerste oprisping van een onontwikkeld karakter.

Concluderend kan men stellen dat de vraagstelling aangaande de fysiologische reactie van de medeforumgebruiker geen verheldering van het onderwerp beoogt maar louter dient als een manifestatie van een inferieure ethische dispositie.
Dat zeg ik. 😕
pi_220585534
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:20 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ten aanzien van de bovenstaande interventie in dit topic valt op dat u de overstap heeft gemaakt van een inhoudelijke gedachtenwisseling naar een discourse van lage zedelijke orde. U insinueert een verband tussen de hypothetische reflectie van de voorganger en diens fysieke staat van opwinding. Hiermee verlaat men de sfeer van de rede en begeeft men zich op het terrein van de platte zinnelijkheid, hetgeen getuigt van een gebrekkig vermogen tot abstractie. In plaats van de validiteit van de geopperde mogelijkheid (het bestaan van meerdere parallelle relaties) te toetsen, kiest u voor een ad hominem aanval van een uiterst triviale aard. Dit duidt op een morele deficiëntie waarbij men tracht de ander te kleineren door deze te reduceren tot zijn louter biologische impulsen. Dus, de opmerking fungeert als een onnodige vervuiling van de intermenselijke communicatie. Het is een uiting die de waardigheid van het gesprek ondermijnt en die, moreel bezien, slechts geduid kan worden als een onbeheerste oprisping van een onontwikkeld karakter.

Concluderend kan men stellen dat de vraagstelling aangaande de fysiologische reactie van de medeforumgebruiker geen verheldering van het onderwerp beoogt maar louter dient als een manifestatie van een inferieure ethische dispositie.
De veronderstelde inhoudelijke gedachtenwisseling waarop jij je beroept is m.i. discutabel daar het gestoeld is op een verzonnen onderwerp. De speculatieve aard van de aangevoerde mogelijkheid ondermijnt reeds bij aanvang de pretentie van rationele diepgang.

Ten aanzien van jouw uitgebreide reprimande op mijn interventie acht ik het noodzakelijk een nuancering aan te brengen. Het door jouw omschreven fenomeen van ‘meervoudige parallelle relaties’ - in meer volkse terminologie aangeduid als het adagium van een ‘schatje in ieder stadje’ - kunnen weldegelijk somatische reacties in de fallus teweegbrengen bij een gedeelte van de mannelijke populatie.

Dat deze uiting door jou wordt geduid als een ad hominem en bovendien wordt geclassificeerd als een 'inferieure ethische dispotie' zegt mogelijk evenzeer iets over de normatieve kaders die jij hanteert.
  woensdag 15 april 2026 @ 11:02:18 #75
511677 EsserS
Just show it!
pi_220585600
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:39 schreef DjVero het volgende:

[..]
De veronderstelde inhoudelijke gedachtenwisseling waarop jij je beroept is m.i. discutabel daar het gestoeld is op een verzonnen onderwerp. De speculatieve aard van de aangevoerde mogelijkheid ondermijnt reeds bij aanvang de pretentie van rationele diepgang.

Ten aanzien van jouw uitgebreide reprimande op mijn interventie acht ik het noodzakelijk een nuancering aan te brengen. Het door jouw omschreven fenomeen van ‘meervoudige parallelle relaties’ - in meer volkse terminologie aangeduid als het adagium van een ‘schatje in ieder stadje’ - kunnen weldegelijk somatische reacties in de fallus teweegbrengen bij een gedeelte van de mannelijke populatie.

Dat deze uiting door jou wordt geduid als een ad hominem en bovendien wordt geclassificeerd als een 'inferieure ethische dispotie' zegt mogelijk evenzeer iets over de normatieve kaders die jij hanteert.
;)
In Data We Trust
pi_220586397
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:39 schreef DjVero het volgende:

[..]
De veronderstelde inhoudelijke gedachtenwisseling waarop jij je beroept is m.i. discutabel daar het gestoeld is op een verzonnen onderwerp. De speculatieve aard van de aangevoerde mogelijkheid ondermijnt reeds bij aanvang de pretentie van rationele diepgang.

Ten aanzien van jouw uitgebreide reprimande op mijn interventie acht ik het noodzakelijk een nuancering aan te brengen. Het door jouw omschreven fenomeen van ‘meervoudige parallelle relaties’ - in meer volkse terminologie aangeduid als het adagium van een ‘schatje in ieder stadje’ - kunnen weldegelijk somatische reacties in de fallus teweegbrengen bij een gedeelte van de mannelijke populatie.

Dat deze uiting door jou wordt geduid als een ad hominem en bovendien wordt geclassificeerd als een 'inferieure ethische dispotie' zegt mogelijk evenzeer iets over de normatieve kaders die jij hanteert.
Exact!
  woensdag 15 april 2026 @ 13:44:56 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220586458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:


Ze is gauw jaloers, en was helemaal over de rooie toen ze op een tripje erachter kwam dat ik porno keek. Dat stond gelijk aan vreemdgaan voor haar
Vrouwen :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 27 april 2026 @ 20:19:16 #78
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220667552
Ja daag. Dit wordt zeker het volgende 'dagboekvaneenkindermeisje.com'-boek dat wordt uitgegeven? :')

Als ik je dan toch een echte en inhoudelijke reactie moet geven: mijn ex trapte mij. We zijn bij elkaar gebleven omdat ik iets teveel plannen had gemaakt om de week erop met haar op vakantie te gaan. Was een leuke vakantie. Maandje of twee later ging het uit en she dumped my ass.

Let wel: zij vond het lastig (lees: onmogelijk) om het te hebben over het onderwerp 'de kans is realistisch dat het tussen ons uitgaat, wat als het uitgaat, ik wil geen verdriet hebben als het uitgaat', want dan begon ze te janken. Toen ging het uit, en zorgde ze vooral dat ik degene was die met verdriet achterbleef. Eeuwig jaloers om de gekste dingen, maar zat wel continu in mijn telefoon te kijken en zag dingen waar ze de grootste ruzie over schopte.

Fuck haar. En fuck jouw neukertje. Neem afstand, en hou je daaraan.

Nee, wacht, betere tip. Ga erop uit en zoek NOG IEMAND. Doet zij namelijk ook. En zorg dat je de zelfverzekerdheid van 'ze wil met me neuken' gebruikt om iemand aan de haak te slaan die het wél waard is. Laat het aan je cray-cray affairebitch weten en dump her ass. Serieus.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 27 april 2026 @ 20:22:33 #79
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220667579
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:
Drie jaar geleden via internet een vrouw uit Ierland leren kennen. We hadden leuk contact het was op en neer appen etc. Toen hebben we elkaar ontmoet in Frankfurt, zij moest daarheen voor werk. Hotelletje geboekt, samen geslapen de eerste nacht en dus ook seks gehad. Aan het eind van de trip zei ze dat ze een vriend had en alle contact wilde verbreken. Maar dat is haar niet gelukt we bleven contact houden.

We gingen vaak samen bellen, en op een afstand dingen doen. Samen gamen, films kijken etc. Ondertussen krijgt ze een afkeer van haar huidige partner, maar woont ze om financiële redenen samen. Dat is een aantal jaar zo goed gegaan. Maar de laatste tijd krijgen we vaker strijd en ruzie.

Ze is gauw jaloers, en was helemaal over de rooie toen ze op een tripje erachter kwam dat ik porno keek. Dat vond ze maar niks, zag ze als vreemdgaan. En nu ook hebben we vaker ruzie, we willen weer een tripje plannen om samen te komen. Ze wil dat ik wat meer research doe naar vakantie bestemmingen maar ik wil eigenlijk gewoon haar treffen. Het boeit mij geen fuck waar we elkaar zien, dit maakt het boos.

Ze gaat met die partner van haar op vakantie in een hotel met ontbijt en zo in een lekker warm land, maar wij moeten maar steeds een of andere miserabele city trip in fuckin frankfurt, berlijn, london of copenhagen doen.

Ik heb er geen fuckin zin meer in, ik wil het het liefst uitmaken, maar tegelijkertijd heb ik soms wel een leuke tijd met haar, het gaat pas mis als ze komt met al haar onzekerheden en deze op mij projecteert. Ze slaapt samen met een andere kerel en dat moet ik maar goed vinden, maar oh weej als ik eens een porno kijk dan wordt ze boos.

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar toch mis ik haar ook. Laatst hadden we even ruzie en spraken we elkaar niet meer, toen na 3 dagen toch weer contact, maar eigenlijk wil ik het niet meer. Maar ik wil ook geen afscheid nemen vind dat lastig nu ik er zo diep in zit. We zijn al drie jaar samen of zo. Terwijl ze wel nog altijd met die kerel woont.

Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
geef die amateur hoer toch een schop vent

de houdbaarheidsdatum is reeds lang voorbij , laat een andere idioot ff plezier hebben
aan de andere kant als ze lekker neukt en het is gratis, nou ja , tja

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 27-04-2026 21:50:18 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220932641
Gaan met een vrouw met een vriend is nooit een goed idee..
pi_220932663
De TT klopt niet. Moet zijn: ik ga al 3 jaar met een vrouw die een partner heeft. Je kan het wel mooi in die vrouw haar schoenen schuiven, maar wees gewoon eerlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220932683
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
De TT klopt niet. Moet zijn: ik ga al 3 jaar met een vrouw die een partner heeft. Je kan het wel mooi in die vrouw haar schoenen schuiven, maar wees gewoon eerlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 1,5 maand ouder.. Wat is het probleem als ik vragen mag?
  zondag 31 mei 2026 @ 23:57:24 #83
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220932740
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:
Drie jaar geleden via internet een vrouw uit Ierland leren kennen. We hadden leuk contact het was op en neer appen etc. Toen hebben we elkaar ontmoet in Frankfurt, zij moest daarheen voor werk. Hotelletje geboekt, samen geslapen de eerste nacht en dus ook seks gehad. Aan het eind van de trip zei ze dat ze een vriend had en alle contact wilde verbreken. Maar dat is haar niet gelukt we bleven contact houden.

We gingen vaak samen bellen, en op een afstand dingen doen. Samen gamen, films kijken etc. Ondertussen krijgt ze een afkeer van haar huidige partner, maar woont ze om financiële redenen samen. Dat is een aantal jaar zo goed gegaan. Maar de laatste tijd krijgen we vaker strijd en ruzie.

Ze is gauw jaloers, en was helemaal over de rooie toen ze op een tripje erachter kwam dat ik porno keek. Dat vond ze maar niks, zag ze als vreemdgaan. En nu ook hebben we vaker ruzie, we willen weer een tripje plannen om samen te komen. Ze wil dat ik wat meer research doe naar vakantie bestemmingen maar ik wil eigenlijk gewoon haar treffen. Het boeit mij geen fuck waar we elkaar zien, dit maakt het boos.

Ze gaat met die partner van haar op vakantie in een hotel met ontbijt en zo in een lekker warm land, maar wij moeten maar steeds een of andere miserabele city trip in fuckin frankfurt, berlijn, london of copenhagen doen.

Ik heb er geen fuckin zin meer in, ik wil het het liefst uitmaken, maar tegelijkertijd heb ik soms wel een leuke tijd met haar, het gaat pas mis als ze komt met al haar onzekerheden en deze op mij projecteert. Ze slaapt samen met een andere kerel en dat moet ik maar goed vinden, maar oh weej als ik eens een porno kijk dan wordt ze boos.

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar toch mis ik haar ook. Laatst hadden we even ruzie en spraken we elkaar niet meer, toen na 3 dagen toch weer contact, maar eigenlijk wil ik het niet meer. Maar ik wil ook geen afscheid nemen vind dat lastig nu ik er zo diep in zit. We zijn al drie jaar samen of zo. Terwijl ze wel nog altijd met die kerel woont.

Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
stoppen met die shit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220945722
Ik weet niet echt wat er uit te maken valt als je met iemand gaat die vreemdgaat.. je hebt dan volgens mij geen relatie.. Maar misschien ben ik te oud geworden
pi_220948263
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:

Nee, wacht, betere tip. Ga erop uit en zoek NOG IEMAND. Doet zij namelijk ook. En zorg dat je de zelfverzekerdheid van 'ze wil met me neuken' gebruikt om iemand aan de haak te slaan die het wél waard is. Laat het aan je cray-cray affairebitch weten en dump her ass. Serieus.
Wel de meest realistische tip die ik hier zie. Men doet niet zomaar afstand van iets wat ergens een leegte invult, al jaren, zonder vervanging. Dus ja gebruik je zelfverzekerdheid van "ik sta niet droog, dus als het niets wordt heb ik een backup" voor je zoektocht naar wat beters, en bij wat beters, dump deze affaire meteen.
pi_220949520
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:
Drie jaar geleden via internet een vrouw uit Ierland leren kennen. We hadden leuk contact het was op en neer appen etc. Toen hebben we elkaar ontmoet in Frankfurt, zij moest daarheen voor werk. Hotelletje geboekt, samen geslapen de eerste nacht en dus ook seks gehad. Aan het eind van de trip zei ze dat ze een vriend had en alle contact wilde verbreken. Maar dat is haar niet gelukt we bleven contact houden.

We gingen vaak samen bellen, en op een afstand dingen doen. Samen gamen, films kijken etc. Ondertussen krijgt ze een afkeer van haar huidige partner, maar woont ze om financiële redenen samen. Dat is een aantal jaar zo goed gegaan. Maar de laatste tijd krijgen we vaker strijd en ruzie.

Ze is gauw jaloers, en was helemaal over de rooie toen ze op een tripje erachter kwam dat ik porno keek. Dat vond ze maar niks, zag ze als vreemdgaan. En nu ook hebben we vaker ruzie, we willen weer een tripje plannen om samen te komen. Ze wil dat ik wat meer research doe naar vakantie bestemmingen maar ik wil eigenlijk gewoon haar treffen. Het boeit mij geen fuck waar we elkaar zien, dit maakt het boos.

Ze gaat met die partner van haar op vakantie in een hotel met ontbijt en zo in een lekker warm land, maar wij moeten maar steeds een of andere miserabele city trip in fuckin frankfurt, berlijn, london of copenhagen doen.

Ik heb er geen fuckin zin meer in, ik wil het het liefst uitmaken, maar tegelijkertijd heb ik soms wel een leuke tijd met haar, het gaat pas mis als ze komt met al haar onzekerheden en deze op mij projecteert. Ze slaapt samen met een andere kerel en dat moet ik maar goed vinden, maar oh weej als ik eens een porno kijk dan wordt ze boos.

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar toch mis ik haar ook. Laatst hadden we even ruzie en spraken we elkaar niet meer, toen na 3 dagen toch weer contact, maar eigenlijk wil ik het niet meer. Maar ik wil ook geen afscheid nemen vind dat lastig nu ik er zo diep in zit. We zijn al drie jaar samen of zo. Terwijl ze wel nog altijd met die kerel woont.

Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
Voor haar gaat het zo prima. Ze woont samen met haar vent en ze hebben mooie vakanties samen. Jij bent haar neukerdje voor in het Ibis in Berlijn. :+

Zolang je op deze manier beschikbaar blijft, gaat het door. Enige manier om het haar lastig te maken is om haar voor de keuze te stellen en dan gewoon no contact te gaan zolang ze het niet weet.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:44:05 #87
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_220950560
Ik vind dat stiekeme gedoe helemaal niks. Maar ja, ik ben nu eenmaal behelpt met normen en waarden.
pi_220950637
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:
Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
Misschien zegtie :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:03:30 #89
511221 Hetekip
Depressief
pi_220953445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:49 schreef rival het volgende:

[..]
Misschien zegtie :')
Ze is nu bij mij, en we hebben gewoon een best wel goede tijd. Hier en daar loopt het soms wat spaak, maar ik vind het moeilijk om te zeggen dat we helemaal niks hebben.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220953960
1 Je hebt geen relatie, je bent haar neukertje
2 Je gaat nooit een relatie met haar hebben
3 Al zou je ooit een relatie met haar hebben, ze heeft 0,0 integriteit en kan er gif op innemen dat ze bij de eerste de beste 'zakenreis´ ook met een ander naar bed gaat
4 Zij GAAT VREEMD en jij mag geen porno kijken... Zeg dat eens hardop...

Zou het kunnen dat je een laag zelfbeeld hebt?
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:00 #91
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220957096
Bizar dat je je laat gebruiken door een hoertje gewoon om wat seks. Leuk voor die kerel ook.. en jij faciliteert dit. Gadverdamme.
Ik zou die kerel inlichten en die hoer dumpen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_220957192
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
Bizar dat je je laat gebruiken door een hoertje gewoon om wat seks. Leuk voor die kerel ook.. en jij faciliteert dit. Gadverdamme.
Ik zou die kerel inlichten en die hoer dumpen.
het ligt vooral wat zn eigen instelling zou zijn....

Als hij 'hoop' heeft dat het ooit meer zou worden met die dame (en die indruk wekt ie wel in de vertelling), zou het wel enorm dom zijn.
Dat is dan gewoon uiteindelijk een rare onrealistische fantasiewereld in je gedachten opbouwen, en daarin je dan verliezen (los ervan dat ik ergens zo'n idee heb dat de hele vertelling misschien an sich ook een fantasie is, maar ongetwijfeld zijn er mensen in zo'n situatie)

De kans dat die dame haar huidige partner zou verlaten én daarna ook een vaste, stabiele relatie wil opbouwen met hem is zo goed als nihil, anders had zij al zelf allang een bepaald initiatief daartoe ondernomen;
Uit haar handelen blijkt vooral dat ze vooral die hele geheimhouding wel spannend en romantisch vind, en er een sexuele kick uit haalt.... niet dat ze een vaste relatie met TS wil hebben, maar vooral op zoek is naar de spanning en de kick... terwijl TS schijnbaar vooral gefixeerd lijkt te zijn op zijn eigen fantasie rondom die vrouw of misschien het hebben van contact met een spannende vrouw.

Leven in een fantasie-wereld is echter meestal vooral het proberen te ontlopen van problemen in je huidige reeele leven en kan ook juist ertoe bijdragen dat mensen die wegvluchten in fantasieen niks doen aan de reeele problemen in hun échte realiteit.


Zou het verder gaan om iemand die om de zoveel tijd een sexuele ontmoeting heeft met een vrouw, die zelf schijnbaar ook een andere vaste relatie heeft en haar partner niet opde hoogte stelt, is volgens mij verder geen fout van de persoon zonder relatie, het is een keuze van de vrouw om haar partner te beliegen (van wat er van die vrouw verteld wordt vind ik eerder hooguit de melding dat ze 'jaloers'' zich tegenover haar vreemdgaan-sex-kennis zou opstellen een beetje twijfelachtig, dat komt op mij enorm labiel over, en zou voor mij eerder een 'red flag' zijn, als je dan een betekenisloze sexrelatie nahoud, kan er geen jaloersheid bij komen spelen).
Eesrt meermaals sex met haar hebben en daarna, als je zelf kennelijk bepalde wensen tov die vrouw niet vervuld ziet, haar partner inlichten, lijkt me moraal evenzeer verwerpelijk

[ Bericht 7% gewijzigd door RM-rf op 04-06-2026 11:13:03 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220957817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:03 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ze is nu bij mij, en we hebben gewoon een best wel goede tijd. Hier en daar loopt het soms wat spaak, maar ik vind het moeilijk om te zeggen dat we helemaal niks hebben.
Maar jij mag geen porno kijken (laat staan het in de praktijk brengen), maar laat zich op zonnige bestemmingen wel vol blaffen door haar partner. :+
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:51:55 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220958434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]
het ligt vooral wat zn eigen instelling zou zijn....

Als hij 'hoop' heeft dat het ooit meer zou worden met die dame (en die indruk wekt ie wel in de vertelling), zou het wel enorm dom zijn.
Dat is dan gewoon uiteindelijk een rare onrealistische fantasiewereld in je gedachten opbouwen, en daarin je dan verliezen (los ervan dat ik ergens zo'n idee heb dat de hele vertelling misschien an sich ook een fantasie is, maar ongetwijfeld zijn er mensen in zo'n situatie)

De kans dat die dame haar huidige partner zou verlaten én daarna ook een vaste, stabiele relatie wil opbouwen met hem is zo goed als nihil, anders had zij al zelf allang een bepaald initiatief daartoe ondernomen;
Uit haar handelen blijkt vooral dat ze vooral die hele geheimhouding wel spannend en romantisch vind, en er een sexuele kick uit haalt.... niet dat ze een vaste relatie met TS wil hebben, maar vooral op zoek is naar de spanning en de kick... terwijl TS schijnbaar vooral gefixeerd lijkt te zijn op zijn eigen fantasie rondom die vrouw of misschien het hebben van contact met een spannende vrouw.

Leven in een fantasie-wereld is echter meestal vooral het proberen te ontlopen van problemen in je huidige reeele leven en kan ook juist ertoe bijdragen dat mensen die wegvluchten in fantasieen niks doen aan de reeele problemen in hun échte realiteit.

Zou het verder gaan om iemand die om de zoveel tijd een sexuele ontmoeting heeft met een vrouw, die zelf schijnbaar ook een andere vaste relatie heeft en haar partner niet opde hoogte stelt, is volgens mij verder geen fout van de persoon zonder relatie, het is een keuze van de vrouw om haar partner te beliegen (van wat er van die vrouw verteld wordt vind ik eerder hooguit de melding dat ze 'jaloers'' zich tegenover haar vreemdgaan-sex-kennis zou opstellen een beetje twijfelachtig, dat komt op mij enorm labiel over, en zou voor mij eerder een 'red flag' zijn, als je dan een betekenisloze sexrelatie nahoud, kan er geen jaloersheid bij komen spelen).
Eesrt meermaals sex met haar hebben en daarna, als je zelf kennelijk bepalde wensen tov die vrouw niet vervuld ziet, haar partner inlichten, lijkt me moraal evenzeer verwerpelijk
Die dame wil niks met TS op een serieus level hoor.

Jij zou dus ook niet willen dat als jouw vrouw/vriendin dit gedrag vertoont dat iemand jou inlicht? cuck mentaliteit.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Maar jij mag geen porno kijken (laat staan het in de praktijk brengen), maar laat zich op zonnige bestemmingen wel vol blaffen door haar partner. :+
Hoeveel meer mannen zou ze in het buitenland ontmoeten naast TS?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_220958522
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Jij zou dus ook niet willen dat als jouw vrouw/vriendin dit gedrag vertoont dat iemand jou inlicht? cuck mentaliteit.
Ik vind het gewoon extreem slap om, zoals de TS zelf verteld, eerst te proberen zelf een relatie met die dame te krijgen en met haar naar bed te gaan, ook toen hij wist dat ze al een relatie had, en als het blijkt dat ze daarin niet meeging; opeens een moreel hoog ros te willen berijden en te doen alsof je zo stoer bent om haar partner in te lichten en te denken dat hij daar ontzettend dankbaar voor zou moeten zijn.

Ik ga er zelf vanuit dat mijn vrouw geen behoefte heeft vreemd te gaan, en dat er onderling vertrouwen is (wat uiteindelijk ook vooral op goede onderlinge communicatie gebaseerd is). Ik denk dat de cuck-mentaliteit vooral bij jou ligt, als je zelf al eigenlijk uitgaat van het vreemdgaan van je partner.

en nee, ik zou verder helemaal geen 'dankbaarheid'hebben als iemand kennelijk eerst met haar vreemdgaat, om daarna 'wraak' op haar te nemen, door het verder te gaan vertellen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:08:23 #96
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220958529
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon extreem slap om, zoals de TS zelf verteld, eerst te proberen zelf een relatie met die dame te krijgen en met haar naar bed te gaan, ook als je weet dat ze geen relatie hebt, en als het blijkt dat ze daarin niet meegaat, opeens een moreel hoog ros te gaan berijden en te gaan doen alsof je zo stoer bent om haar partner in te lichten en te denken dat hij daar ontzettend dankbaar voor is.

Ik ga er zelf vanuit dat mijn vrouw geen behoefte heeft vreemd te gaan, en dat er onderling vertrouwen is (wat uiteindelijk ook vooral op goede onderlinge communicatie gebaseerd is). Ik denk dat de cuck-mentaliteit vooral bij jou ligt, als je zelf al eigenlijk uitgaat van het vreemdgaan van je partner.

en nee, ik zou verder helemaal geen 'dankbaarheid'hebben als iemand kennelijk eerst met haar vreemdgaat, om daarna 'wraak'op haar te nemen, door het verder te gaan vertellen.
Eens, hij had het al gelijk moeten doen maar het is niet te laat vind ik. Afstraffen dit gedrag. Zij was degene die vreemd ging, TS is single.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_220958565
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Hetekip het volgende:
Misschien ben ik gewoon een ongelofelijke dommerik.
Je komt op het forum helemaal niet over als dom hoor! Iig niet op mij.

Rationeel had je wellicht allang in de gaten dat dit niet goed is. Maar wij mensen hebben ook emotionele behoeftes. Juist als je in jouw leven te maken hebt gehad met afwijzing en je niet begrepen/verbonden voelen, heeft zo'n vrouw met aantrekken/afstoten gedrag nog meer aantrekkingskracht: als je van zo'n iemand uiteindelijk onvoorwaardelijke liefde zou krijgen, dan zouden de emotionele wonden uit jouw verleden verdwijnen en ben je de gelukkigste persoon op deze aarde.

Alleen zo werkt de realiteit niet.

Het is toch een kwestie van grip krijgen op jouw emoties en ook jouw verstand gebruiken om te kiezen wat goed voor jou is.

Deze vrouw maakt jou emotioneel ziek. Ze geeft jou alleen aandacht en liefde als je doet wat zij zegt. Een vrouw die niet zo labiel en onzeker is, snapt dat een vriend die porno kijkt niet hetzelfde is als een vriend die vreemdgaat. Een normale vrouw zou hooguit geirriteerd raken omdat ze liever wilt dat jij je met haar vermaakt dan met jezelf, maar gedraagt zich niet hysterisch en kinderachtig vanwege overtuigingen dat jij haar niet aantrekkelijk genoeg zou vinden.

Als je zelf ook niet goed in jouw vel zit, voelt het wellicht eenzaam als je single blijft. Maar het is wel beter dan jezelf gevangen houden in toxische relaties.
pi_220958728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Eens, hij had het al gelijk moeten doen maar het is niet te laat vind ik. Afstraffen dit gedrag. Zij was degene die vreemd ging, TS is single.
Wat kinderachtig om achteraf, als ze hem afgewezen heeft, plots 'wraak' te willen nemen ....

dat is vooral een heel kleinzielige geest, eerst wel lekker neuken en mét haar vreemdgaan en als je je wil niet krijgt plots gaan doen alsof je zo moreel hoogstaand bent dat je anderen wilt bestraffen, voor iets waar hijzelf net zo goed aan meedeed...
en laten we eerlijk zijn, het is vooral iets dat je dan om je eigen gekrenkte ego te wreken, heus niet omdat je zo veel 'morele gevoelens' over de 'eer' van de bedrogen partner hebt

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 04-06-2026 14:52:13 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:58:53 #99
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220958815
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Wat kinderachtig om achteraf, als ze hem afgewezen heeft, plots 'wraak' te willen nemen ....

dat is vooral een heel kleinzielige geest, eerst wel lekker neuken en mét haar vreemdgaan en als je je wil niet krijgt plots gaan doen alsof je zo moreel hoogstaand bent dat je anderen wilt bestraffen, voor iets waar hijzelf net zo goed aan meedeed...
en laten we eerlijk zijn, het is vooral iets dat je dan om je eigen gekrenkte ego te wreken, heus niet omdat je zo veel 'morele gevoelens' over de 'eer' van de bedrogen partner hebt
Dat mag je vinden, ik vind niks doen cuck gedrag. Zeer treurig. Ook voor die man in de relatie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:15:12 #100
33189 RM-rf
1/998001
pi_220958895
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Dat mag je vinden, ik vind niks doen cuck gedrag. Zeer treurig. Ook voor die man in de relatie.
Die term hier gebruiken slaat vooral nergens op... "Cuckold" is een heel ander iets; een man die het prettig vind als zijn vrouw sex heeft met anderen.

Dat staat juist haaks op het vreemdgaan, maar heeft ook helemaal er geen zier mee te maken met de situatie als iemand eerst welbewust neukt met een vrouw die al in een andere relatie zit, en vervolgens heel 'boos' gaat doen als hij meer wil en zij dat afwijst =.

En dat vervolgens gaan voorstellen als "goh, nu doe ik de bedrogen partner een pretje, met wiens partner ik net vreemdgegaan ben, als ik dat hem achteraf ga doorspelen" is wel ontzettend slap en doorzichtig.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 04-06-2026 16:06:45 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220958912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Dat mag je vinden, ik vind niks doen cuck gedrag. Zeer treurig. Ook voor die man in de relatie.
Een alfa man geeft juist duidelijk z'n grenzen aan. Die zou haar gewoon af en toe volblaffen en niet miepen over een relatie. Of haar voor het blok zetten en wegwezen als ze van twee walletjes blijft eten.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:28:49 #102
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220959400
Je ben een lange afstands-cuck.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220967919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een alfa man geeft juist duidelijk z'n grenzen aan. Die zou haar gewoon af en toe volblaffen en niet miepen over een relatie. Of haar voor het blok zetten en wegwezen als ze van twee walletjes blijft eten.
Het is 2026 en we praten nog steeds over de term alfa man...?
pi_220977764
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:02 schreef Intint het volgende:

[..]
Het is 2026 en we praten nog steeds over de term alfa man...?
Leg uit
pi_220982217
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Leg uit
Wat valt er uit te leggen? Het is een pseudowetenschappelijke term die doorgaans door sneue types wordt gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')