https://www.youngandunited.nl/verlof/bore-outquote:
Ja geen idee. Dat wil ik bespreken met de bedrijfsarts, maar daar kan ik pas einde maand mee spreken blijkbaar...quote:Heb je dan niet gewoon het verkeerde werk?
Iets nieuwerwets. Aangezien we ook steeds meer met psychisch zwakkeren of minder weerbare mensen te maken hebben. De sneeuwvlok generatie. Weten ook niet meer zelf hun problemen op te lossen of stappen te zetten dus externe hulp nodig en werkgevers+maatschappij mogen betalen voor hun zwakte.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:46 schreef YoopY het volgende:
Wat is een bore out? Heb je dan niet gewoon het verkeerde werk?
Bijzonder slecht nieuws voor iedereen op de foks.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zit nu 2 dagen ziek thuis met een bore-out.
Dit is wel heel makkelijk hoor... heeft niets met een zwakkere generatie te maken, maar met veranderend werk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:52 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Iets nieuwerwets. Aangezien we ook steeds meer met psychisch zwakkeren of minder weerbare mensen te maken hebben. De sneeuwvlok generatie. Weten ook niet meer zelf hun problemen op te lossen of stappen te zetten dus externe hulp nodig en werkgevers+maatschappij mogen betalen voor hun zwakte.
Jawel, maar ze willen constant alleen maar dat je een riedeltje voorbereid en dat je jezelf eerst maar moet bewijzen. Tegen die tijd ben ik al 80 en hoeft het allemaal niet eens meer.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:46 schreef YoopY het volgende:
Wat is een bore out? Heb je dan niet gewoon het verkeerde werk?
Hoe bedoel je? Ik geef nooit details, enkel ziek.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:59 schreef Regilio_ het volgende:
Maar beste @:Mikeytt, met welke reden(en) heb je je ziek gemeld?
Gast. Dat is toch k*nker voor deze maatschappij.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik meld me regelmatig een maand ziek
de werkgever betaald toch wel en anders uvw ofzo wat kan mij het schelen ik leef niet om te werken maar andersom
In het geval van ts gelukkig wel weer verzonnen kanker.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:49 schreef YoopY het volgende:
[..]
Gast. Dat is toch k*nker voor deze maatschappij.
Tuurlijk niet. Blijf thuis tot 28 april en meldt je dan weer beter.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zit nu 2 dagen ziek thuis met een bore-out.
Na 2 dagen krijgen we altijd een mail met een vragenlijst waarin ook staat of je met een bedrijfsarts wenst te spreken. Ik heb ja aangevinkt en vervolgens krijg ik een mail met een afspraak met de bedrijfsarts op 29 april??
Ik dus bellen en hin stelde dat dat de eerstmogelijke datum is vanwege een volle agenda. Is dit gebruikelijk tegenwoordig? En mag dat uberhaupt? Bij de huisarts zijn er ook regels zoals dat ze je binnen 48 uur moeten kunnen zien. Is dit bij bedrijfsartsen niet zo?
Nu is het de bedoeling dat ik tot die datum gewoon thuis blijf ofzo?
Wat?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
Bij de huisarts zijn er ook regels zoals dat ze je binnen 48 uur moeten kunnen zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |