Ga snel naar binnen dan!quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:12 schreef zakjapannertje het volgende:
Wat een lawaai buiten nu in Beiroet. Komt van een drone volgens de correspondent van CNN
Hoog tijd dat de Maronieten en de Druzen de Palestijnen en de Iraniërs hun land uittrappen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:12 schreef zakjapannertje het volgende:
Wat een lawaai buiten nu in Beiroet
Er zit een slimme kliek achter. The Heritage Foundation, onder andere.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker. Er zit wel degelijk een plan achter.
Dan maar Zuid-Balkonië, Galerije of Tuinesiëquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Word je bestookt door vliegtuigen![]()
[ afbeelding ]
Daarom maar een Paki vriendin genomen, zit ik altijd safe.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder wel, van 'de onderhandelaren voor vrede'. Pakistan is ook echt een barbaars land. Het is al veel te problematisch dat degelijke moslimfundamentalisten kernwapens in handen hebben weten te krijgen.
Hij is inderdaad sluw en kwaadaardig intelligent. Hij weet goed gebruikt te maken van die zelfvoldane en hatende ideologen..quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Er zit een slimme kliek achter. The Heritage Foundation, onder andere.
Trump zelf is vooral een heel sluwe manipulator. Intelligent is een ander begrip, wmb, daarom gaf ik ook het voorbeeld van magneten onder water.
Trump is de verkoper van snake oil, bedriegen voor zelfverrijking. De ideologie van de kliek achter hem daar zit wel intelligentie en een plan. Kwaadaardig, dat dan weer wel.
Of op de fiets naar het park.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan maar Zuid-Balkonië, Galerije of Tuinesië
Laatst nog gedaan. Bankje gepakt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Of op de fiets naar het park.
En opa Trump, die heeft de basis gelegd voor het familiefortuin in de vastgoed.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook al een hele rijke papa.
Donald Trump heeft zijn financiële basis grotendeels te danken aan zijn vader, Fred Trump, een succesvolle vastgoedmagnaat in New York. Donald Trump werd feitelijk rijk geboren en ontving gedurende zijn leven honderden miljoenen dollars aan steun, leningen en erfenissen van zijn ouders.
Die de groeten aan Albertoquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Of op de fiets naar het park.
In een gouden wiegje geboren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En opa Trump, die heeft de basis gelegd voor het familiefortuin in de vastgoed.
Die is rijk geworden door de Goldrush in de Klondike.
Niet door zelf goud te zoeken, maar door hotels, saloons en bordelen te bouwen in die nieuwe goudzoekers stadjes, voornamelijk Dawson.
Daar gaven de goudzoekers heel veel geld uit.
https://www.bbc.com/news/(...)86-247e44e879c9#postquote:Lebanese death toll now 1,953 since start of war, health ministry says
published at 20:27
20:27
The number of people killed in Lebanon since the beginning of the war has reached 1,953, according to the country's health ministry, which says 357 people died since Israel launched wide-scale strikes on Wednesday.
The ministry also says 6,303 have been injured during the conflict, including 1,223 since Wednesday.
The updated figures come after Lebanon's presidency said 13 state security personnel had been killed in Israeli strikes on the city of Nabatieh, southern Lebanon.
New photos show the destruction in Nabatieh, with emergency services at the scene of fires breaking out rubble following the Israeli strikes.
Toverland Limburg en dan ben je al aan het gokken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Italië heeft nu al kerosine problemen. Londen is ook een kandidaat. Helaas gaan we daar over 3 weken naartoe. Heb m’n zoon al verteld dat er een kans is dat het niet doorgaat.
Hij is nu al de hele avond aan het praten over dat we dan maar naar Europapark moeten gaan.
Politici winnen vooral verkiezingen door mensen gouden bergen te beloven en dit net wat overtuigender te doen dan de concurrentie.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In een gouden wiegje geboren.
Maar alleen daarmee word je geen POTUS.
Onder andere. Maar overtuigingskracht komt wel ergens vandaan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Politici winnen vooral verkiezingen door mensen gouden bergen te beloven en dit net wat overtuigender te doen dan de concurrentie.
quote:People love me. And you know what, I have been very successful. Everybody loves me.
Donald Trump
quote:
Als je oude interviews met Trump ziet was hij vroeger behoorlijk eloquent, een enorm verschil met dat onsamenhangende gebazel wat er nu uitkomt. Denk ook eigenlijk niet dat hij dommer is dan de gemiddelde Amerikaan maar of alles nog naar behoren werkt in z'n bovenkamer, daar heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Onder andere. Maar overtuigingskracht komt wel ergens vandaan.
Dat was ook de reden waarom ik het niet geheel eens was met de wat rigoureuze (dis)kwalificatie 'dom'.
In hun privévliegtuig?quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien zit ik wel naast Trump, Elon of Bezos in mijn Turkije vlucht vanaf Munster.
Met mooi weer ga ik naar Zwembabwequote:Op vrijdag 10 april 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan maar Zuid-Balkonië, Galerije of Tuinesië
Nou, sorry, als je dat interview (1990) uit de playboy leest vind ik daar helemaal niks eloquent aan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:43 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Als je oude interviews met Trump ziet was hij vroeger behoorlijk eloquent, een enorm verschil met dat onsamenhangende gebazel wat er nu uitkomt. Denk ook eigenlijk niet dat hij dommer is dan de gemiddelde Amerikaan maar of alles nog naar behoren werkt in z'n bovenkamer, daar heb ik zo mijn twijfels over.
Niet de eerste keer. Rusland kreeg ook allerlei toezeggingen voordat er überhaupt onderhandeld werd.quote:
https://www.aljazeera.com(...)talks?update=4480611quote:Israeli army claims 180 Hezbollah fighters killed on Wednesday
The Israeli army says it hit about 100 Hezbollah targets across three areas simultaneously in Beirut, the Bekaa Valley and southern Lebanon, within the space of a minute on Wednesday, claiming to kill at least 180 Hezbollah fighters.
Lebanon says more than 300 people were killed in the attacks.
https://www.bbc.com/news/(...)0d-9fb8b1e62e45#postquote:
We're now going to return to our coverage of the upcoming ceasefire talks between the US and Iran in Islamabad this weekend.
Two planes linked to the Iranian government have left Iran and are heading towards Islamabad, according flight-tracking site Flightradar24.
Peace talks are due to take place in Pakistan's capital Islamabad between the US and Iran over the weekend.
One of the planes - call sign IRAN04 - departed from the northern city of Gorgan at around 17:00GMT. Usually, Iranian official aircrafts depart from Tehran's Mehrabad airport, but the airport has been targeted a number of times during the recent war.
Both aircraft - IRAN04 and IRAN05 - have flown over Afghanistan, and are now heading towards Islamabad.
We're yet to see reports on Iranian outlets that the country's delegation has arrived in Pakistan's capital for the talks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |