Zelfde mensen die dat riepen over Qatar en vervolgens toch gingen kijken. Drie WK's in kutlanden inmiddels, maar je doet er helaas weinig aan.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het zo triest dat je niet gaat kijken en een beetje zuur gaat doen alleen omdat het in de VS is.
De VS is een prima land met ijsmachines en airconditioning
Tja, als iets als de Spelen of een WK voetbal in de VS of Noord-Korea of wat dan ook is, eerlijk is eerlijk, dan ga ik alsnog gewoon kijkenquote:Op zondag 17 mei 2026 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het zo triest dat je niet gaat kijken en een beetje zuur gaat doen alleen omdat het in de VS is.
De VS is een prima land met ijsmachines en airconditioning
Ondanks de grote namen is de verdediging ook bijzonder wankel bij vlagen.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:07 schreef -Deluzion- het volgende:
De aanval van Nederland is niet goed genoeg. Er zijn te weinig individuele kwaliteiten en je mist een speler die plotseling het verschil kan maken zoals Bergkamp of Robben vroeger deden.
Het is de VS, een westers land, geen noord Korea of Gambia hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zelfde mensen die dat riepen over Qatar en vervolgens toch gingen kijken. Drie WK's in kutlanden inmiddels, maar je doet er helaas weinig aan.
Ik vind de VS niet per se een kutland, maar de tijden zijn voor ons wel veelal kut, er doen veel te veel C- en D-landen mee om de zakken van Infantino te vullen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zelfde mensen die dat riepen over Qatar en vervolgens toch gingen kijken. Drie WK's in kutlanden inmiddels, maar je doet er helaas weinig aan.
Land zelf niet per se kut inderdaad, maar ik vind het gewoon geen WK land. De afstanden, de prijzen en daarnaast de vervoersmogelijkheden. Geef mij dan maar gewoon een WK in Duitsland.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is de VS, een westers land, geen noord Korea of Gambia hè?
Wat is er nou mis met de VS,gaan er zat voor de lol naar Newyork ofzo.
Ik vind dat zo triest dat mensen daar om janken in het hypocriete nederland waar werkelijk elk ander land als slecht gezien wordt, behalve misschien België
Met Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Robben, Van Persie, etc. is Nederland nooit wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:07 schreef -Deluzion- het volgende:
De aanval van Nederland is niet goed genoeg. Er zijn te weinig individuele kwaliteiten en je mist een speler die plotseling het verschil kan maken zoals Bergkamp of Robben vroeger deden.
Ik zou gewoon gaan spelen op de omschakeling met Malen, dan gebruik je hem in zijn kracht en hoef je ook niet eindeloos te gaan breien tegen georganiseerde teams. Gakpo kan dan volgens mij ook wel aardig uit de voeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Robben, Van Persie, etc. is Nederland nooit wereldkampioen geworden.
Individuele kwaliteiten voorin maken je geen wereldkampioen, een goed collectief wel: Italië 2006 (waarbij Cannavaro, de verdediger nota bene het verschil maakte), Spanje 2010 (Villa, die voor dat WK alleen bij Zaragoza en Valencia speelde), Duitsland 2014 (met die bejaarde Miroslav Klose haha) hadden voorin ook geen wereldtop.
Zonder Timber toch ook geen echte wereldtop meer? Gelukkig is Denzel nog fit. Maar van Dijk kan er niks meer van.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondanks de grote namen is de verdediging ook bijzonder wankel bij vlagen.
Denzel kwakkelt ook sinds zijn terugkeer na een zware blessure. En inderdaad na Timber is er niet veel meer over . Middenveld is trouwens ook maar eh als je het seizoen ziet wat die 3 gedraaid hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zonder Timber toch ook geen echte wereldtop meer? Gelukkig is Denzel nog fit. Maar van Dijk kan er niks meer van.
Denzel doet het wel aardig toch? Belangrijke speler daar en bij NL. En middenveld ook niet bijzonder nee.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denzel kwakkelt ook sinds zijn terugkeer na een zware blessure. En inderdaad na Timber is er niet veel meer over . Middenveld is trouwens ook maar eh als je het seizoen ziet wat die 3 gedraaid hebben.
Na zijn blessure wel op en af qua speeltijd omdat het blijkbaar is blijven hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Denzel doet het wel aardig toch? Belangrijke speler daar en bij NL. En middenveld ook niet bijzonder nee.
Malen is op internationaal niveau gewoon een trage aanvaller, heb je niets aan. Tegen Engeland op het vorige EK stonden Malen, Depay en Gakpo er als figuranten bij, ze konden werkelijk niets voor elkaar krijgen voorin.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan spelen op de omschakeling met Malen, dan gebruik je hem in zijn kracht en hoef je ook niet eindeloos te gaan breien tegen georganiseerde teams. Gakpo kan dan volgens mij ook wel aardig uit de voeten.
Nederland en pressievoetbal willen spelen wordt vaak niks en dan is het na een halfuur conditioneel al op.
😆quote:Op donderdag 9 april 2026 18:34 schreef Haags het volgende:
Laten we gewoon hopen dat ze er na 3 wedstrijden al uit liggen. Of nog beter, niet gaan.
Die zijn toch ook veel te oud joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:33 schreef DrDentz het volgende:
In 2010 geloofde ik ook niet dat ze de finale zouden halen, maar toen hadden we nog wel Robben, Van Persie, Sneijder, dat soort spelers hebben we nu toch niet..
Als mascotte ?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Portugal neemt Ronaldo toch ook nog mee..
Dat waren toen toch wel stuk voor stuk wereldspelers. Van dat niveau hebben we er momenteel geen één meer bij Oranje..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:33 schreef DrDentz het volgende:
In 2010 geloofde ik ook niet dat ze de finale zouden halen, maar toen hadden we nog wel Robben, Van Persie, Sneijder, dat soort spelers hebben we nu toch niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |