Een verkiezingsfilmpje.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:45 schreef alternatif het volgende:
Trump post gewoon een moord video op truth social
Raar
“Soms moet een vader er wat van zeggen” (ongeveer)quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo heeft hij het inderdaad uitgelegd, maar wat is dat spreekwoord dan die volgens Rutte normaal begrip is in Nederland?
Het vrouwen verkrachten en vermoorden is de hobby van de andere kant dan dat waar je tegen ageert Einstein.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:53 schreef Peppert het volgende:
[..]
Deze relatieve rust tussen VS-Iran wordt gebruikt om een nieuwe aanval voor te bereiden. Zo gaat men al sinds 1776 te werk. Je moet wel gek zijn om honderd keer in dezelfde val te trappen.
Blind volgen ook.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Blinde Trumphaat staat de gezonde moraal en het verstand in de weg,
Want je wil me gaan vertellen dat je wel eens kritiek op trump hebt ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, de andere kant van het hoefijzer is net zo gek natuurlijk.
Trump is geen narcistische gek die afgelopen week nog heeft gedreigd genocide te plegen?quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderverkrachter nog wel, je bent mod, gedraag je een beetje aub in plaats van deze totale onzin verkopen.
Heb je nog argumenten voor Uitstraling of kom je ffies een deurtje verder lekker jijbakken en uitlokken?quote:
Nee, maar ik denk wel heel veel tegen.quote:
Je had het over kinderverkrachter. Niet hierover.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump is geen narcistische gek die afgelopen week nog heeft gedreigd genocide te plegen?
Daar had ik het wel over, daarom is kinderverkrachter ook doorgestreept.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je had het over kinderverkrachter. Niet hierover.
Welk dialect is dit?quote:Of hebben we stiekem ffies de jassen ffies verlegd om het doel groter te maken?
Oh je hebt 2x je gezegd, dus automatisch de discussie verloren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je nog argumenten voor Uitstraling of kom je ffies een deurtje verder lekker jijbakken en uitlokken?
Dialect van te weinig koffie. 1 'ffies' mag je weglaten en dan snap je wel wat daar staat.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar had ik het wel over, daarom is kinderverkrachter ook doorgestreept.
[..]
Welk dialect is dit?
lol. Hoe zou je dit willen noemen dan:quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier agressief aan is. Wat ik zie is dat het een vraag is waarop een vage beschuldiging als antwoord komt.
Jij komt vooral met boude statements om ffies lekker reacties te komen uitlokken. Wat je lukt. Want we spelen graag spelletjes mee.
quote:Blinde Trumphaat staat de gezonde moraal en het verstand in de weg, een beetje als iemand die drie weken niet gegeten heeft, dat is wel de huidige geestestoestand van Progressief Links op dit moment.
Uiteraard behoort de VS in culturele zin wel tot het Westen, echter gebruikte ik 'Het Westen' als totum pro parte voor de liberaal-democratische discourscoalitie, origineel bestaande uit (West-)Europa, De VS, Canada, Australië en Nieuw Zeeland. Helaas is de VS hieruit weggevallen.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, want het gaat om zowel een cultureel als geografisch gebied. Daar behoren Zuid-Amerika en Azië niet toe, al valt er tegenwoordig in principe goed het argument te maken dat landen zoals Japan en Zuid-Korea behoorlijk 'verwesterd' zijn.
Onder historici is er niet een concrete consensus voor wanneer de term voor het eerste is gebruikt, sommigen zeggen de 18e of 19e eeuw, anderen wijzen weer naar de scheiding in het Romeinse Rijk (4e eeuw) of het Groot Schisma in de 11e eeuw.
Je kunt in elk geval met zekerheid stellen dat zeer invloedrijke periodes die het Westen uniek maken (denk hier met name aan de Renaissance, de wetenschappelijke revolutie, de Verlichting en industriële revolutie) al eeuwen teruggaan.
Het Westen valt dus niet te reduceren (wat sommigen dus lijken te denken) tot pakweg het homohuwelijk, toegang tot abortus of de afschaffing van de doodstraf. Dat zijn de progressief linkse idealen waar ik het gisteren al over had.
Eens. Over trump.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:04 schreef Monolith het volgende:
De man heeft gewoon een buitensporig groot effect op de wereld(economie). Logisch dat mensen daar dan een mening over hebben. Dat geldt voor alle Amerikaanse presidenten en deze al helemaal omdat ie op alle fronten als een olifant door de porceleinkast marcheert.
Maar het past binnen een bredere trend waarbij populistisch rechts kritiek op hun politici heel moeilijk vindt. Kritiek wordt al snel weggezet als 'demoniseren' of in het geval van Trump 'TDS'.
Kijk dit hele forum staat vol met tirades over types als Timmermans, Kaag, Halsema, Jetten en ga zo maar door. Niemand die daar speciale syndroompjes voor verzint. Gewoon onderdeel van het politieke proces dat iedereen kritiek mag hebben op politici. Ik vind veel van die kritiek niet per se heel verheffend, maar soit.
Hij had weer een flinke meltdown op de sociale media, dus ik ben benieuwd. Voor zijn slechte humeur zullen wel weer flink wat mensen moeten sterven in het Midden Oosten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan gaat het weer beginnen. Trump wakker, straat dicht, boze tweet en dan kunnen we weer los
Spreek je mij daar op aan dan? Niet van mij he.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
lol. Hoe zou je dit willen noemen dan:
[..]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor zijn slechte humeur zullen wel weer flink wat mensen moeten sterven in het Midden Oosten.
Wat gebeurt er over 2 uur? Ik heb niet alles meer gevolgd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan gaat het weer beginnen. Trump wakker, straat dicht, boze tweet en dan kunnen we weer los
Dan wordt Trump wakker. Constateert dat de straat nog steeds dicht is, plaatst weer een boos bericht op Truth Social dat hij iets op wil gaan blazen (een land, of instantie) en dan kunnen we weer los. Zeg maar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat gebeurt er over 2 uur? Ik heb niet alles meer gevolgd.
Ja ik heb ook niet zoveel vertrouwen in de onderhandelingen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan wordt Trump wakker. Constateert dat de straat nog steeds dicht is, plaatst weer een boos bericht op Truth Social dat hij iets op wil gaan blazen (een land, of instantie) en dan kunnen we weer los. Zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |