makkelijk woord voor neuroloog gok ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ging ik slapen. Kwam er vanochtend achter dat Excel vrij waardeloos is voor dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou weer werkjes werken![]()
Hoi @RecceSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 9 april 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Elf triljard honderd zeven heeft evenveel letters als cijfers (23).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ging ik slapen. Kwam er vanochtend achter dat Excel vrij waardeloos is voor dit.Oh god, dit is wel iets voor mijn Pythonprutserij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou weer werkjes werken![]()
Hoi @:Recce
quote:HEMA & Jumbo zijn familie
Goed nieuws! Deze week profiteer je van 5,- euro korting bij HEMA.
Men behoort een dame niet naar haar leeftijd te vragen indd. Ik ben dit jaar 53 geworden. M'n moeder wordt dit jaar als Mayflower 80.quote:
Nee was even een paar gram gewicht aan het kwijtraken bij de kapperquote:Op donderdag 9 april 2026 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Zit iedereen met de kop in de zon of zo?
Gewoon hard aan het werk.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Zit iedereen met de kop in de zon of zo?
Nee dit is bij de Hema, vanaf 25 euro.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja wel ff 50 euro uitgeven aan boodschappen in 1x. Das best veel
quote:Met de kortingscode in deze mail ontvang je 5,- euro korting bij een besteding van 25,- euro bij jouw favoriete HEMA-winkel of op hema.nl.
Ja hier had ik van de week dat gore plaatje al van gepostquote:
Ja maar andersom ook, 5 euro bij 50 euro boodschappen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit is bij de Hema, vanaf 25 euro.
[..]
ah okay dus je kan 2x5 krijgen?quote:Op donderdag 9 april 2026 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit is bij de Hema, vanaf 25 euro.
[..]
Pualaquote:
Ja maar nu de Hema dus.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar andersom ook, 5 euro bij 50 euro boodschappen.
Dit is een andere.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier had ik van de week dat gore plaatje al van gepost
Misschien straks even op het balkon zitten, heb ik sinds ik hier woon nog niet gedaanquote:Op donderdag 9 april 2026 12:23 schreef Ama het volgende:
Broodjes op, nu is het tijd om het gras te maaien.
Hebben ze daar een ander onsmakelijk gedrocht voor?quote:
Wel hetzelfde plaatje. Ik vond het eerst ook verwarrend.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar een ander onsmakelijk gedrocht voor?
je hebt mijn codequote:Op donderdag 9 april 2026 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel hetzelfde plaatje. Ik vond het eerst ook verwarrend.
Vraag me af wel psychopaat dat heeft goedgekeurdquote:Op donderdag 9 april 2026 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel hetzelfde plaatje. Ik vond het eerst ook verwarrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |