Goed toiletbezoek gehad?quote:
Heb je wel wat emmertjes water gevuld voor het geval dat?quote:Op donderdag 9 april 2026 08:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dagje zonder water vandaag.
Zijn al een week of 2 in de straat aan het werk. Vandaag wordt ons water afgesloten.
Oke omaquote:
Bijna weekend.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef mschol het volgende:
kut geslapen, dus vandaag wordt weer
r een lekker vermoeiend dagje
gelukkig bijna weekend
Een deel van m'n hersenen dacht ook al dat het vrijdag was. Terwijl de week eigenlijk al een dag later begon.quote:
Net als dat ik met de zomertijd overal een uur eerder mee begon omdat ik dacht dat het al later wasquote:Op donderdag 9 april 2026 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Een deel van m'n hersenen dacht ook al dat het vrijdag was. Terwijl de week eigenlijk al een dag later begon.
Eigenlijk is het pas woensdag.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Een deel van m'n hersenen dacht ook al dat het vrijdag was. Terwijl de week eigenlijk al een dag later begon.
quote:Op donderdag 9 april 2026 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat ik met de zomertijd overal een uur eerder mee begon omdat ik dacht dat het al later was
Hmm, dan ben ik eigenlijk toch vandaag jarig.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het pas woensdag.
quote:Op donderdag 9 april 2026 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik eigenlijk toch vandaag jarig.
Feli. Hoeveel Recce?quote:Op donderdag 9 april 2026 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik eigenlijk toch vandaag jarig.
Dan heb ik vrij genomenquote:
Hihi genomen.quote:
Werden mensen maar serieus genomen, dan was er minder gedoe in de wereld.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Zo jammer he dat je hier niet serieus wordt genomen.
Make love, not war.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werden mensen maar serieus genomen, dan was er minder gedoe in de wereld.
Letterlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |