Met de paarse punt zo de grot in!quote:Op donderdag 9 april 2026 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, we kunnen onze rakketjes wel voor betere doeleinden gebruiken
Het is nog geen 10 uur.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de paarse punt zo de grot in!
Precies, vroeger ging dat nog met de paarsgepunte lansquote:Op donderdag 9 april 2026 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de paarse punt zo de grot in!
Het was niet 100% een succes, maar eten maakt veel goed.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet verkeerd.
Klinkt alsof je een fijne verjaardag hebt gehad, want food
In de KSC is het altijd 10 uur geweest, bij mijn weten.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Oh is het vervroegd naar 10 uur, even noteren.
quote:Status van uw dossier
Oorspronkelijk bedrag ¤160,00
Huidig bedrag ¤320,00
quote:Op donderdag 9 april 2026 10:02 schreef Ama het volgende:
Dit is wel echt hele slechte spam want ik heb niet eens een auto.
[..]
Je kan ook een verkeersboete krijgen op de fietsquote:Op donderdag 9 april 2026 10:02 schreef Ama het volgende:
Dit is wel echt hele slechte spam want ik heb niet eens een auto.
[..]
quote:
Ergens op de wereld wel.quote:
Een wat.quote:Auteur Freida McFadden heeft haar ware identiteit onthuld. De schrijver van de thriller The Housemaid heet eigenlijk Sara Cohen en is hersenarts.
Klopt maar tot nu toe nooit gehad als de politie me zag.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook een verkeersboete krijgen op de fiets
quote:
zegt haar engelse wikiquote:physician specializing in traumatic brain injury
Nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 april 2026 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was niet 100% een succes, maar eten maakt veel goed.
If you’re a lover you’ve gotta be a fighter. Because if you don’t fight for your love, what kind of love do you have? ~ Keanu Reevesquote:Op donderdag 9 april 2026 09:35 schreef STING het volgende:
I'm a lover, not a fighter - Albert Einstein
het is altijd 10 uur in de KSCquote:Op donderdag 9 april 2026 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
In de KSC is het altijd 10 uur geweest, bij mijn weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |