Nee en je er druk om maken schiet ook niet op.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Minder nieuws volgen is me gezegd. Je kunt er toch niks aan veranderen.
Ja begon al best warm te worden bij mij in huis, dus kan nu weer afkoelen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:13 schreef dud0r het volgende:
Vandaag weer korte broekenweer. Morgen is het tien graden kouder. Wat is deze
20ºC checkte ik net hier op de thermostaat zonder de verwarming aan. Bejaarde onderburen met zelf een goed geïsoleerde woning is wel handig. Oostende was een drama. Een leeg winkelpand onder me op de eerste etage. Was niet warm te krijgen. De laatste maand dat ik er woonde kwam er een spa & sauna onder me. Hadden ze eerder mogen bedenken.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja begon al best warm te worden bij mij in huis, dus kan nu weer afkoelen.
Wat voor massage?quote:Op donderdag 9 april 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo voor een massage. ben erg benieuwd
Als ik in Azië ben:quote:Op donderdag 9 april 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
door behaarde buiktas?quote:Op donderdag 9 april 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
Bodypack. Algenmodder, saunaatje erbij. Goed bezig Bitter.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het heet de pharao massage. dus denk dat ze mij gaan mummificeren
quote:Op donderdag 9 april 2026 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik naar mijn auto liep vroeg ik mij wanneer de eerste babygansjes geboren zouden gaan worden. En toen ik vervolgens langs een paar reed, zag ik achter eentje een hoopje kuikens
Kon er helaas nog geen foto van maken.quote:
Lolquote:Op donderdag 9 april 2026 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het heet de pharao massage. dus denk dat ze mij gaan mummificeren
Zit even te kijken wat Pharao massage is. Die ken ik nog niet. Beste massages kreeg ik in India. Eerst olie, dan een stoombad, vervolgens sport, daarna sauna en dan bodypack en afdouchen.. Was 40 euro zoiets in Zo'n 5 sterren hotel. Mumbai en Bhopal gedaan. Thaise oma's zijn ook erg goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |