Dit lijkt mij wel iets.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Mogguh Fresh, is er nog wat leuks te doen in Ljouwert?
Over graffiti toch?quote:Op donderdag 9 april 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel iets.
[ afbeelding ]
https://www.friesland.nl/(...)=calendar&order=desc
Dan moet je nog even geduld hebben. 5 Sptember.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Over graffiti toch?
Ik zit op hun tentoonstelling over Kening Redbad te wachten.
Ja maar nu al zin in.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan moet je nog even geduld hebben. 5 Sptember.
Rutte mag wel weer even langsgaan.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, gewoon wow![]()
Bekijk deze YouTube-video
En zie hem ook 'bewegen' aan het eind. Dat kan echt niet meer
Die is er, met wimlex en maximaquote:Op donderdag 9 april 2026 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rutte mag wel weer even langsgaan.
Jetten dacht ik ?quote:
Nee, volgens mij niet.quote:
Aanstaande maandag gaan koning Willem-Alexander en koningin Máxima op bezoek bij de Amerikaanse president Donald Trump. Premier Rob Jetten begeleidt hen daarbij en zal dus óók te gast zijn in het Witte Huis. Dat leidt tot ongemak bij Tweede Kamerleden, nu Trump heeft gedreigd ‘een hele beschaving weg te vagen’ in Iran.quote:
I stand correctedquote:Op donderdag 9 april 2026 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aanstaande maandag gaan koning Willem-Alexander en koningin Máxima op bezoek bij de Amerikaanse president Donald Trump. Premier Rob Jetten begeleidt hen daarbij en zal dus óók te gast zijn in het Witte Huis. Dat leidt tot ongemak bij Tweede Kamerleden, nu Trump heeft gedreigd ‘een hele beschaving weg te vagen’ in Iran.
quote:Op donderdag 9 april 2026 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, gewoon wow![]()
Hij beweegt als een 79-jarige. Daar is weinig mis mee.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, gewoon wow![]()
Jettenquote:
Duckiesquote:Op donderdag 9 april 2026 15:24 schreef maily het volgende:
FEELGOODFILMPJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hartverwarmende actie in de Efteling; bezoeker vangt elf eendenkuikentjes op
Over een week over 10 op de menukaart ..............quote:Op donderdag 9 april 2026 15:24 schreef maily het volgende:
FEELGOODFILMPJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hartverwarmende actie in de Efteling; bezoeker vangt elf eendenkuikentjes op
Efteling is vegan.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een week over 10 op de menukaart ..............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |