De benzine was ook veels te goedkoop vandaagquote:Op woensdag 8 april 2026 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, die straat van hormuz is lang open geweest
Klein verschil van mening wat ze samen op papier hadden gezetquote:Op woensdag 8 april 2026 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, die straat van hormuz is lang open geweest
Beetje maar, Israel wel of niet meetellenquote:Op woensdag 8 april 2026 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Klein verschil van mening wat ze samen op papier hadden gezet
Volkomen normaal
Bestaan die dingen nog?quote:
Dit onderwerp heb ik al besproken vandaagquote:
Hier? Moet ik teruglezen?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit onderwerp heb ik al besproken vandaag![]()
![]()
![]()
Nee, ergens andersquote:
Als het hier zou zijn is het minder vreemd?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ergens anders
Dat maakt het zo vreemd
Ja, want dan had je het gelezen kunnen hebbenquote:Op woensdag 8 april 2026 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als het hier zou zijn is het minder vreemd?
Niet gekiektquote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want dan had je het gelezen kunnen hebben
Maar denk je vaak aan brommerts?quote:
Nee. Ik zag toevallig vanmiddag een klassieker rijden, een vriendje van school had die (opgevoerd) en dat was wel een mooi dingquote:
Dan was het vast een kuch?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Ik zag toevallig vanmiddag een klassieker rijden, een vriendje van school had die (opgevoerd) en dat was wel een mooi ding
Toen bedacht ik me dat ik als 12 jarige ook wel een stoere schakelbrommer wilde, maar wist niet meer welke het precies was, dus daar was ik even naar op zoek geweest
Heb 'm gevondenquote:Op woensdag 8 april 2026 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was het vast een kuch?
Of heb je gevonden wat het was? En heb je er nog wel 1 gekregen toen je ouder was?
Ik vond het maardingen
Met een toeter erop? Of dat alleen voor waterscooters?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden
En nee, nooit een schakelbrommer gehad. Heb op mijn 17e wel een scooter gekocht.
Toen had nog bijna niemand zo'n ding, dus dat was nog hip
Een echte claxonquote:Op woensdag 8 april 2026 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een toeter erop? Of dat alleen voor waterscooters?
Daar teer ik nu nog steeds opquote:He, toen was je iig hip
Oeh, een ecktequote:Op woensdag 8 april 2026 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Een echte claxon
[..]
Daar teer ik nu nog steeds op
Alsnog die schakelbrommer kopen?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, een eckte
Je kan ook zorgen dat je nu gewoon ook hip bent he
Retro-hip?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |