abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2026 @ 20:15:08 #251
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220536315
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël heeft nu simpelweg een kans die het niet snel weer zal krijgen. En dan moet het voor de eigen veiligheid Hezbollah en Iran zo hard mogelijk aanpakken. Dat is dus juist rationeel handelen.
Wat ik bedoel is dat Bibi niet gaat stoppen. Dus mocht hij klaar zijn met deze 2 landen, dan gaat ie wel weer ergens anders verder.

Ik ben daar vrij cynisch in denk ik. De interne structuur in Israel (en ja Iran ook) is nu volledig gericht op oorlog voeren en meer land pakken (als bufferzone zegt men, dat moet ik nog zien).

Die geest krijgt je lastig terug in de fles. Ze hebben de smaak te pakken nu.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220536324
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet. Van oorlogsmisdaden is namelijk helemaal geen sprake. En als jij denkt van wel dan moet je het concreet maken met een aantal voorbeelden.
Ik weet zeker dat jij ondertussen al honderden voorbeelden hebt gezien.
  Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 20:16:26 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220536334
De Straat was toch open allen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 8 april 2026 @ 20:16:48 #254
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220536338
quote:

[..]
Als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet. Van oorlogsmisdaden is namelijk helemaal geen sprake. En als jij denkt van wel dan moet je het concreet maken met een aantal voorbeelden.
Die 250 doden van vandaag en al die woonwijken en flatgebouwen waren vast van hezbollah en enkel hezbollah leden.
1 miljoen mensen op de vlucht… vast allemaal hezbollah leden.

Krijg je betaald per post door de Mossad ofzo? Je hebt ook nooit over iets anders een mening.
Wie dit leest is een lezer van dit
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 20:16:56 #255
364681 over_hedge
pi_220536341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
was idd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220536343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het ook, voor een paar uurtjes althans.
pi_220536347
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]

Wraakzuchtig mannetje is het toch.
't Is maar van welke kant je het bekijkt.

Het is hier wel vaker ter sprake gekomen, dat er veel over de VS tegen Iran wordt gesproken, en wat er tussen die 2 speelt, en wat de VS zou moeten doen om Iran klein te krijgen dan wel om er zo goed mogelijk uit te komen, maar dan kwam er ook altijd wel iemand tussendoor die meldde dat Israël ook een direct betrokkene was. En dus ook een stem had in het verhaal... dan wel een stem zou moeten hebben.

Laten we eerlijk zijn: op een enkele keer na heeft Trump de naam van Bibi in zijn opschepperige toespraken en 'tweets' niet genoemd. Hij kan geen anderen naast zich velen op het Grote Podium.

En hij krijgt daardoor wederom een lesje in bescheidenheid.
Gisteren van Iran.
Vandaag van Netanyahu.

Het vervelende is, dat Trump altijd anderen de schuld zal blijven geven. Dus, wie weet, vliegt er de komende tijd wel weer voormalig kontlikkend volk uit. Omdat ze hem in de oorlog hebben gesleept, of omdat ze niet genoeg contact onderhielden met Israël, of vanwege iets anders. Hij verzint vast wel weer wat.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 8 april 2026 @ 20:18:54 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220536355
quote:
Van oorlogsmisdaden is namelijk helemaal geen sprake
Ontkennen van oorlogsmisdaden :r :r :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 8 april 2026 @ 20:19:07 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220536356
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat ik bedoel is dat Bibi niet gaat stoppen. Dus mocht hij klaar zijn met deze 2 landen, dan gaat ie wel weer ergens anders verder.

Ik ben daar vrij cynisch in denk ik. De interne structuur in Israel (en ja Iran ook) is nu volledig gericht op oorlog voeren en meer land pakken (als bufferzone zegt men, dat moet ik nog zien).

Die geest krijgt je lastig terug in de fles. Ze hebben de smaak te pakken nu.
Als Hezbollah weg zou zijn en het Iraanse regime ook, dan is er voor Israël alleen nog maar Hamas en wat andere kleinere Palestijnse terreurgroeperingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 20:19:22 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220536360
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:17 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Was het ook, voor een paar uurtjes althans.
Dat is er een van tempoteam!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 8 april 2026 @ 20:19:35 #261
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220536361
Witte Huis haalt opnieuw uit naar NAVO
Verder vertelt de Amerikaanse perssecretaris Karoline Leavitt op de persconferentie dat NAVO-chef Rutte en Trump later de terugtrekking van de VS uit NAVO zullen bespreken. "De NAVO was getest en heeft gefaald". Daarmee doelt Leavitt mogelijk op de vele oproepen van Trump om de VS te helpen bij het heropenen van de Straat van Hormuz, waar de NAVO terughoudend op heeft gereageerd.

Rutte begint vandaag aan zijn vierdaagse bezoek aan het Witte Huis

Nu.nl

Astjeblieft, stap gewoon op uit de NAVO. Jullie moeten het echt zelf uitzoeken, Amerika en Israël.
Het zou mooi zijn als er straks wel schepen van de EU worden doorgelaten. _O-
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220536365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:58 schreef Toby56 het volgende:
Jared Kushner zal de blaren uit zijn tong moeten lullen.
Moet lukken met de gespleten tong die typisch is voor dat volk.
  woensdag 8 april 2026 @ 20:20:52 #263
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220536372
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die 250 doden van vandaag en al die woonwijken en flatgebouwen waren vast van hezbollah en enkel hezbollah leden.

Krijg je betaald per post door de Mossad ofzo? Je hebt ook nooit over iets anders een mening.
Als Israël inderdaad goede indicaties heeft dat leden van Hezbollah of militaire infrastructuur daar aanwezig zijn, mag men die bombarderen. Dat is dus geen oorlogsmisdaad. En vluchtende mensen al helemaal niet, dat gebeurt in elke oorlog.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 april 2026 @ 20:21:02 #264
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220536373
De haatjurken zijn wat vergeten aan het bestand te voegen en willen nu de voorwaarden veranderen.

Gaat nog wel ff duren. Doe het goed of niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220536375
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bekijk deze YouTube-video

Dit is maar 1 van de vele voorbeelden van IDF leden die zelf zeggen menselijke schilden te gebruiken. Ergens in het Gaza topic had ik ook nog wat beelden van Palestijnen die met een gopro op door huizen en andere plekken moesten lopen waar de helden van de IDF te bang voor waren. Die gopro was zodat ze konden controleren, of de Palestijnse burger wel zijn taak had gedaan. Ziek land is het.
  woensdag 8 april 2026 @ 20:22:00 #266
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220536384
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kijk, ik snap best dat Israel zichzelf wou en wil verdedigen. Probleem is de mensen die nu de leiding hebben zijn niet meer rationeel. Alle gematigden zijn eruit geknikkerd en je houdt dan alleen nog de extremisten over. In feite niet heel anders dan het regime in Iran.
….
Wat een grap. In Iran zijn ze veruit meest rationeel geweest hoor mbt alle onderhandelingen naar een mogelijke nucleaire deal met Trump.

Ik snap dat het niet kan resoneren met wat de ogen waarnemen: stel ayatollahs echt rationeler dan die Amerikanen in strak maatpak of de Israëliërs?! Maar het is echt zo ja, by far zelfs.

Ook nu weer, nadat de Amerikanen tweemaal voor de vorm hebben onderhandeld met Iran om ze keihard aan te vallen. En Trump gisteren akkoord ging met het 10-punten plan als basis van Iran, en Iran de straat van Hormuz openstelde….ook nu weer is het Trump zijn administratie die probeert onder bepaalde afspraken uit te komen.

Niet beseffende dat de deal die hij voor de aanval op Iran kon maken beter was dan vandaag: 0% uranium en geen Iran dat de Straat van Hormuz beheerd. De deal die hij vandaag of binnen twee weken kan maken is vele malen minder slecht dan over 1/2 maanden als hij erachter komt dat de oorlog op een dood spoor zit en behalve Hormuz ook de Rode Zee crossing is afgesloten met alle gevolgen van dien en zijn wapenvoorraden nog veel meer depleted zijn.
enkelband
pi_220536387
Tsja je zult maar een dag niemand vermoorden, ik kan me voorstellen dat je dan lichtelijk gek wordt

Israël :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220536389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:19 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Moet lukken met de gespleten tong die typisch is voor dat volk.
Welk volk?

Zelfbenoemde diplomaten?
Trumpisten?
Beide?
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 20:23:26 #269
364681 over_hedge
pi_220536398
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Verder vertelt de Amerikaanse perssecretaris Karoline Leavitt op de persconferentie dat NAVO-chef Rutte en Trump later de terugtrekking van de VS uit NAVO zullen bespreken. "De NAVO was getest en heeft gefaald". Daarmee doelt Leavitt mogelijk op de vele oproepen van Trump om de VS te helpen bij het heropenen van de Straat van Hormuz, waar de NAVO terughoudend op heeft gereageerd.

Nu.nl

Astjeblieft, stap gewoon op uit de NAVO. Jullie moeten het echt zelf uitzoeken, Amerika en Israël.
zou iemand al verteld hebben dat Trump helemaal niet uit de navo kan stappen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 8 april 2026 @ 20:23:42 #270
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220536399
quote:

Nu.nl

Denk je dat Rutte ook een smaakje mag kiezen voor het condoom voor ie aan de pijpbeurt begint?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220536407
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Denk je dat Rutte ook een smaakje mag kiezen voor het condoom voor ie aan de pijpbeurt begint?
Ze hebben daar maar 1 smaak.
Zure augurk.
pi_220536408
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:22 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Welk volk?

Zelfbenoemde diplomaten?
Trumpisten?
Beide?
https://en.wikipedia.org/(...)y_life_and_education -> Early life
pi_220536412
quote:

Nu.nl

Het heeft ook niks met deze domme “test” te maken. Ze wilden er sowieso uit. Past ook gewoon goed in hun anti EU campagne en het steunen van pseudo dictatortjes als Orban en die knul in Slovakije.
  woensdag 8 april 2026 @ 20:24:59 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220536414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:22 schreef recidivist het volgende:

[..]
Wat een grap. In Iran zijn ze veruit meest rationeel geweest hoor mbt alle onderhandelingen naar een mogelijke nucleaire deal met Trump.

Ik snap dat het niet kan resoneren met wat de ogen waarnemen: stel ayatollahs echt rationeler dan die Amerikanen in strak maatpak of de Israëliërs?! Maar het is echt zo ja, by far zelfs.

Ook nu weer, nadat de Amerikanen tweemaal voor de vorm hebben onderhandeld met Iran om ze keihard aan te vallen. En Trump gisteren akkoord ging met het 10-punten plan als basis van Iran, en Iran de straat van Hormuz openstelde….ook nu weer is het Trump zijn administratie die probeert onder bepaalde afspraken uit te komen.

Niet beseffende dat de deal die hij voor de aanval op Iran kon maken beter was dan vandaag: 0% uranium en geen Iran dat de Straat van Hormuz beheerd. De deal die hij vandaag of binnen twee weken kan maken is vele malen minder slecht dan over 1/2 maanden als hij erachter komt dat de oorlog op een dood spoor zit en behalve Hormuz ook de Rode Zee crossing is afgesloten met alle gevolgen van dien en zijn wapenvoorraden nog veel meer depleted zijn.
Het regime van Iran is alles behalve rationeel. Die zijn als een kat in het nauw en maken daardoor de gekste sprongen.

Men heeft allerlei landen in de omgeving die helemaal niets met deze oorlog te maken hebben, gebombardeerd en dreigt de wereldeconomie de hele tijd op de blazen. Dat helemaal niets meer met de VS en Israël te maken.

Het Iraanse regime is zo wanhopig dat men niets anders meer als uitweg ziet dan de hele wereld hierbij te betrekken. Dat is niet rationeel maar pure radeloosheid.

Moet je nagaan als zo een partij een kernwapen hadden. Die hadden er nu al meerdere ingezet, met alle gevolgen van dien.
pi_220536419
quote:
Welk volk?

Zakenmensen?
Investeerders?
Regeringsmedewerkers?
Allemaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: