Ditquote:Op woensdag 8 april 2026 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik zie dat een kutreligie deze samenleving aan het verkloten is.
Oh heerlijk zeg.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet goed gebakken loempias
Ik stem voor een extra AZC in Zwolle en Helmond.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja,ik haat de islam. Met een passie.
Christendom haatte ik ook, maar dat was salonfähig en mocht wel.
Kom alleen niet aan onze lieve kopvodden en baarden.
Je hebt je zin al, hoor, binnen nu en 50 jaar is de islam hier baasquote:Op woensdag 8 april 2026 21:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik stem voor een extra AZC in Zwolle en Helmond.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sneu voor alle volgende generaties, gelukkig ga ik het niet meemaken.
Om maar als Denk te spreken 'wen er maar aan'
DAT IS HET DUS.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon dit even opzetten voor Vlinderdinderdinder
Bekijk deze YouTube-video
Geloof ik niks van Etto. Dat jij in achtergebleven gebied woont wil niet zeggen dat we in de Hollanden achterlijk zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt je zin al, hoor, binnen nu en 50 jaar is de islam hier baas
Wordt lachen voor onze LGBTQ'ers en vrouwen
Je lijkt vlinder welquote:Op woensdag 8 april 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Etto, je zit hier niet in NWS, normaal doen
Deportaties?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben je niet meer catho nu?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja,ik haat de islam. Met een passie.
Christendom haatte ik ook, maar dat was salonfähig en mocht wel.
Kom alleen niet aan onze lieve kopvodden en baarden.
en hun primitieve debiele achterlijke schijtdenkbeelden
Als je joden haat mag je niet in Engeland komen zingen andersquote:Op woensdag 8 april 2026 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt.
Christenen en Joden haten schijnt te mogen maar oh oh, als je niks met moslims hebt ben je rechtsextremist, racist, xenofoob en alles wat fout is
Ja maar dat gaan ze niet doen natuurlijk. Waarom Mohammed naar het kalifaat als het kalifaat ook naar Mohammed kan komenquote:Op woensdag 8 april 2026 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, vrijwillig oprotten naar islamitische hellholes waar je die kutreligie wel moet belijden en je ook geen last hebt van 'discriminerende intolerante' Nederlanders die geen zin hebben in je psychoses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |