Helaas klopt dit.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat gaan ze niet doen natuurlijk. Waarom Mohammed naar het kalifaat als het kalifaat ook naar Mohammed kan komen
Homohaat schijnt fors toe te nemen. Maar de werkelijke reden benoemen mag dan weer nietquote:Op woensdag 8 april 2026 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je zal dochters of homoseksuele kinderen hebben nu...
succes ermee.
quote:Op woensdag 8 april 2026 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
AH... Vlinder vraagt zich af waarom ik me zo druk maak...
Ga dansen met Vlinderpinderquote:Op woensdag 8 april 2026 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
g-dgloeiendeg-dverdomme dit hele land gaat naar de kloten om een paar kopvodden tevreden te stellen.
Die zegt altijd dat ik me niet zo druk moet maken...quote:
Conservatieve jeugd die op wappiepartijen stemmen zoals FvD. Als we verder gaan bezuinigen op onderwijs gaan we de USA-kant op.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Homohaat schijnt fors toe te nemen. Maar de werkelijke reden benoemen mag dan weer niet
lawlz...quote:Op woensdag 8 april 2026 21:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Conservatieve jeugd die op wappiepartijen stemmen zoals FvD. Als we verder gaan bezuinigen op onderwijs gaan we de USA-kant op.
vlinder kijkt inderdaad zo naar me als ik me druk maakquote:
Kom een keer naar Holland man. De deur staat voor je open Etto. Je bent geen domme jongen.quote:
Heuj Lidewijcorequote:Op woensdag 8 april 2026 21:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Conservatieve jeugd die op wappiepartijen stemmen zoals FvD. Als we verder gaan bezuinigen op onderwijs gaan we de USA-kant op.
Whehehehequote:Op woensdag 8 april 2026 21:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kom een keer naar Holland man. De deur staat voor je open Etto. Je bent geen domme jongen.
het is niels, laat gaanquote:Op woensdag 8 april 2026 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Hier is het allemaal geweldig?
Niels Nicolaas to be more exact.quote:
Die heb ik volgens mij de hele dag niet eens gezien.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA KUT MAN...
Drenthe is dus dicht om 21.00 uur tijdens doordeweeksedagen
Kom je goed weg ama
Misschien is die gewoon zijn verjaardag aan het vieren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|