Ken je klassiekers.quote:
Iedereen moet dit kennen.quote:
Immer.quote:
Net zoiets als FINISH HIM!quote:
Hij wel he. Maar niet met de trein danquote:Een aantal Zeeuwse scholen stapt naar de rechter om een test van ProRail met een nieuw beveiligingssysteem tegen te houden. Omdat reizigers tijdens die test in 2029 vier maanden lang niet met de trein kunnen tussen Vlissingen en Goes vrezen de scholen dat scholieren in grote problemen komen.
"Natuurlijk kan een deel naar school met de scooter of fiets", zegt directeur Rinus de Rijder van een mbo in Goes
Ja, hoort in de geschiedenisboeken thuis.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net zoiets als FINISH HIM!
En C-C-C-COMBO BREAKER!quote:Op woensdag 8 april 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hoort in de geschiedenisboeken thuis.
Ik heb denk ik al een half jaar geen Mortal Kombat meer gespeeldquote:Op woensdag 8 april 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net zoiets als FINISH HIM!
Hij is in die 2 weken ook rustig in staat dit conflict te vergeten en over te stappen naar Cuba ofzoquote:Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat Trump iets anders bedenkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Blijkbaar is het nu al geschondenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoelang duurt die wapenstilstand nog? Ik gok tot vannacht 1 uur.
Denk dat Trump gewoon zit te liegen en dat Israël het akkoord geschonden heeft.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nu al geschonden
Niet helemaal, Maar die straat van Hormuz is weer dicht
https://nos.nl/collectie/(...)it-straat-van-hormuz
Ik ook niet. Ik was op school wel onverslaanbaar in Killer Instinctquote:Op woensdag 8 april 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al een half jaar geen Mortal Kombat meer gespeeld
Ik ben ook niet zo heel goed in dat soort spellen
Nou, het waren 2 fantastische uren.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trump heeft Israel even buitenspel moeten zetten en gaat nu doen alsof er geen staakt-het-vuren rondom Libanon afgesproken is. Israel heeft natuurlijk zijn eigen agenda.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat Trump gewoon zit te liegen en dat Israël het akkoord geschonden heeft.
Okee dat was wel echt een beetje te laat ja. Nou ja morgen weer een dagquote:Op woensdag 8 april 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hehe, ik ga nog even buiten in het zonnetje zitten dan. Hap zit er alweer in
Kunnen ze al die egootjes niet gewoon opheffen?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze al die egootjes niet gewoon opheffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |