Gaaf!quote:Op woensdag 8 april 2026 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ziet er wel praktisch uit voor tijdens het lopen
[ afbeelding ]
Ik leg vast voor morgen een werkshirtje met korte mouwen klaar voor het werk (ik heb wel verplichte werkkleding)quote:Op woensdag 8 april 2026 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Donderdag 23 graden, vrijdag nog maar 13 graden.
Zaterdag 17 en daarna dagelijks 13.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik leg vast voor morgen een werkshirtje met korte mouwen klaar voor het werk (ik heb wel verplichte werkkleding)
Vrijdag gaat dan wel weer een lange mouwen shirt aan
Dan verwacht ik geen drukte de stad uitquote:Op woensdag 8 april 2026 17:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iedereen komt terug van een dagje strand
Ok LTzulaquote:Op woensdag 8 april 2026 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Totdat Trump iets anders bedenkt.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoelang duurt die wapenstilstand nog? Ik gok tot vannacht 1 uur.
Wie?quote:
Lokale tijdquote:Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Nou dan moeten we pipo de clown maar heel snel die Nobelprijs gevenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie hem wel in staat om de Nobelprijs voor comedy in het leven te roepenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moeten we pipo de clown maar heel snel die Nobelprijs geven
Even op Polymarket kijkenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Die blauwe? Dat is ook 15 jaar geleden ofzo dat ik die heb gezienquote:
Jaquote:Op woensdag 8 april 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mailtje van mijn parkeerapp:
titel: Je betaling van ... factuur is gelukt.
En dan vervolgens in de mail zelf: We schrijven binnenkort ¤... af van je bankrekening voor je ... factuur.Is de betaling nou al gelukt of moet dat nog lukken?
Ik wil ze met blauwe vlammen en een Ryu of Ken pak.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HADOUKEN!quote:Op woensdag 8 april 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik wil ze met blauwe vlammen en een Ryu of Ken pak.
Twee keer betalenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mailtje van mijn parkeerapp:
titel: Je betaling van ... factuur is gelukt.
En dan vervolgens in de mail zelf: We schrijven binnenkort ¤... af van je bankrekening voor je ... factuur.Is de betaling nou al gelukt of moet dat nog lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |