Ik snap je puntquote:Op woensdag 8 april 2026 09:36 schreef pipster het volgende:
Nou dit is bij mij niet met stip in mijn jaarlijsten binnengekomen. Ik heb eigenlijk vrij snel een punt gezet achter mijn kennismaking met dit duo.
Ja ik ook, want Vol. 1 staat nu voor 300+ euro op discogsquote:Op woensdag 8 april 2026 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik ooit een LP van ze voor een tientje ergens zie liggen zou ik het wel meenemen.
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2026 16:47 schreef Solotovski het volgende:
Vind dit wel lekker klinken
Bekijk deze YouTube-video
Dat kan kloppen:quote:
Ik verwacht dat ze hun Europese tour nog wel verder uit gaan breiden, Nederland stond tot voor kort niet eens op de agenda. De hype is krankzinnig, maar inderdaad, ik wil ze ook wel zien!quote:Op donderdag 9 april 2026 21:21 schreef TommyL0204 het volgende:
Ah, het klinkt lekker hoor! Helaas naast een kaartje gegrepen voor Vera Groningen (binnen 2 minuten uitverkocht)
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden: filmpjes op YouTube van mensen die naar filmpjes op YouTube kijken. Zijn er eigenlijk ook al filmpjes op YouTube van mensen die naar filmpjes op YouTube van mensen die naar filmpjes op YouTube kijken kijken?quote:
Ik kijk wel graag naar reaction video's door bv. muziek coaches of (specifiek-genre-)muzikanten die dan andere dingen luisteren en bespreken.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:50 schreef thabit het volgende:
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden: filmpjes op YouTube van mensen die naar filmpjes op YouTube kijken.
Ik geloof first time listening to sowieso nooit. Die mensen die ze daar neerzetten doen net alsof ze wereldvreemd zijn. De ergste variant is met zogenaamde "inboorlingen", dat zo in principe kunnen. Maar ja het lijkt me erg sterk dat je a 30+ jaar op de wereld rondloopt en nog nooit een stukje metal of uberhaupt een gitaar met distortion gehoort hebt.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef Modus het volgende:
Alhoewel daar uiteraard nog wel eens wat ongeloofwaardigs doorheen glipt. Wellicht als je echt alleen maar met klassiek bent opgegroeid is 'First time listening to Toto - Africa' ergens nog geloofwaardig, maar meestal natuurlijk niet.
Gaat niet om stukje metal maar specifiek dat ene stukje. Een jazz-muzikant zal ws niet heel snel het 6e nr van de 8e plaat van Opeth kennen (maar vervolgens het wel kunnen waarderen wegens het vakmanschap).quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik geloof first time listening to sowieso nooit. Die mensen die ze daar neerzetten doen net alsof ze wereldvreemd zijn. De ergste variant is met zogenaamde "inboorlingen", dat zo in principe kunnen. Maar ja het lijkt me erg sterk dat je a 30+ jaar op de wereld rondloopt en nog nooit een stukje metal of uberhaupt een gitaar met distortion gehoort hebt.
Ik heb het meer over zangcoach hoort een vrouw Grunten, en dan elke keer helemaal verbaasd, die mevrouw heeft dan honderd filmpjes waar ze een vrouw hoort Grunten dan ben je op een gegeven moment niet meer verbaasd hoor, maar dan acteer je gewoon verbaasdheid. En dat doen jazz artiesten die een metal drummer horen ook. Die weten heus ook wel wat blastbeats zijn of dat progrock met vreemde maatsoorten werkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat niet om stukje metal maar specifiek dat ene stukje. Een jazz-muzikant zal ws niet heel snel het 6e nr van de 8e plaat van Opeth kennen (maar vervolgens het wel kunnen waarderen wegens het vakmanschap).
Ikzelf luister bv. nooit naar jazz. Echt nooit. Dat ik weet wat jazz is, is wat anders. Maar je kan mij 10000 jazznrs voorschotelen en dat worden echt allemaal first times.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |