Ga hier niks over zeggen maar doe het niet zomaar.quote:
In goed overleg dat wel.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga hier niks over zeggen maar doe het niet zomaar.
Als jij denkt het te kunnen Afbouwen.quote:
Regel jij die 10 k nog even ?quote:
Moet overlegd worden met de cardioloog ook. Stoppen met het ene medicijn en dan beginnen met een andere.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als jij denkt het te kunnen Afbouwen.
Komt goed Freon.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet overlegd worden met de cardioloog ook. Stoppen met het ene medicijn en dan beginnen met een andere.
Zekerquote:
Denk je dat je ooit nog zonder medicatie kunt?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Euhh volgens mij 200mg, ik heb 2 rode pilletjes. Ik merkte op 150 al verschil in de OCD, 200mg was beter.
Dat weet ik niet en is op dit moment niet echt relevant. Ik doe het prima op de 200 en de dwang is weg. Mijn behandelaar denkt dat die clomi gewoon iets wat ik nodig blijf hebben en dat is niet erg. De bijwerkingen zijn bij mij minimaal. Mijn andere medicatie kan weg.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk je dat je ooit nog zonder medicatie kunt?
Oh en weet jij toevallig of ik een medicijn verklaring nodig heb als ik naar het buitenland wil?
Wel fijn dat je er nu de balans in hebt gevondenquote:Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en is op dit moment niet echt relevant. Ik doe het prima op de 200 en de dwang is weg. Mijn behandelaar denkt dat die clomi gewoon iets wat ik nodig blijf hebben en dat is niet erg. De bijwerkingen zijn bij mij minimaal. Mijn andere medicatie kan weg.
Tiestoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |