abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220597493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:23 schreef incel het volgende:

[..]
Het kan tegenwoordig wel mooi gedaan zijn hoor. Zie je niks meer van en als een vrouw en man daar blij van worden waarom niet?
Iedereen is vrij om zijn eigen lijf te verminken.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_220597565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:23 schreef incel het volgende:

[..]
Het kan tegenwoordig wel mooi gedaan zijn hoor. Zie je niks meer van en als een vrouw en man daar blij van worden waarom niet?
En van hoeveel blije vrouwen met plastic tieten heb jij de borsten met implantaten al mogen voelen? :D
pi_220604818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:06 schreef Sakura het volgende:

[..]
Iedereen is vrij om zijn eigen lijf te verminken.
Ik vind niet dat je van verminking kan spreken als het lichaam er mooier uit gaat zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En van hoeveel blije vrouwen met plastic tieten heb jij de borsten met implantaten al mogen voelen? :D
Nog nooit helaas maar kan me niet voorstellen dat ik het echt erg zou vinden als het gewoon mooie zijn die goed gedaan zijn.
pi_220605139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En van hoeveel blije vrouwen met plastic tieten heb jij de borsten met implantaten al mogen voelen? :D
Genoeg om toch echt een gefundeerd oordeel te kunnen vellen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_220606405
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:51 schreef Sakura het volgende:

[..]
Genoeg om toch echt een gefundeerd oordeel te kunnen vellen.
Is dat wat? Ik heb echt wel alles gevoeld, dunne borsten, cup a mini tietjes, pannenkoekjes, dikke tieten, tieten van dikke wijven, hangtieten, en ook een paar echt stevige mooie borsten op een slanke vrouw maar dat is zo zeldzaam als een glitter charizard in je pakje pokemonkaarten en waren sowieso bijna nooit blanke chicks. Maar een goed stel neptieten staat toch echt op m'n bucket list. Ik vind het altijd wat hebben. Mijn schoonheidsspecialiste heeft ze en we praten altijd over van alles en nogwat en af en toe loop ik erover te fantaseren dat ik gewoon vraag van altijd al benieuwd en dat ze het me laat doen het is sowieso zo'n leip wijf maar ben dan bang dat andere mensen het horen of zo en sowieso zou het als vreemdgaan tellen
pi_220607045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:28 schreef incel het volgende:

[..]
Is dat wat?
Nee, absoluut niet. Het voelt echt altijd enorm onnatuurlijk en vooral levensloos. Je zit immers met een plasic zak te spelen. Enige verschil met een echte plastic zak is dat er een dun stukje huid overheen zit.
Als een vrouw het zogenaamd mooi vind, prima, maar het is en blijft onnatuurlijk en plastic-fantastic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sakura op 19-04-2026 07:56:28 (Typo) ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')