abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220531452
Wat vinden jullie de juiste leeftijd voor borstvergroting? Het valt me op dat dit tegenwoordig helemaal niet meer zo'n taboo onderwerp is en er op dezelfde manier over gedaan wordt als bijvoorbeeld lipfillers. Ik zelf ben persoonlijk van mening dat je het echt pas moet doen als je zeker weet dat je uitgegroeid bent en je weet van nou zo blijven ze er ongeveer de rest van m'n normale leven uitzien. Vanaf een jaar of 30 of zo. Maar je hebt ook vrouwen die dit echt al doen als ze tieners zijn en dat vind ik zonde want je weet nog niet hoe ze er uit komen te zien als je nog niet uitgegroeid bent.
pi_220531518
13,5
pi_220531534
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:14 schreef PiemelPapje het volgende:
13,5
:') Dat is iets te jong en mag sowieso pas vanaf 18.
  woensdag 8 april 2026 @ 08:25:29 #4
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220531567
Gewoon helemaal niet
pi_220531591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:25 schreef Friday12 het volgende:
Gewoon helemaal niet
Ik vind het wel wat hebben tegenwoordig gebeurt het gewoon goed mooi zonder littekens en zo en vrouwen mogen gewoon zelf beslissen of ze het willen.

Maar ik weet ook niet hoe het zit met bijv. borstvoeding. Misschien moet je het pas nemen als je klaar bent met je laatste kind borstvoeden?
  woensdag 8 april 2026 @ 08:39:00 #6
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220531647
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:14 schreef PiemelPapje het volgende:
13,5
Dat lijkt mij veel te jong.
AZ
ALKMAAR
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:42:56 #7
18653 crew  D.
pi_220531658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:25 schreef Friday12 het volgende:
Gewoon helemaal niet
Dat. Zo moeilijk is het niet.
pi_220531728
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:42 schreef D. het volgende:

[..]
Dat. Zo moeilijk is het niet.
Neuh, maar daar gaat dit eigenlijk ook helemaal niet over joh.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 09:05:04 #9
18653 crew  D.
pi_220531823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Neuh, maar daar gaat dit eigenlijk ook helemaal niet over joh.
Ik had al zo'n vermoeden, gezien TS' posthistorie, en het subforum waarin hij het topic plaatst :Y
  woensdag 8 april 2026 @ 09:07:19 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220531867
Wellicht moet TS ze zelf laten plaatsen, dan kan ie ook eens met tieten spelen
  woensdag 8 april 2026 @ 09:08:03 #11
483584 incel
they/them
pi_220531874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:05 schreef D. het volgende:

[..]
Ik had al zo'n vermoeden, gezien TS' posthistorie, en het subforum waarin hij het topic plaatst :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wellicht moet TS ze zelf laten plaatsen, dan kan ie ook eens met tieten spelen
Het topic, ook wel bekend als het onderwerp, gaat over wat mensen de juiste leeftijd vinden voor borstvergroting.

Moeilijk he jongens?

"TS dit, TS dat." Echt stelletje wijven :')
pi_220531940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:05 schreef D. het volgende:

[..]
Ik had al zo'n vermoeden, gezien TS' posthistorie, en het subforum waarin hij het topic plaatst :Y
Natuurlijk, dit is gewoon het kapstokje wat gebruikt wordt om te kunnen doen alsof het dáár écht over gaat.
pi_220531965
Er zat een meisje in mijn klas op de Mavo die een borstverkleining had gedaan, dat kan dus wel
Borstvergroting vind ik 21+
  woensdag 8 april 2026 @ 09:28:29 #14
483584 incel
they/them
pi_220532018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
Er zat een meisje in mijn klas op de Mavo die een borstverkleining had gedaan, dat kan dus wel
Borstvergroting vind ik 21+
Borstverkleining snap ik sowieso niet.. Tenzij ze echt maat XXXXXL zijn of zo.
pi_220532042
Vraag het Fajah, die heeft de hele cirkel gehad.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220532052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef incel het volgende:

[..]
Borstverkleining snap ik sowieso niet.. Tenzij ze echt maat XXXXXL zijn of zo.
Ehm dat meisje had echt flinke en had flink last daarvan
pi_220532130
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef incel het volgende:

[..]
Borstverkleining snap ik sowieso niet.. Tenzij ze echt maat XXXXXL zijn of zo.
wat is het verschil waardoor je vergroting wel snapt maar verkleining niet?
  woensdag 8 april 2026 @ 10:03:33 #18
483584 incel
they/them
pi_220532216
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ehm dat meisje had echt flinke en had flink last daarvan
Dan zou ik wel before en after pics willen zien om te oordelen

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]
wat is het verschil waardoor je vergroting wel snapt maar verkleining niet?
Nou grote borsten zijn doorgaans mooi en kleine borsten niet.
  Redactie Frontpage woensdag 8 april 2026 @ 10:06:54 #19
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220532278
Zas
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220532321
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:03 schreef incel het volgende:

[..]
Dan zou ik wel before en after pics willen zien om te oordelen
[..]
Nou grote borsten zijn doorgaans mooi en kleine borsten niet.
Eh jij denkt dat het meisje dat even voor de klas heeft laten zien
Maar je zag het zo ook wel
  woensdag 8 april 2026 @ 10:15:01 #21
483584 incel
they/them
pi_220532323
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Eh jij denkt dat het meisje dat even voor de klas heeft laten zien
Maar je zag het zo ook wel
Ligt er ook aan hoe oud en zo natuurlijk. Vind wel dat voor zulke ingrijpende wijzigingen je echt 18+ moet zijn.
pi_220532330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:25 schreef Friday12 het volgende:
Gewoon helemaal niet
dit.

Liever tieten die er uit zien als een lekke band en hangen tot de navel dan neptieten
pi_220532332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:15 schreef incel het volgende:

[..]
Ligt er ook aan hoe oud en zo natuurlijk. Vind wel dat voor zulke ingrijpende wijzigingen je echt 18+ moet zijn.
15 was ze toen
pi_220532379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:03 schreef incel het volgende:

[..]
Dan zou ik wel before en after pics willen zien om te oordelen
[..]
Nou grote borsten zijn doorgaans mooi en kleine borsten niet.
je begrijpt dat deze vrouwen het niks uitmaakt of jij iets mooi vind of niet, he?
  woensdag 8 april 2026 @ 10:32:42 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220532398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:15 schreef incel het volgende:

[..]
Ligt er ook aan hoe oud en zo natuurlijk. Vind wel dat voor zulke ingrijpende wijzigingen je echt 18+ moet zijn.
Nee. Die borstverkleining was i.v.m. medische redenen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage woensdag 8 april 2026 @ 10:35:23 #26
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220532407
Als er vrouw dat wil moet ze dat vanaf 18 (misschien iets later) lekker zelf weten.
  Redactie Frontpage woensdag 8 april 2026 @ 10:36:22 #27
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220532411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:03 schreef incel het volgende:

[..]
Dan zou ik wel before en after pics willen zien om te oordelen
[..]
Nou grote borsten zijn doorgaans mooi en kleine borsten niet.
En ik vind grote neppers weer geen reet aan. Ieder zijn /haar ding.
  woensdag 8 april 2026 @ 10:49:44 #28
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220532462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef incel het volgende:

[..]
Borstverkleining snap ik sowieso niet.. Tenzij ze echt maat XXXXXL zijn of zo.
Ik kende een dame die had HH, die had alleen maar pijn en die is wel echt erop vooruit gegaan.
  woensdag 8 april 2026 @ 10:50:24 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220532464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]
wat is het verschil waardoor je vergroting wel snapt maar verkleining niet?
Vergroting heeft geen medisch nut een verkleining wel
  woensdag 8 april 2026 @ 10:51:05 #30
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220532467
Sowieso wel 18+
pi_220532507
Ts, als je borstvergroting wilt zou je eerst eens toestemming moeten vragen aan je ouders, en er nog maar eens goed over na denken. Ik weet dat als je jong bent en de andere meiden al vroeger in de puberteit zijn dan jij het moeilijk kan zijn, maar het komt zeker wel hoor.

Sterkte ermee.
Twiddel
pi_220532708
Plastic tieten, ik snap niet wat mannen daar leuk aan vinden.
pi_220532737
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:03 schreef incel het volgende:
Ik zelf ben persoonlijk van mening dat je het echt pas moet doen als je zeker weet dat je uitgegroeid bent en je weet van nou zo blijven ze er ongeveer de rest van m'n normale leven uitzien.
Als je het écht graag wil, moet je dat gewoon doen, ook al zullen anderen je erom uitlachen, maar het blijft je eigen keuze.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220532758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Vergroting heeft geen medisch nut een verkleining wel
mee eens. Al vind het bij vrouwen met borstkanker wel een ander verhaal. Maar dan in het eerder reconstructie o.i.d.
  woensdag 8 april 2026 @ 11:43:51 #35
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220532795
37,5
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220533244
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:03 schreef incel het volgende:

Nou grote borsten zijn doorgaans mooi en kleine borsten niet.
Absoluut niet :´)
Kleiner tot normaal is zo veel beter en mooier.

Niemand zit te wachten op zo´n halve slet waar je 1 km ruimte voor haar moet geven omdat ze meerdere postcodes bezet houdt
pi_220533249
Nooit, het wordt er nooit mooier op (tenzij medische redenen).
pi_220533619
Who gives a fuck, het is niet jouw lichaam :')
-XOXO-
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 13:48:49 #39
18653 crew  D.
pi_220533699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Als je het écht graag wil, moet je dat gewoon doen, ook al zullen anderen je erom uitlachen, maar het blijft je eigen keuze.
We lachen nu toch al :Y
pi_220533771
Indien het een levensbedreigend iets is waarvoor het moet dan is geen leeftijd slecht.
Als het is om je zelfbeeld te veranderen raad ik een psychiater aan.

Ik heb weinig met onnatuurlijke borsten. Doe mij dan maar kleine heuveltjes met tepels...

Maar onder de 21 zou ik alles verbieden als het cosmetisch is en niet noodzakelijk.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 8 april 2026 @ 14:50:16 #41
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220534296
65

ga je bijna met pensioen, nog event twee nieuwe tieten! ^O^
pi_220538487
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
Who gives a fuck, het is niet jouw lichaam :')
Dit, zolang het niet mijn lijf / mijn verantwoordelijkheid is, doe wat je wil, zowel groter als kleiner als hetzelfde of liften.
pi_220552642
ik ben nu 40+ maar ik heb er nu eindelijk bijna het budget voor
ik vind het dus een goede leeftijd om het nu te doen
het staat bij mij al op de planning om een borstvergroting te doen
ik heb nu namelijk helemaal geen borsten (geboren als man)
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220552685
Ik vind dat als je in de seks industrie werkt dat een borstvergroting aftrekbaar dient te zijn van de belastinginkomsten en gezien alle vrouwen kuthoeren zijn volgens Hans Teeuwen behoort deze ingreep voor alle vrouwen een belastingvoordeel op te leveren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220552688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 02:54 schreef TAmaru het volgende:
ik ben nu 40+ maar ik heb er nu eindelijk bijna het budget voor
ik vind het dus een goede leeftijd om het nu te doen
het staat bij mij al op de planning om een borstvergroting te doen
ik heb nu namelijk helemaal geen borsten (geboren als man)
In dit geval zijn het natuurlijk prive uitgaven en zou het niet aftrekbaar moeten zijn van de belastinginkomsten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220553006
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 03:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
In dit geval zijn het natuurlijk prive uitgaven en zou het niet aftrekbaar moeten zijn van de belastinginkomsten.
Ik ben sowieso tegen belastingen, dus ook tegen aftrekbaarheid bij belasting, maar in dit geval ga ik maximaal aftrekken om de belasting te vermijden
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220558160
Nooit. Niet snijden in een gezond lichaam voor zoiets irrelevants.
pi_220560531
Als ik plastic tieten wil, neem ik wel een opblaaspop.
Niets zo lelijk en onnatuurlijk als plastic tieten.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_220572656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:18 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik ben sowieso tegen belastingen, dus ook tegen aftrekbaarheid bij belasting, maar in dit geval ga ik maximaal aftrekken om de belasting te vermijden
Typisch. Tegen alles aanschoppen en vast een type dat ´´roverheid´´ zegt.
Maar als er iets te halen valt dan er als eerste bij zijn |:( :')
pi_220593538
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:48 schreef Sakura het volgende:
Als ik plastic tieten wil, neem ik wel een opblaaspop.
Niets zo lelijk en onnatuurlijk als plastic tieten.
Het kan tegenwoordig wel mooi gedaan zijn hoor. Zie je niks meer van en als een vrouw en man daar blij van worden waarom niet?
pi_220597493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:23 schreef incel het volgende:

[..]
Het kan tegenwoordig wel mooi gedaan zijn hoor. Zie je niks meer van en als een vrouw en man daar blij van worden waarom niet?
Iedereen is vrij om zijn eigen lijf te verminken.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_220597565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:23 schreef incel het volgende:

[..]
Het kan tegenwoordig wel mooi gedaan zijn hoor. Zie je niks meer van en als een vrouw en man daar blij van worden waarom niet?
En van hoeveel blije vrouwen met plastic tieten heb jij de borsten met implantaten al mogen voelen? :D
pi_220604818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:06 schreef Sakura het volgende:

[..]
Iedereen is vrij om zijn eigen lijf te verminken.
Ik vind niet dat je van verminking kan spreken als het lichaam er mooier uit gaat zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En van hoeveel blije vrouwen met plastic tieten heb jij de borsten met implantaten al mogen voelen? :D
Nog nooit helaas maar kan me niet voorstellen dat ik het echt erg zou vinden als het gewoon mooie zijn die goed gedaan zijn.
pi_220605139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En van hoeveel blije vrouwen met plastic tieten heb jij de borsten met implantaten al mogen voelen? :D
Genoeg om toch echt een gefundeerd oordeel te kunnen vellen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_220606405
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:51 schreef Sakura het volgende:

[..]
Genoeg om toch echt een gefundeerd oordeel te kunnen vellen.
Is dat wat? Ik heb echt wel alles gevoeld, dunne borsten, cup a mini tietjes, pannenkoekjes, dikke tieten, tieten van dikke wijven, hangtieten, en ook een paar echt stevige mooie borsten op een slanke vrouw maar dat is zo zeldzaam als een glitter charizard in je pakje pokemonkaarten en waren sowieso bijna nooit blanke chicks. Maar een goed stel neptieten staat toch echt op m'n bucket list. Ik vind het altijd wat hebben. Mijn schoonheidsspecialiste heeft ze en we praten altijd over van alles en nogwat en af en toe loop ik erover te fantaseren dat ik gewoon vraag van altijd al benieuwd en dat ze het me laat doen het is sowieso zo'n leip wijf maar ben dan bang dat andere mensen het horen of zo en sowieso zou het als vreemdgaan tellen
pi_220607045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:28 schreef incel het volgende:

[..]
Is dat wat?
Nee, absoluut niet. Het voelt echt altijd enorm onnatuurlijk en vooral levensloos. Je zit immers met een plasic zak te spelen. Enige verschil met een echte plastic zak is dat er een dun stukje huid overheen zit.
Als een vrouw het zogenaamd mooi vind, prima, maar het is en blijft onnatuurlijk en plastic-fantastic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sakura op 19-04-2026 07:56:28 (Typo) ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')