of gewoon kappen met soldaatje spelen en "wie heeft de grootste"..quote:Op woensdag 8 april 2026 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
Is het niet een beter plan dat de Navo ,Australië , Zuid Korea en Japan. zegt van FUCK YOU.
Als ze het met drones willen uitvechten. Helemaal prima. Een mensenleven is niet in geld uit te drukken.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
of gewoon kappen met soldaatje spelen en "wie heeft de grootste"..
menselijke slachtoffers zullen altijd blijven, ook met drones. De tegenpartij zal alles doen om een land (en dus de bevolking) kapot te maken voor datgene dat zij willenquote:Op woensdag 8 april 2026 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze het met drones willen uitvechten. Helemaal prima. Een mensenleven is niet in geld uit te drukken.
Geloof jij in die tegenpartij? Wat Trump zegt te sturen .quote:Op woensdag 8 april 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
menselijke slachtoffers zullen altijd blijven, ook met drones. De tegenpartij zal alles doen om een land (en dus de bevolking) kapot te maken voor datgene dat zij willen
Geen probleem, als dit los gaat gaat het een tweede Vietnam worden. Dat is mijn voorspelling.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik doel meer in zijn algemeenheid, ik volg oorlogen nooit zo precies.
Zolang we nog samen ,eten drinken en kunnen lachen komen we er wel zei mijn Vader altijd.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
zo lang ik nog kan slapen zonder dat de bommen om de oren vliegen zal het allemaal wel, ben wat dat betreft heel nuchter, ben blij dat ik in een (tegenwoordig) vredelievend land woon en niet in het MO
En weet je wat mss stom is ? ik ben blij dat ze deze shit niet meer hoeven te maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Precies dat dus, je had een wijze vader
Maar ook die Corona.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is helemaal niet stom, alsof je wordt geboren met het idee van "zo, en nu wil ik wel eens een oorlog meemaken"
Kan je mijn DM zien ?quote:Op woensdag 8 april 2026 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, al was dat ook wel op een gegeven moment overtrokken vond ik.
Ik reageer op alles en iedereen. Met UN en ik in een sjees zijn wij de baas,quote:Op woensdag 8 april 2026 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zag het idd, dacht dat je niet wilde reageren in het topic erover maar is oke
Dat eerste klopt wel jaquote:Op woensdag 8 april 2026 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik reageer op alles en iedereen. Met UN en ik in een sjees zijn wij de baas,
Joure. Ik had dit met Soul kunnen doen. Je trouwt dan dan ook echt.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
Wat ik er uit haal is dat het eerste "ijzer" een trouwring zou moeten zijn volgens traditie, maar dat meneer vanwege een ongeluk een ijzeren pin in de arm heeft waardoor de trouwring niet het eerste ijzer is, wat een probleem vormt voor de traditie. Zit ik een beetje goed? Oh ja, het speelt zich af in Sneek.
Oh, ik hoorde "Snits", dus denk Sneek. Maar ja, zo iets zou wel gaaf zijn als je in de regio woont. Hier hebben we de boerenbruiloft, ook wel grappig (al weet ik niet de exacte inhoud). Maar dan trouw je niet voor de wet, is meer voor de leuk er bij.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joure. Ik had dit met Soul kunnen doen. Je trouwt dan dan ook echt.
Je hoorde Snits wel goed hoor. maar dat ging meer over de prijzen van het ringsteken.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde "Snits", dus denk Sneek. Maar ja, zo iets zou wel gaaf zijn als je in de regio woont. Hier hebben we de boerenbruiloft, ook wel grappig (al weet ik niet de exacte inhoud). Maar dan trouw je niet voor de wet, is meer voor de leuk er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |