Lekker bakkie nooit verkeerd.quote:
Ja lekker!quote:
Liever koffie dan het nieuws ja. Elke dag weer oorlog en dood en verderf. Als ik nog niet depressief was werd ik dat wel van het nieuwsquote:
Het nieuws was vanmorgen wel positief tijdelijk staak het vuren en de straat weer open.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Liever koffie dan het nieuws ja. Elke dag weer oorlog en dood en verderf. Als ik nog niet depressief was werd ik dat wel van het nieuws
Ik vind het leuker om spelwijze te spelen.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nieuws was vanmorgen wel positief tijdelijk staak het vuren en de straat weer open.
Lol. Hoeveel punten ben ik waardquote:Op woensdag 8 april 2026 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om spelwijze te spelen.
In de opgave van vandaag kan ik jou ook maken
[ afbeelding ]
Wordt niet goedgekeurd, maar blijft grappig
Post stop top pot poets stoep doek poetsdoek sop stek kegsquote:Op woensdag 8 april 2026 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keur deze goed.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeven letters dus zeven puntenquote:
Spelregels: de letter in het midden MOET in het woord zitten, en woorden moeten minimaal 4 letters hebbenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Post stop top pot poets stoep doek poetsdoek sop stek kegs
Stomme regelquote:Op woensdag 8 april 2026 08:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeven letters dus zeven punten(als je zou meetellen dan)
[..]
Spelregels: de letter in het midden MOET in het woord zitten, en woorden moeten minimaal 4 letters hebben
Daar moest 'kets' staanquote:
Deze man.quote:
O jee ik tel niet meequote:Op woensdag 8 april 2026 08:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeven letters dus zeven punten(als je zou meetellen dan)
[..]
Spelregels: de letter in het midden MOET in het woord zitten, en woorden moeten minimaal 4 letters hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |