Net zo kut.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe zou dit Liverpool het onder Xabi doen?
Wijnaldum speelt daar niet meerquote:Op woensdag 8 april 2026 22:53 schreef SonicVolcano het volgende:
2-0 valt me nog mee.
Op een goede dag zou het in Anfield zeker kunnen. Maar ja, goede dagen en Liverpool
PSG is bijna op iedere positie beter en in topvorm. Ho maar dus.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:53 schreef SonicVolcano het volgende:
2-0 valt me nog mee.
Op een goede dag zou het in Anfield zeker kunnen. Maar ja, goede dagen en Liverpool
Zou leuk zijn, maar ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 14 april 2026 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Stiekem hopen op een stuntje in Anfield.
Dat wordt echt helemaal niksquote:Op dinsdag 14 april 2026 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Stiekem hopen op een stuntje in Anfield.
Vorige week was er niet eens een switch (quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:42 schreef Solotovski het volgende:
Weet niet welke wedstrijd ik moet kiezen
Switch ben ik toch wat minder van
Ziggo Premium nemen. @3rr0rquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vorige week was er niet eens een switch ()
Wat gaan we nu kijken?quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG en Atleti gaan door.
U zag het hier.
Net als tegen Barcelona toen, toen Salah nog niet bejaard was bijvoorbeeld.quote:
Liverpool moet alles op alles zetten om deze wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:24 schreef Näsenbar het volgende:
Is de term 'do-or-die-wedstrijd' al gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |