Dat is gewoon vergelijkbaar met de vorige waar Iran om niet mee akkoord ging toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:48 schreef Toby56 het volgende:
Steve meldt dat Trump op de hoogte is gebracht van het voorstel van de premier van Pakistan (2 weken wapenstilstand + 2 weken opening Straat van Hormuz).
Veel van die bazen zijn inmiddels aan hun einde gekomen ja.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de lijst in de OP. Trump is gewoon gewend dat iedereen meteen voor hem kruipt als hij zich idioot en dictatoriaal gedraagt. Dat hebben we in Europa volop gedaan, met Nederland op de eerste plaats.
Nu komt hij een land tegen dat niet meteen doet wat hij wil. En dan krijg je een lange riedel van dreigementen, waarbij Iran hem gewoon steeds opnieuw voor lul zet. Dit is ook al 5x uitgesteld. Iran zijn gewoon eindbazen wat dat betreft.
Vind je die mensen minder waard dan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei: van zogenaamde bondgenoten verwacht je beter dan van criminele regimes. Buiten dat het allemaal wat in waarde afneemt als je het 1000 keer roept, net zoals Trump's ultimatum op een gegeven moment ook niks meer waard is ipv weinig.
Lekker de pijplijn aan de rode zee opblazen. Wat een achterlijk stinkvolk die geestelijke idioten.quote:
Of ze nu gaan interen of standhouden zullen we morgenochtend zien.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de lijst in de OP. Trump is gewoon gewend dat iedereen meteen voor hem kruipt als hij zich idioot en dictatoriaal gedraagt. Dat hebben we in Europa volop gedaan, met Nederland op de eerste plaats.
Nu komt hij een land tegen dat niet meteen doet wat hij wil. En dan krijg je een lange riedel van dreigementen, waarbij Iran hem gewoon steeds opnieuw voor lul zet. Dit is ook al 5x uitgesteld. Iran zijn gewoon eindbazen wat dat betreft.
Ik meld het alleen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is gewoon vergelijkbaar met de vorige waar Iran om niet mee akkoord ging toch?
Deze oorlog is mede mogelijk gemaakt door Greenpeacequote:Op dinsdag 7 april 2026 21:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lekker de pijplijn aan de rode zee opblazen. Wat een achterlijk stinkvolk die geestelijke idioten.
Weer 5 miljoen barrels per dag naar de tyfus.
Dat is ook gelijk het probleem met dat zelfs met direct openen van Hormus, het nog jaren zal duren voordat de dingen weer wat zijn gestabiliseerd. KGeniet nog maar even van de "vrijheid".quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Venezuela produceerde tot de jaren 2000 ongeveer 3,5 miljoen barrels per dag. Dat zijn er nu nog 1 miljoen.
De operatie om de enorme Venezolaanse voorraden op te pompen zet je in jaren op. Ook gezien de relatieve dikte van de olie, en het redelijk logistiek lastige savannegebied waar het zit.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:00 schreef Max23 het volgende:
Ze zullen beide wel akkoord gaan met dat laatste plan van Pakistan
Staat het witte huis ook op hun lijstje of is dat niet haalbaar?quote:
Wie weet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:00 schreef Max23 het volgende:
Ze zullen beide wel akkoord gaan met dat laatste plan van Pakistan
Trump trekt zn keutel inquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:03 schreef Toby56 het volgende:
Volgens Steve zou er op FOX News zijn gezegd dat de VS (opnieuw/nog steeds) in 'heated negotiations' met Iran is. Trump zou dat zojuist telefonisch hebben bevestigd.
Die kunnen zich straks toeleggen op het redden van de walvis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze oorlog is mede mogelijk gemaakt door Greenpeace
En aan Europese zijde worden de Russische raffinagemogelijkheden en opslagcapaciteit de puin in geschoten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk het probleem met dat zelfs met direct openen van Hormus, het nog jaren zal duren voordat de dingen weer wat zijn gestabiliseerd. KGeniet nog maar even van de "vrijheid".
Volgens een Iraanse zegsman zou het regime met een positieve blik naar het laatste Pakistaanse voorstel kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De taco-tjes zitten in de oven denk ik.
Alhoewel ik denk niet dat Iran de Hormuz gaat openen. Zelfs niet voor 2 weken.
In wezen is het presidentschap voor Trump al vanaf 2016 een ziekelijke reality TV-show.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De taco-tjes zitten in de oven denk ik.
Alhoewel ik denk niet dat Iran de Hormuz gaat openen. Zelfs niet voor 2 weken.
Dat zou opmerkelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volgens een Iraanse zegsman zou het regime met een positieve blik naar het laatste Pakistaanse voorstel kijken.
(Volgens het YT-kanaal van Steve.)
Atoombommen heeft hij veel meer dan kruisraketten. Die hebben ze nog minder dan 1000, alle soorten bij elkaar, waarvan de meeste over de hele wereld in schepen zitten of onder vliegtuigen gehangen moeten worden. Dus, enkele honderden die ze daar kunnen krijgen om mee te bombarderen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar wel de middelen om zijn woorden kracht bij te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |