ah, oke, ik zal het even tegen mijn vrouw zeggen, die doet de boodschappen hier al zo'n 12 jaar elke week, en maakt ook elke week de vergelijking, dat ze zich dat inbeeldt, en dan kan ze gewoon hier om de hoek naar de Jumbo gaan. Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo veel goedkoper is Duitsland niet qua boodschappen. Tenzij je veel rookt en veel drinkt.
Je moet sowieso niet naar De Jumbo gaan, die mokerduur ook naar Nederlandse standaarden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ah, oke, ik zal het even tegen mijn vrouw zeggen, die doet de boodschappen hier al zo'n 12 jaar elke week, en maakt ook elke week de vergelijking, dat ze zich dat inbeeldt, en dan kan ze gewoon hier om de hoek naar de Jumbo gaan. Dat scheelt weer.
Ja, die is hier om de hoek. 2km verderop hebben we de Nederlandse Lidl, Aldi, Albert Heijn en de Plus. En nog stééds gaat ze naar Duitsland.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet naar De Jumbo gaan, die mokerduur ook naar Nederlandse standaarden.
Het scheelt nogal wat je koopt. Jouw vrouw koopt misschien veel A-merken die daar goedkoper zijn. Het is niet zo dat alles daar qua boodschappen goedkoper is, sommige dingen zijn zelf duurder.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die is hier om de hoek. 2km verderop hebben we de Nederlandse Lidl, Aldi, Albert Heijn en de Plus. En nog stééds gaat ze naar Duitsland.
Ik denk zomaar dat ze weet wat ze doet. Sterker nog, dat weet ik wel zeker.
Gewoon naar de Turkse slagerGOD, doet veel meer voor je portemonnee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ah, oke, ik zal het even tegen mijn vrouw zeggen, die doet de boodschappen hier al zo'n 12 jaar elke week, en maakt ook elke week de vergelijking, dat ze zich dat inbeeldt, en dan kan ze gewoon hier om de hoek naar de Jumbo gaan. Dat scheelt weer.
Boeit mij die ambiance nou, als ik echt top uit eten wil besteed ik daar sowieso wel geld aan en ga ik naar een echte topzaak.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
In een overwegend treurige ambiance.
Er zitten ook alleen maar het type Nederlanders dat vooral veel voor weinig wil, waaronder veel boomers.
Ben ik best bereid op de koop toe te nemen voor betaalbaar vervoer, drank, rookwaar en eten. Hier hebben we de VVD en daar word ik ook niet erg vrolijk van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Op alle fronten, Duitsland holt namelijk op bepaalde vlakken gigantisch hard achteruit, veel harder dan Nederland dat doet.
Zie alleen al de wildgroei van AfD aldaar.
Goedkope vreetschuren genoeg in Nederland voor smaakloos volk, wat dat betreft niet zo’n verschil met die overrated schnitzelhuizenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boeit mij die ambiance nou, als ik echt top uit eten wil besteed ik daar sowieso wel geld aan en ga ik naar een echte topzaak.
In Nederland heb je vaak en geen ambiance (en slechte service) en betaal je ook nog eens dik voor middelmatig eten.
lol, ja, die Duitse steden hier in het Ruhrgebied is net alsof je het Oostblok anno 1983 binnen rijdt. Venlo is al niet de mooiste stad maar in vergelijking met Krefeld, Duisburg of Mönchengladbach een half uurtje verderop is Venlo niveau Florence.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele grensgebied zo ongeveer is van het niveau Heerlen.
Ik rij hier 4 kilometer de grens over en het lijkt net alsof je 20 jaar terug bent in de tijd, mensen zijn ook allemaal mokertjelelijk. Wel prima voor de alcohol en drogisterijspullen uiteraard.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Op alle fronten, Duitsland holt namelijk op bepaalde vlakken gigantisch hard achteruit, veel harder dan Nederland dat doet.
Mwahhh Twitter doet zijn werk daar. Tijd dat dit propaganda kanaal verboden wordt. Heb ook niemand meer zien klagen over RT.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:20 schreef nostra het volgende:
Duitsland heeft al geen cent meer te makken, maar dit is wel weer schattig voor de bühne. Alsof iemand er een komkommer meer door gaat eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |