We lopen weer 2 afleveringen achter, maar ze willen hoe dan ook een vrouw in de finale, denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:13 schreef BE het volgende:
Kan het niet helpen dat het toch voelt alsof JC het meisje net iets zachter aanpakt… alsof het voor haar net wat knapper is dat ze meekomt dan voor de anderen…
Vind ik ook. Maar kan dat ook denken omdat ik mij constant irriteer aan haar. Ze kan niks meer goed doen bij mij.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:13 schreef BE het volgende:
Kan het niet helpen dat het toch voelt alsof JC het meisje net iets zachter aanpakt… alsof het voor haar net wat knapper is dat ze meekomt dan voor de anderen…
Glimmende gekke bekkentrekker, die Lellebel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[Maar kan dat ook denken omdat ik mij constant irriteer aan haar. Ze kan niks meer goed doen bij mij.
Elk shot van haar is er één te veelquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Glimmende gekke bekkentrekker, die Lellebel.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Elk shot van haar is er één te veelIk probeer iedere keer als ik haar zie mijn mond ook scheef te zetten maar het lukt me niet. En dan kan zij er nog een tongetje bij doen ook.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Glimmende gekke bekkentrekker, die Lellebel.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook. Maar kan dat ook denken omdat ik mij constant irriteer aan haar. Ze kan niks meer goed doen bij mij.
quote:
Jullie 2quote:
Ach... !quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:44 schreef BE het volgende:
Nou, damn… gespoilerd!
Ik vergat dat ik de ep nog niet afgekeken had.![]()
Het verbaasde me, dacht dat die ik lief vind bij laatste 2 zou eindigen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:16 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie 2![]()
![]()
Ik was bang voor Casper, die mag er niet uit
Ga ik zoeken, benieuwdquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach... !
Nou ja, het is nu een mannending.
Ik heb op insta ook al de schattige baby van Alan bekekenHey Jude!
Na Zomergasten gaan we hem bekijken.quote:
Gelukkig pas volgende week voor ik in het zwarte gat verdwijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:19 schreef golfer het volgende:
Volgende week zondag, maandag en dinsdag de laatste 3 afleveringen.
Top, nog even genieten dus.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:41 schreef golfer het volgende:
Ik maakte een fout. Vandaag aflevering 58, morgen de semi-finale en dan pas volgende week zondag 9 augustus de finale.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |