Omdat ze jezelf aan het huilen brachten ?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nou, laatste kampioensfeest in Amsterdam ging ik traangasgranaten kopen, ik ben er achter gekomen waarom ze die naam hebben
Ik bedoelde 'koppen'quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat ze jezelf aan het huilen brachten ?
/
Jyske heeft schijt aan de pampers ?quote:
De nieuwe @hemarookworst?quote:
Nu heb ik Rihanna in mijn hoofd voor de rest van de dagquote:
Er in, er aan, er doorheen.. heb inmiddels de derde was aan voor vandaag, vanochtend had ze de maag al in bed geleegd. Maar verder is ze wel goed te pas. Niet jammerig, wel aanhankelijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jyske heeft schijt aan de pampers ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu heb ik Rihanna in mijn hoofd voor de rest van de dag
Het is ook niet niks, voor zo'n kleintjequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er in, er aan, er doorheen.. heb inmiddels de derde was aan voor vandaag, vanochtend had ze de maag al in bed geleegd. Maar verder is ze wel goed te pas. Niet jammerig, wel aanhankelijk
Eerste keer dat ze echt iets heeft, al heeft ze ook wel spruw gehadquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is ook niet niks, voor zo'n kleintje
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* gebrokenglas bolkt UserNamequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
580 plus een beetje. Target = 600 vandaag
Eitjequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
580 plus een beetje. Target = 600 vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |