Dit schijnt dus heel gewoon te zijn dat vertalers er hun eigen tekst van maken.quote:
huh? ik was hier vanmorgen nogquote:
Is me niet opgevallen.quote:
Tevens dit.quote:
quote:
Da's vroegquote:
Deze dame begint ook al vroeg.quote:
Hoeft ook niet.quote:
Met weekend vieren zeker.quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
Zaterdag weer werkenquote:
Ik zie dat ze nogal vroeg begint en zelfs op feestdagen werkt. Dan kan het snel gaan. Respect wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met weekend vieren zeker.
De week is nog niet eens doormidden.
Uhuhquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit schijnt dus heel gewoon te zijn dat vertalers er hun eigen tekst van maken.
Dan vind ik een spellchecker wel een goed idee.quote:
Skimpiequote:
Hey Mario.quote:
Is hij stiekem meegelift vanaf mijn werkquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:51 schreef maily het volgende:
[..]
valt niet op hoor, grees komt binnen, en mario ook meteen![]()
Ja, da's minder.quote:
Ach jaquote:
En mij negiert hij. Terwijl ik netjes dingen voor hem opzoek aangaande zijn vragen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:51 schreef maily het volgende:
[..]
valt niet op hoor, grees komt binnen, en mario ook meteen![]()
Een soort croissantje ??quote:
ja dan heb je gister veel gemist; maandverband in het bos enzo, uit 2014quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En mij negiert hij. Terwijl ik netjes dingen voor hem opzoek aangaande zijn vragen.
Dat scheelt alweer een beetje.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Krijg ik wel goed voor betaald
Moet ik even terug gaan lezen ?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef maily het volgende:
[..]
ja dan heb je gister veel gemist; maandverband in het bos enzo, uit 2014
Nachtdienst krijg ik ook nog over een maand ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer een beetje.
Vriendin had afgelopen week(end) nachtdienst. Nacht+pasen geeft iets van 35-40 euro extra per uur. Dus dat was goed verdienen.
Ik was ondertussen geld aan het uitgeven
ik neger you niet,ik heb je geroepen, ook in dm, in fb, gev me deze link de je me gezeigt heeftquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En mij negiert hij. Terwijl ik netjes dingen voor hem opzoek aangaande zijn vragen.
Actief of passief?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nachtdienst krijg ik ook nog over een maand ofzo
Hij negeerde jouquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik neger you niet,ik heb je geroepen, ook in dm, in fb, gev me deze link de je me gezeigt heeft
Actiefquote:
Alles steht im 40 +quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik neger you niet,ik heb je geroepen, ook in dm, in fb, gev me deze link de je me gezeigt heeft
Dat scheelt weerquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Actief
Maar .. zo druk is het niet in de nacht
Preciesquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat scheelt weer
Weinig doen, veel cashen, kan je niet over klagen.
In de maand Mei toch ?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:58 schreef mario390 het volgende:
30 topics van 1ste ben ik door bij uto 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |