En helaas hebben we jou ookquote:
ZO IS HETquote:
Eerst zeggen dat je van me houdtquote:Op maandag 6 april 2026 22:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En helaas hebben we jou ook
Offer jezelf lekker op en doe de rest van ons een gunst
Wat is het probleem met mij?quote:Op maandag 6 april 2026 22:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En helaas hebben we jou ook
Offer jezelf lekker op en doe de rest van ons een plezier
Jij bent de paus van klbquote:
Waar te beginnen, waar te beginnen...quote:Op maandag 6 april 2026 22:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat is het probleem met mij?
Wat bedoel je met opofferen ben geen maya
Jij roept het als het zo erg is, is beginnen niet moeilijk ik snap het probleem nietquote:Op maandag 6 april 2026 22:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar te beginnen, waar te beginnen...
quote:Op maandag 6 april 2026 22:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De tijd dat de topics van VD nog top noch waren, Remco schitterende paints maakte (helaas veel te vroeg overleden) er veel meer users op KLB zaten.
Die hele sfeer is erg. Evenals 85% van de vroegere users.
Het gaat nu nog alleen maar over links ga rechts, geopolitiek en economie.
VD? Me?quote:Op maandag 6 april 2026 22:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De tijd dat de topics van VD nog top noch waren, Remco schitterende paints maakte (helaas veel te vroeg overleden) er veel meer users op KLB zaten.
De sfeer zat er anders goed in, in je zusjes' slaapkamer, gisteravond.quote:Op maandag 6 april 2026 22:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik ben wel blij dat je er bent hoor. Ik kan me zo enorm goed met jou identificeren, omdat ik ook alcoholverslaafd ben en geen behoefte heb aan contact. Zo toevallig.quote:Op maandag 6 april 2026 22:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel maat. Alcohol maakt de dingen wel beter some, maar niet goed voor onze lever. Contact, nu al geen zin in werk. Ik moet weer contact maken met mensen, bah.quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je er bent hoor. Ik kan me zo enorm goed met jou identificeren, omdat ik ook alcoholverslaafd ben en geen behoefte heb aan contact. Zo toevallig.
Boeiend, krijg toch ook al COPD, dus mijn lever mag ook wel iets krijgen van me. Ik negeer die mensen gewoon. Normaal luister ik muziek via mijn Bluetooth earbuds, maar die ben ik vandaag vergeten fmlquote:Op dinsdag 7 april 2026 07:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel maat. Alcohol maakt de dingen wel beter some, maar niet goed voor onze lever. Contact, nu al geen zin in werk. Ik moet weer contact maken met mensen, bah.
Niet alleen de sfeer zat er inquote:Op maandag 6 april 2026 23:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De sfeer zat er anders goed in, in je zusjes' slaapkamer, gisteravond.
helaas moet ik constateren dat jij als klepzeiker ook deel bent van de oorzaakquote:Op maandag 6 april 2026 22:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
we weten wel dat jullie twee dezelfde persoon zijn hoor....quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je er bent hoor. Ik kan me zo enorm goed met jou identificeren, omdat ik ook alcoholverslaafd ben en geen behoefte heb aan contact. Zo toevallig.
Oh dat is kut, ik heb ze wel bij mij. Gelukkig, Godzijdank. Ik ben moe, heel erg moe. Ik heb wel bluetooth, maar ze hebben mijn plek gejat, niet normaal ik zat altijd hier. Komt opeens een nieuw persoon samen met stagiaire, Ja leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Boeiend, krijg toch ook al COPD, dus mijn lever mag ook wel iets krijgen van me. Ik negeer die mensen gewoon. Normaal luister ik muziek via mijn Bluetooth earbuds, maar die ben ik vandaag vergeten fml
Je bent een hete kip.quote:Op maandag 6 april 2026 22:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat was al heel lang bekend.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:12 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
we weten wel dat jullie twee dezelfde persoon zijn hoor....
Smeerlappen, laat ze lekker hun eigen plek zoeken! Ik kijk nu uit naar 10 uur dat ik die lekkere noodles kan eten. Enige lichtpuntje van deze dag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:16 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh dat is kut, ik heb ze wel bij mij. Gelukkig, Godzijdank. Ik ben moe, heel erg moe. Ik heb wel bluetooth, maar ze hebben mijn plek gejat, niet normaal ik zat altijd hier. Komt opeens een nieuw persoon samen met stagiaire, Ja leuk.
Waren ze in de aanbieding?quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat was al heel lang bekend.
[..]
Smeerlappen, laat ze lekker hun eigen plek zoeken! Ik kijk nu uit naar 10 uur dat ik die lekkere noodles kan eten. Enige lichtpuntje van deze dag.
Kijk naar buiten, het is lekker zonnig, een frisse lente ochtend, ga ergens naar toe, een park als je in de stad woont ofzo en kijk hoe vrolijk de eendjes aan het zwemmen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Waren ze in de aanbieding?
Ik weet niet wat mijn lichtpuntje is, alles wordt me afgepakt maar ik moet gaan strijden.
Het is geen act, we zijn echt zo.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat je k2 irritant bent met je schizofrene bezopen act
Is ook zo, maar mensen begrijpen dat niet. Ons leven is als het beklimmen van K2quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is geen act, we zijn echt zo.
Was het maar een act dan kon ik ermee stoppen, uitloggen en vrolijk zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat je k2 irritant bent met je schizofrene bezopen act
Neequote:Op dinsdag 7 april 2026 10:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is geen act, we zijn echt zo.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Was het maar een act dan kon ik ermee stoppen, uitloggen en vrolijk zijn.
Lekker pikquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Rozevla het volgende:
Vanaf nu zal het alleen maar weer beter worden, ik ben er weerrrrrrrr
Jij doet maar wat je wil, ik laat me niet verleidenquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
Je verhaal klopt ook niet. Mocht het nog een samenhangende act zijn.
ik lust alleen hopjesvlaquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Rozevla het volgende:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:09 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
helaas moet ik constateren dat jij als klepzeiker ook deel bent van de oorzaak
maar wel eerlijk, dat is toch een groot pluspunt waar je trots op mag zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik ben een lul en een grote mongool.
Erken ik, doe ik niet moeilijk over.
Heb je geen werk? Je post de hele dagen door onzinquote:
Ik werkquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Heb je geen werk? Je post de hele dagen door onzin
En Fok is dood aan het gaan, de meeste die nog wel op forums hangen zijn oa op Reddit of een andere variant:
https://www.reddit.com/r/(...)r_eens_gered_worden/
Lol
Jou hadden we nog te kort jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Rozevla het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Rozevla het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |