Oei. Ik gok relatieproblemen.quote:Man gestoken in appartement in Vught, vrouw aangehouden
VUGHT – 6 april 2026. Een man is afgelopen nacht gewond gestoken in een appartement aan de Steenweg in Vught. Een vrouw is daarbij aangehouden.
De melding van de steekpartij kwam rond drie uur ’s nachts binnen bij de hulpdiensten. Het slachtoffer liep onder meer verwondingen op aan zijn gezicht. Hij is in een ambulance naar een ziekenhuis gebracht.
Een tweede man, die ook in het appartement was, raakte ook gewond. Hij sprong tijdens de steekpartij van het balkon naar een ander balkon. Ook hij is naar een ziekenhuis gebracht.
De aangehouden vrouw is door de politie naar het cellencomplex in Den Bosch gebracht. De politie doet verderonderzoek.
Vrouw relatieproblemen met twee mannen?quote:Op maandag 6 april 2026 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.vught.nu/man-(...)t-vrouw-aangehouden/
[..]
Oei. Ik gok relatieproblemen.
quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vrouw relatieproblemen met twee mannen?
Misschien kwam zet net uit de douche en zag ze haar vriend zoenen met haar broer.quote:Op maandag 6 april 2026 11:56 schreef Harvest89 het volgende:
Vrouw komt er achter dat haar man vreemd gaat met haar broer.
quote:Op maandag 6 april 2026 12:09 schreef Kottnauer het volgende:
Mooi slank vrouwtje. Oost-Afrikaans, denk ik.
Ziet eruit als een Thaise she male.quote:Op maandag 6 april 2026 12:09 schreef Kottnauer het volgende:
Mooi slank vrouwtje. Oost-Afrikaans, denk ik.
Poh, das mien merk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ziet eruit als een Thaise she male.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |