is de bon er nog?quote:
Helaas wist ik uit het verleden al dat we de voordeur beter dicht hadden kunnen houdenquote:Op maandag 6 april 2026 17:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Bij deze was de garantie tot de voordeur.
Leuk dat je al terug bent sinds kerstquote:
ja die Koen kunnen we ook wel opruimenquote:Op maandag 6 april 2026 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helaas wist ik uit het verleden al dat we de voordeur beter dicht hadden kunnen houden
ja in tegenstelling tot jouquote:Op maandag 6 april 2026 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je al terug bent sinds kerst
Ook goedenavond!quote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst natuurlijk. Maar inderdaad, in dit geval...quote:Op maandag 6 april 2026 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helaas wist ik uit het verleden al dat we de voordeur beter dicht hadden kunnen houden
Niet sinds kerst toen zat ik met mijn bolle blanke bips op St. Barthsquote:Op maandag 6 april 2026 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je al terug bent sinds kerst
Luxepoesquote:Op maandag 6 april 2026 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet sinds kerst toen zat ik met mijn bolle blanke bips op St. Barths
Bohhh heerlijk hoor. Ja dan snap ik dat je nog even niet denkt aan de FOK!squote:Op maandag 6 april 2026 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sow.quote:
Populaire bestemming in KSCquote:Op maandag 6 april 2026 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Per.quote:
Mijn orenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |