Das alweer een stapje beter dan vandaagquote:
Uuuuu is ook mijn ex town ja, maar eerder mijn ex-ex town. De ex-town hiervoor was hier in Spanje, waar het laatste jaar overigens een ware invasie aan NLers binnen spoelde. Je kon op straat om de 10 seconden haast een gele NL kentekenplaat spottenquote:Op maandag 13 april 2026 19:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuu
Vorige week zaterdag nog geweest. Sneu de boel gedaan in Zuilen
Vriest he?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
Uitstekend weer. Constant zonnig, niet te warm, weinig wind
Zomerse omstandighedenquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:03 schreef THEFXR het volgende:
Pas om 18.00 de max temp,moet niet gekker worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het maar geen uitschieters meer naar beneden worden. 14/15 graden is wel de minimale eis de komende week. Na de 25e 16/17quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:28 schreef DemonRage het volgende:
Volgens de pluimen voorlopig nog geen thermische uitschieters in het verschiet en nog steeds vrij koude nachten.
Echt zo'n aprilmaand waarin geen kruit verschoten wordt.
Nachten van 15 graden in april. Opbokken met GFSquote:Op woensdag 15 april 2026 07:39 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS control heeft er wel zin in.... als enige
Jij wou warmere nachtenquote:Op woensdag 15 april 2026 10:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nachten van 15 graden in april. Opbokken met GFS
Hittequote:Op woensdag 15 april 2026 07:39 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS control heeft er wel zin in.... als enige
Dit klinkt eerder als een wiettuintje.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Moestuintechnisch hoop ik snel op warmere nachten. Verder totaal niet
Je zegt het alsof dat iets slechts is.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als een wiettuintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |