Waarom is dat? Wordt dat altijd gevarieerd per dag?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Degenen die nu spelen zijn dan ook de beste 54 spelers van de afgelopen 2 dagen. Er zijn 37 minder goede spelers afgevallen.
En de pinposities zijn vandaag iets vriendelijker. Morgen worden ze weer wat lastiger gestoken.
Jazeker, anders zou het saai worden en hoef je niet van die grote greens aan te leggenquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom is dat? Wordt dat altijd gevarieerd per dag?
Ja.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Waarom is dat? Wordt dat altijd gevarieerd per dag?
Augusta heeft eigen regels. De toeschouwers heten patrons en mogen niet schreeuwen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:09 schreef tjoptjop het volgende:
Gelukkig is dat immer vervelende "Get in dur hoooole" van het publiek uit de trend
Heerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Augusta heeft eigen regels. De toeschouwers heten patrons en mogen niet schreeuwen.
En een verbod om mobiele telefoonx mee te nemen.
Geen reclameborden op de baan.
Die laatsten wist ik, maar dat schreeuwen niet al ligt dat dan wel in lijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Augusta heeft eigen regels. De toeschouwers heten patrons en mogen niet schreeuwen.
En een verbod om mobiele telefoonx mee te nemen.
Geen reclameborden op de baan.
Als ik Reddit mag geloven is een of ander toernooi in Arizona het toppunt van dat. Wastewater Tournament oidquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heerlijk
Bij een Rydercup ofzo snap ik wat meer bezieling/aanmoediging, maar niet overal schermpjes en reclames zien is toch echt wel goed geregeld.
Geen idee ik kijk eigenlijk alleen maar Augusta en de Rydercup (soms).quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als ik Reddit mag geloven is een of ander toernooi in Arizona het toppunt van dat. Wastewater Tournament oid
En de merchandise shop zet $10 miljoen per dag omquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:21 schreef golfer het volgende:
En oh ja:
De club is in de zomer gesloten (van eind mei tot half oktober) vanwege onderhoud aan het gras.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |