Missen we niks aan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV van harte.
En van Heracles zijn we over een paar weken af.
Al m'n geld op NEC.quote:Op zondag 5 april 2026 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Billenknijphoekje voor 40 miljoen
Als de knvb een klein beetje ballen heeft zeggen ze gewoon de rest van dit seizoen en heel volgende seizoen geen uitsupporters mee. Maar dat zullen ze niet durven dus zal het wel bij 1 of 2 wedstrijden blijven, als ze dat al aandurven.quote:Op maandag 6 april 2026 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat er nou gebeuren met PEC? Dikke boete van de KNVB denk ik? Voorlopig geen uitfans meer bij de IJsselderby?
VBL / [NAC #23] Ochtendje NAC.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is een NAC-topic?
Deze informatie schokt mij.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Bakstenen door het scherm. @:powerloungen
Godverdommequote:Op vrijdag 10 april 2026 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Bakstenen door het scherm. @:powerloungen
quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Hele wedstrijd zwaar de overhand, 86 kansen verprutsen en dan de aansluitingstreffer tegen krijgen
Dit dus, maar gelukkig wel winst. Ten Hag heeft genoeg te doen de komende zomer, want die bank van ons is maar matigquote:Op vrijdag 10 april 2026 21:48 schreef DrMarten het volgende:
De tering wat slecht dit. Dat je thuis tegen Volendam, die driekwart wedstrijd werkelijk geen poot aan de trapper kregen nu nog zo moet zitten billenknijpen
Ik hoorde de naam Booth. Gevalletje ohja die hadden we ook nogquote:Op vrijdag 10 april 2026 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, maar gelukkig wel winst. Ten Hag heeft genoeg te doen de komende zomer, want die bank van ons is maar matig
Ik had een "nou, daar gaan we weer" toen Pröpper er in kwam. Drie centrale verdedigers tegen fucking Volendam. De angst regeertquote:Op vrijdag 10 april 2026 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoorde de naam Booth. Gevalletje ohja die hadden we ook nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |