@dikkedanielquote:Op zondag 5 april 2026 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
Ik wil nog altijd een keer mijn pielemuis in holle bolle gijs stoppen. Bucketlist dingetje.
Dit ja.quote:
Ik en altijd bang als dat op de verpakking staat.quote:
Behalve dat het gebaseerd is op een leugen natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2026 08:49 schreef thedeedster het volgende:
Ach, uiteindelijk bepaalt de klant. Als de Efteling evenveel blijft omzetten, dan is het geslaagd.
Als ze flink minder omzetten, dan draaien ze het terug.
Mag een park misschien zelf bepalen wat ze willen aanbieden?quote:Op zondag 5 april 2026 10:58 schreef Hathor het volgende:
Mogen de mensen misschien zelf bepalen wat ze eten inplaats van ze veganistische meuk door de strot te duwen? Goed dat je het op je menu zet hoor, maar geef ze dan in ieder geval de keuze tussen echte kip en vega.
Nederland loves lijstjes en vooral niet teveel zelf hoeven nadenken.quote:Op zondag 5 april 2026 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Nutriscore is dikke vette onzinshit. Weer iets wat leuk bedoeld is maar volledig misbruikt wordt om lekkere dingen naar de tyfus te helpen voor een betere marketing.
Klopt ook geen reet van. Hoe is zalm ongezonder dan fucking chips.
Niet serieus nemen dus.
Die nuggets hebben vrij weinig met echte kip van doen hoor. Verder wel eens.quote:Op zondag 5 april 2026 10:58 schreef Hathor het volgende:
Mogen de mensen misschien zelf bepalen wat ze eten inplaats van ze veganistische meuk door de strot te duwen? Goed dat je het op je menu zet hoor, maar geef ze dan in ieder geval de keuze tussen echte kip en vega.
Kritiek leveren is niet 'janken'.quote:
Typisch voor de klimaatwappies dit. Andere keuzes ontnemen, en dan proberen het te brengen alsof het een goed iets is.quote:Op zondag 5 april 2026 10:59 schreef Starhopper het volgende:
Mag een park misschien zelf bepalen wat ze willen aanbieden?
Holle Bolle Gijs geeft je een keuze.quote:Op zondag 5 april 2026 11:24 schreef tizitl2 het volgende:
Ik neem aan dat alle zeurders heen ook per ommegaande pleiten voor het weghalen van holle bolle gijs?
Is immers een walgelijk duurzame promotie van afval ophalen gericht op kinderen.
Helemaal eens met de depressieve postbode.quote:Op zondag 5 april 2026 09:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even kijken wat Ruben Koet er van vind
Nier verkopen om met het gezin de entree te kunnen betalen GENOTquote:Op zondag 5 april 2026 12:48 schreef Harvest89 het volgende:
Ik snap sowieso waarom mensen nog naar dat tokkiepretpark gaan.
Het idee alleen al is genoeg om mensen te laten steigeren.quote:Op zondag 5 april 2026 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------------------------
Wat goed! Als het hetzelfde smaakt is er ook geen reden om het niet te doenEn ook geen reden om erover te janken.
Ik vind het aanbod vegan juist bedroevend op festivals. Heb je tips voor mij?quote:Op zondag 5 april 2026 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Hetzelfde tegenwoordig op festivals. als ik daarheen ga wil ik gewoon bier drinken en dat gaat het beste met een vette hap er bij. Friet, snacks, hamburgers. Maar je moet soms echt goed zoeken om die te vinden tussen al die vegatroep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |