Mag ik 2 politiepakken? Laat het doek maar zakkennnnnquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger waren er nog vette programma’s. Ik vond altijd donders vet met dat programma dat ze in zon kuil sprongen en een wens uit lieten komen ofzo. Geen idee hoe dat heette
Geef nooit op?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger waren er nog vette programma’s. Ik vond altijd donders vet met dat programma dat ze in zon kuil sprongen en een wens uit lieten komen ofzo. Geen idee hoe dat heette
Droomshow?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef Jahr00n het volgende:
Jij hebt een zieke geest.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:03 schreef DingdongDick het volgende:
Ik pleit voor meer ongelukken zodat hier weer televisie van gemaakt kan worden.
Geef ons een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:03 schreef DingdongDick het volgende:
Ik pleit voor meer ongelukken zodat hier weer televisie van gemaakt kan worden.
Ik herinner mij nog heel goed een aflevering met een bestelbusje dat achteruit over een kind heen reed. Tegenwoordig gelukkig wat minder belangrijk door alle camera's en achteruitrijcamera's, maar het heeft bij mij al een preventieve werking gehad en ik was altijd voorzichtig bij achteruitrijdende busjes of vrachtauto's.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef Näsenbar het volgende:
Was een mooi programma![]()
De scene waarin iemand langs een auto fietst terwijl de autodeur opengaat en vervolgens door de deur heen vliegt staat nog op mijn netvlies gebrand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |