quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:22 schreef SoS87 het volgende:
Ah je hebt weer iets op tiktok gezien, leuk hoor.
Johquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nee Mikeytt, dit doe je niet. Je wil hier alleen mensen mee uit de tent lokken.
Na een maand het topic "ik zit op een heipaal, tips?"quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Godver, ik dacht bij het lezen van de TT:"WTF, een maand niet poepen, hoe ga je dat doen?"
Liefje, we leven in een wereld waar de reclamelullen en -kutten bepaald hebben dat er voor iedere haarkleur en elk kapsel een aparte shampoo is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
Ben nu bijna een maand bezig met de "no poo" methode waarbij je geen shampoo meer gebruikt.
Sinds 10 maart shampoovrij.
Gebruik wel conditioner, maar wassen doe ik met water!
[ afbeelding ]
Iemand die dit ook een tijd heeft gedaan, of nog steeds doet?
Merk nu al dat mijn haar iets meer volume heeft, gehydrateerder en makkelijker te stylen is.
Nog net geen maand, dus weet nog niet of de verbetering echt aan de no poo methode te danken is, maar lijkt wel erg hoopgevend.
Wat is jullie ervaring?
Jaaaa jou moet ik hebben, graag zie ik je antwoord in het andere topic tegemoetquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit gaat me, gok ik, al een jaar of 10 prima af!
Ik had jou mij als een stinkende hippie met van die dreadlocks voorgesteld.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Liefje, we leven in een wereld waar de reclamelullen en -kutten bepaald hebben dat er voor iedere haarkleur en elk kapsel een aparte shampoo is.
Als mijn shampoo (ja ik koop ook wel eens shampoo) op is, gebruik ik afwasmiddel.
Is ook zeep. En zeep met warm water ontvet en reinigt.
Dus al die verschillende merken voor al die verschillende haartypes zijn gewoon onzin.
Tja, vooroordelen, wat doe je ertegen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik had jou mij als een stinkende hippie met van die dreadlocks voorgesteld.
Nu zie ik je alleen als een stinkende hippie die wel eens haar haar wast met afwasmiddel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja, vooroordelen, wat doe je ertegen?
Hoevaak ga jij in bad? Een keer in de tien jaar?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nu zie ik je alleen als een stinkende hippie die wel eens haar haar wast met afwasmiddel.
Dit is geen trend. Dit was 10 jaar geleden een trend, nu gewoon iets wat mensen doen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:49 schreef YoopY het volgende:
Zijn er ook trends waar jij NIET aan mee doet? Zucht.
Wel met conditioner, of dat ook niet? En je haar niet droog?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit gaat me, gok ik, al een jaar of 10 prima af!
Afwasmiddel kan wel té veel vet van je haar af halen. Van die minder effectieve afwasmiddels als Ecover zou wel prima moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Liefje, we leven in een wereld waar de reclamelullen en -kutten bepaald hebben dat er voor iedere haarkleur en elk kapsel een aparte shampoo is.
Als mijn shampoo (ja ik koop ook wel eens shampoo) op is, gebruik ik afwasmiddel.
Is ook zeep. En zeep met warm water ontvet en reinigt.
Dus al die verschillende merken voor al die verschillende haartypes zijn gewoon onzin.
Die TT staat voor TikTok.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:49 schreef YoopY het volgende:
Zijn er ook trends waar jij NIET aan mee doet? Zucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |