9 euro afrekenen ipv 52..quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:40 schreef Peppert het volgende:
Ja man, een hoogleraar die ¤ 9.000 a ¤10.000 bruto per maand verdient gaat een winkeldiefstal plegen voor een paar tientjes. Ik geloof hem.
Frans Muller heeft al meer dan genoeg vermogen, dus daar hoeven we geen traan om te laten. Bovendien was hij zelfs bereid het dubbele te betalen (104 in plaats van 52) om van het gedoe af te zijn.quote:
bereid om iemand om te kopen dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:54 schreef Peppert het volgende:
[..]
Frans Muller heeft al meer dan genoeg vermogen, dus daar hoeven we geen traan om te laten. Bovendien was hij zelfs bereid het dubbele te betalen (104 in plaats van 52) om van het gedoe af te zijn.
Nou, fijn dat mensen met geld dus geen dieven meer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:40 schreef Peppert het volgende:
Ja man, een hoogleraar die ¤ 9.000 a ¤10.000 bruto per maand verdient gaat een winkeldiefstal plegen voor een paar tientjes. Ik geloof hem.
Dd andere, totaal ongeloofwaardige, optie is dat-ie te seniel is om met zelfscans te werken, maar dat weigert in te zien. In beide gevallen niet meer welkom.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:40 schreef Peppert het volgende:
In een kratje bier zitten 24 losse artikelen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
8 producten niet gescand.
Die maakt het nog bonter dan met mijn vergeten te scannen kratje bier.
Ja die vond ik ook sterk dat is niet een vergeten ui of zo.quote:
Dus als je een medewerker erbij roept is de kans kleiner dat die komt?quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:26 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is ook gewoon een amateur. Je hoort altijd op het "ik heb hulp nodig" knopje te drukken zodat de kans op controle lager is, en vervolgens spullen die je niet scant gewoon niet inpakken in je tas, maar duidelijk op de zelfscankassa neerleggen om bij controle te vertellen dat je die met een andere bankpas af moet rekenen... Van horen zeggen natuurlijk dat andere mensen dit doen!
Hoeveel iemand per maand verdiend zegt verder niks.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:40 schreef Peppert het volgende:
Zou 'ie nog Tesla rijden?quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:28 schreef epicbeardman het volgende:
Kijk, hier vallen weer mensen over dat ik iets zou hebben verzonnen wat aantoonbaar is op zijn feesboek en tal van youtubes/artikelen. https://www.facebook.com/maarten.steinbuch
Het is 1 en al huilen over Trump. Doet hij ook op de uni zelf.
En dan verzint hij zelf een verhaal hoe hij onder het stelen probeert uit te komen, en dat is dan prima
Gast moet gewoon de BAK in!
Ja kut.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)scanner-ik-voelde-me
Die linkse hoogleraar staat er weer goed op.was ie "high" ofzo. Een verhaal van 20 pagina's over dat zijn vrouw een arts is om maar te verdoezelen dat hij mss een kleptomaan is.
Dan ben je zelfs vergeten 24 items af te rekenen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
8 producten niet gescand.
Die maakt het nog bonter dan met mijn vergeten te scannen kratje bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |