abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2026 @ 11:33:07 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220504828
Ik wordt alleen verliefd als ik een diepe emotionele connectie heb met een vrouw, ik kan alleen aangetrokken voelen tot een vrouw met wie ik al een diepe band hebt. Ik wordt niet verliefd alleen gebaseerd op uiterlijk. Is dat raar of hebben meer mensen dit?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220504877
Dat is niet raar.
Zowel bij aantrekkelijkheid (verliefdheid noemen we het maar voor het gemak) en seksualiteit (behoefte aan seks, of voorwaarden om er van te genieten) is alles mogelijk.

Ontdek vooral wat jij fijn vind en communiceer dat met de andere.
Trek je niet te veel aan van het mainstream idee dat mensen elkaar toevallig ontmoeten en dezelfde avond al stomende seks hebben. ;)
pi_220504887
Er zijn mensen die verliefd worden op een AI.

Zoals gezegd, qua verliefdheid is bijna alles mogelijk. Daarom moet je, mijns inziens, niet zoveel waarde hechten aan verliefdheid.

Verliefdheid is natuurlijk leuk en lekker. Net zoals een glas koude cola bij warm weer. Lekker, maar niet belangrijk.
pi_220504946
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Is dat raar of hebben meer mensen dit?
Dat is normaal hoor :)
pi_220504954
Volgens mij is hier niks bijzonders aan. Voor de meeste mensen werkt het zo uiteindelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')