In 75% van alle gevallen betreft het allochtonen/immigranten. Hoe kun je dit nou gewoon blijven ontkennen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die vallen niet in het niets. Zijn in absolute getallen de meerderheid.
Je hebt het over het stuk uit de Trouw uit 1996? Over minderjarige allochtonen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
In 75% van alle gevallen betreft het allochtonen/immigranten. Hoe kun je dit nou gewoon blijven ontkennen?
Nee, een artikel eerder in dit topic gepost, ging over een uitspraak van een of ander gemeenteraadslid dacht ik. Geen zin om terug te gaan lopen speuren, ik heb over 20 minuten een raid in WoW classic, sorry.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het over het stuk uit de Trouw uit 1996? Over minderjarige allochtonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is veel censuur hier mijn reacties worden ook verwijderdquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:29 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom de fuck worden mijn reacties weggehaald en mogen die van die trol Ambtenaar030 blijven staan?
Gelijk zodra ze die beelden gevonden hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zowaar, een gezochte misdadiger waarvan de tronie niet pas na een half jaar wordt verspreid. Gegeven het feit dat deze aspirant-verkrachter nog steeds rondwandelt en dus een nieuwe poging kan wagen had het ook nog wel sneller dan twee weken gemogen trouwens.
Ja zeg, stel je voor dat hier deze, voor iedereen herkenbare, trend wordt aangekaart. Dat het hier wederom een kansparel uit de zandbak betreft! Ach ja - Jetten en co, die schaffen das.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:48 schreef alternatif het volgende:
[..]
Er is veel censuur hier mijn reacties worden ook verwijderd
Je bedoelt VVD en coalities waarin zij zaten en zitten schaffen das.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja zeg, stel je voor dat hier deze, voor iedereen herkenbare, trend wordt aangekaart. Dat het hier wederom een kansparel uit de zandbak betreft! Ach ja - Jetten en co, die schaffen das.
VVD is ook linkse meuk, kijk maar naar ex Premier Rutte, die nog steeds niet uit de kast durft te komen en EU buttboy is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je bedoelt VVD en coalities waarin zij zaten en zitten schaffen das.
Nieuwe bril nodig? Er staat toch echt Jetten en co schaffen das 🤓quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je bedoelt VVD en coalities waarin zij zaten en zitten schaffen das.
Jetten kijkt niet om naar vrouwen, laat staan hen veiligheidquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nieuwe bril nodig? Er staat toch echt Jetten en co schaffen das 🤓
quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jetten kijkt niet om naar vrouwen, laat staan hen veiligheid
Bijzonder ook dat Jetten er aan de haren bij wordt gesleept. Dit is het gevolg van diverse kabinetten door de jaren heen waar Jetten geen enkele rol van betekenis voor dit onderwerp in heeft gespeeldquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het bandje van sommigen loopt weer vast.
Dit is een gevolg van onze met belastinggeld betaalde instituties zoals scholen, universiteiten, gemeenten, NPO, overheidsdepartementen die als een vijfde colonne bepalen hoe het land gerund wordt, zonder dat de kiezer er iets over heeft te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijzonder ook dat Jetten er aan de haren bij wordt gesleept. Dit is het gevolg van diverse kabinetten door de jaren heen waar Jetten geen enkele rol van betekenis voor dit onderwerp in heeft gespeeld
Maar als vrouwen al genoeg te vrezen hebben vanuit de eigen bevolking, waarom in godsnaam zou je het risico voor vrouwen dan nóg groter willen maken door het importeren van mannen uit culturen waar een vrouw niks waard is?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:34 schreef potjecreme het volgende:
Die vallen niet in het niets. Zijn in absolute getallen de meerderheid.
En de privacy van de dader dan?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:01 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Gelijk zodra ze die beelden gevonden hebben.
Dat denk ik dus ook en de rest van Nederland ook zo'n beetje mag ik hopen.quote:
Heb je vaak bij Marokkanen hier, komt door al die inteelt.quote:Op zondag 5 april 2026 03:33 schreef Kottnauer het volgende:
Ik heb het filmpje goed bekeken. Op basis van gedrag en houding denk ik dat het hier gaat om iemand met een verstandelijke beperking. Hij is goed gekleed, heeft geld en is duidelijk herkenbaar. Zal wel snel gevonden worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |