https://vrtnws.be/p.BlEEp(...)bV8xNzc1MzI1MTgzOTk5quote:10 minuten geleden Vincent Merckx
Reuters: Israël klaar voor aanval op Iraanse energie-installaties
Israël bereidt zich voor om volgende week een aanval uit te voeren op Iraanse energie-infrastructuur. Dat zegt het persagentschap Reuters, dat sprak met een hooggeplaatste bron in het Israëlische leger. Israël zou enkel nog wachten op de goedkeuring van de Verenigde Staten.
Ik hoop toch van niet. Ze hadden al een probleem met de watervoorziening. Als dit er nog bijkomt wordt het leven voor de gewone Iraniër wel een stuk zwaarderquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:06 schreef zakjapannertje het volgende:
Tijd om even te douchen en WC’s af te sluiten in Iran
[..]
https://vrtnws.be/p.BlEEp(...)bV8xNzc1MzI1MTgzOTk5
Ik woon op een fletje, heb geen reuzensalaris en houd het dus redelijk bescheiden.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht offtopic, maar over welke luidsprekers luister je dit?
Beetje knappe speakers?
Niets mis met Quadral.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik woon op een fletje, heb geen reuzensalaris en houd het dus redelijk bescheiden.
Nog steeds goed functionerende Denon F1-set met Quadral 2-weg speakers, plus Sony MDR CD-700-serie hoofdtelefoon. Allemaal eind jaren 90 gekocht, werkt nog prima.
Ik plug die hoofdtelefoon ook regelmatig in op mijn laptop. De speakers bij mijn laptop zijn zeer matig namelijk.
Heb inmiddels, naast de cd's, ook de nodige FLAC-bestanden op harde schijven staan.
En nog geen cd-speler met usb-aansluiting.
Ben best tevreden. Luister nog altijd met plezier naar zowel pop/rock als klassiek.
Nee... ik dacht destijds modern te moeten zijn en heb de minidisc-speler/recorder.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niets mis met Quadral.
De Shogun vond ik een mooie lijn, alleen al om te zien.
En Denon, heb je ook dat cassettedeck met lade?
De DRM-550 is een Denon deck.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee... ik dacht destijds modern te moeten zijn en heb de minidisc-speler/recorder.
Wel heb ik nog steeds een prima cassettedeck van Sony erbij. DRM-550.
Het kleurbeeld is: zilver (Denon), zwart (Sony, ook de hoofdtelefoon) en kersen (Quadral).
Ben niet zo van het beeld. Maar ik geniet van het geluid.
Lol. Is ook zo.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De DRM-550 is een Denon deck.
Maar dat geeft niet, goed spul.
Wees blij dat je een Denon deck hebt, zijn best goed en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol. Is ook zo.
Ik was in de war met de voorganger, van echt heel lang geleden. Toen die dubbele cassettedecks 'en vogue' waren.
Oei.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wees blij dat je een Denon deck hebt, zijn best goed.
De Sony's waren toen ook wel prima maar een stuk meer problemen mee nu.
Gaan we het nu hebben over fregatten.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oei.
Dit wordt nu een hifi-draad.
En van hifi heb ik net zoveel verstand als van oorlog.
Nix dus.
Sony deck: was best fijn, maar had verhoudingsgewijs meer vastlopers.
Heb mij laten adviseren en destijds voor 50 gulden die nog nagenoeg nieuwe 2e hands Denon gekocht.
De Sony heb ik weggegeven met de waarschuwing van 'kan vastlopen' erbij.
Maar die gast was happy en hij kon uiteindelijk kiezen tussen 2 loopwerken.
Iedereen blij.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gaan we het nu hebben over fregatten.
Welk fregat heb je thuis?
Ik gebruik gewoon mijn bril.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Da's een oudje.
Ik gebruik deze: https://frigate.video/
Het werkt wel goed:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was inderdaad off-topic. Excuses daarvoor.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ga lekker ergens anders priet praat doen joh
CNNquote:Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu confirmed that Israel attacked Iran’s petrochemical plants, after Tehran reported that strikes damaged multiple petrochemical companies in southwestern Iran’s Khuzestan Province on Saturday.
“I promised you that we would continue to crush the terrorist regime in Tehran, and that is exactly what we are doing,” Netanyahu said.
“After we destroyed 70% of their steel production capacity, which they use as raw material for their weapons against us, today we attacked their petrochemical plants. These two things are their money machine, to finance the war on terror against us and against the entire world,” he continued.
We bombarderen uit liefde.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:00 schreef xpompompomx het volgende:
De Iraanse bevolking heeft wel echt baat bij deze bombardementen he. Toch fijn dat je naast de last die je al had van het regime, nu ook nog heel je land kapot geschoten wordt door idioten die vonden dat je een paar weken terug in opstand had moeten komen.
Er is dus weinig veranderd, ondanks de oorlog en het gegeven dat Iran die oorlog al wekenlang heeft verloren.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Terwijl Europeanen stiekem gniffelen om de neergeschoten Amerikaanse vliegtuigen blijven ze in Iran gewoon jonge moedige mensen executeren.
De repressie en het bloedvergieten zal alleen nog maar erger worden in de doodsstrijd van het regime, volgens Amnesty International rekruteert het regime ook al kindjes van 12 jaar oud.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er is dus weinig veranderd, ondanks de oorlog en het gegeven dat Iran die oorlog al wekenlang heeft verloren.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:00 schreef xpompompomx het volgende:
De Iraanse bevolking heeft wel echt baat bij deze bombardementen he. Toch fijn dat je naast de last die je al had van het regime, nu ook nog heel je land kapot geschoten wordt door idioten die vonden dat je een paar weken terug in opstand had moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |