Als dat zo is, waarom zijn er dan niet genoeg kittens in mijn schoot?quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Die is gesteriliseerd. Was ze al toen ik haar kreeg maar anders had ik het ook meteen laten doen. Er zijn al genoeg kittens op deze wereld.
Omdat je ze zelf moet halenquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom zijn er dan niet genoeg kittens in mijn schoot?
Dit is een skillissue.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Genoeg kittens in het asiel die wel een knuffel willen hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna alle babydiertjes zijn schattigquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Zag vandaag ook weer babygeitjes, dat zijn ook van die schattige beestje
Behalve bij vogels dan, dat zijn vaak redelijk angstaanjagende gedrochtenquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna alle babydiertjes zijn schattig
100.000 kittensquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik definitief een bewoonbare plek voor mezelf heb.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik definitief een bewoonbare plek voor mezelf heb.
Ik was als baby ook een lelijk gedrocht. Niet dat nu niet het geval isquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve bij vogels dan, dat zijn vaak redelijk angstaanjagende gedrochten
[ afbeelding ]
Mensenbaby's zijn ook lelijke dingen, dat is niet specifiek voor jouquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was als baby ook een lelijk gedrocht. Niet dat nu niet het geval is
Eerst maar eens zien of het de 20 gaat halen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Woensdag wordt het 20 graden. Net die dag dat we verplicht naar kantoor moeten, geweldig.
Daarna klapt het weer in naar 13. Kutplaneet.
19,5.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het de 20 gaat halen.
Dat zijn tribbles.quote:
Iets zegt me dat je dat Zwabbie niet hoeft uit te leggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |