abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2026 @ 00:13:26 #251
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220530577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah kijk, in het document zelf worden de adviezen ook toegelicht. Draaft her en der wel nogal door hoor. Dus de niet-dekkende term "basisgeletterd" wordt geadviseerd omdat men vooral positief moet blijven benadrukken dat iemand die praktisch analfabeet is misschien toch nog wel wat letters kan herkennen, en je kan het maar beter niet hebben over "je kunt zus en zo zien in het museum" want misschien is een van de bezoekers wel blind en dan kan hij het niet zien.

[ afbeelding ]
Daar heeft men, "men" voor uitgevonden. Men kan zus en zo zien in het museum, dan is het nooit fout.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 8 april 2026 @ 00:27:01 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220530624
De ergste vind ik persoonlijk wel de jij-dag in plaats van Moederdag of Vaderdag.

Wtf is dat?

Moederdag is heilig, Vaderdag is heilig. Zeker voor de kinderen die een van de twee moeten missen door overlijden of door ander gemis.

Jij-dag kan er best naast, voor mensen met mentale problemen die geen biologische ouders zijn of zich niet zo voelen. Maar elk kind heeft een biologische vader en moeder, voor de een is die dag rouw en voor de ander niet.
pi_220531458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
De ergste vind ik persoonlijk wel de jij-dag in plaats van Moederdag of Vaderdag.

Wtf is dat?

Moederdag is heilig, Vaderdag is heilig. Zeker voor de kinderen die een van de twee moeten missen door overlijden of door ander gemis.

Jij-dag kan er best naast, voor mensen met mentale problemen die geen biologische ouders zijn of zich niet zo voelen. Maar elk kind heeft een biologische vader en moeder, voor de een is die dag rouw en voor de ander niet.
Idd...
Dit is toch complete waanzin...
Echt, welke debiel verzint dit?
:')
pi_220537913
Compleet lachwekkend. Ik heb het al vaak genoeg gezegd hier. D66 is weer terug aan de macht en alle woke gekkies bij de overheid durven weer uit hun holletjes te kruipen.
:r

mag niet: Laaggeletterd
moet zijn: Basisgeletterd


mag niet: Zittenblijven
moet zijn: Een jaar overdoen

8)7
pi_220537933
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:24 schreef Alpha0 het volgende:
mag niet: Zittenblijven
moet zijn: Een jaar overdoen
Zitten is wel één van de moeilijkste Nederlandse woorden.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220538078
Tyf op met deze Groenslinks-D666 bijbel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')