Van bewegen en sporten wordt je vrolijker.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar daar zit dus vaak wat achter. Er is vaak een verband met een licht verstandelijke beperking. En /of psychische problemen.
Nogmaals, niemand is voor z’n lol zo dik geworden.
Als je een maagverkleining krijgt ivm morbide obesitas, wordt je ook begeleid door een team van diëtisten en zelfs gedragswetenschappers.
Het is allemaal niet zo simpel en makkelijk als: gewoon minder eten en meer sporten.
Er zit vaak veel verdriet en een hoop problemen achter.
Niet meer. Mijn bmi was 40 op een gegeven moment. Die is nu 31. Nog een stukje te gaan, maar geen morbide obesitas meer.quote:
Klopt, ik beweeg meermaals per dag met de vork of een lepel eten naar mijn mond en beweeg dan mijn kaken om dat eten vloeibaar te maken, zodat ik het kan doorslikken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van bewegen en sporten wordt je vrolijker.
Ook bewezen.
Klopt. Ik ben @onlogisch nog altijd dankbaar dat hij me heeft overtuigd om te beginnen met sporten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van bewegen en sporten wordt je vrolijker.
Ook bewezen.
Iets met hormonen.
Vroeger had dit me misschien iets gedaan, maar nu ik sport zit ik veel beter in mijn velquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:14 schreef Questular het volgende:
Overtuigd moeten worden om te sporten, dan ben je wel een droeftoetertje hoor. Onlogisch doet Gods werk zo te lezen.
Kijk, dat is leuk om te lezen!quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had dit me misschien iets gedaan, maar nu ik sport zit ik veel beter in mijn vel
Jij bent door de lichaamsbeweging dus geestelijk sterker geworden?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben @:onlogisch nog altijd dankbaar dat hij me heeft overtuigd om te beginnen met sporten.
Het zou van kleins af aan al veel meer verplicht gesteld moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |