Gratis bier dus?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Helemaal niet want het is een extratje die nog helemaal niet in de begroting is opgenomen.
Van welk geld?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee geen bier, compenseer gewoon degene die het nu nodig hebben.
Zoals de transportsector.
Dat heb ik toch net al verteld?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van welk geld?
Of moeten we een tekort laten oplopen door de schatkist minder vol te laden?
Tekort laten oplopen dus. Duidelijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net al verteld?
Is het nou zo moeilijk om te begrijpenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tekort laten oplopen dus. Duidelijk.
Is een keuze en iedereen heeft er uiteindelijk profijt van omdat dit doorberekend wordt. Ik zou dan echter liever hebben dat de sector gecompenseerd wordt dan accijnzen eraf, omdat accijnzen eraf niet compenseert voor wie het het hardst nodig hebben.
quote:En door die hoge prijzen betalen we nog meer belasting.
Laat ze dan op z'n minst die belasting terug geven.
-edit-
Of de transport sector compenseren vanwege hun concurrentiepositie.
Helemaal niet want het is een extratje die nog helemaal niet in de begroting is opgenomen.
Oh je wil alleen accijns eraf voor het deel van de prijs wat 'te hoog' is. Maar ja, wat is 'te hoog'?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om te begrijpen
[..]
Nee, prijzen zo laten en de extra belasting die nu binnenkomt gebruiken om de transportsector te compenseren.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je wil alleen accijns eraf voor het deel van de prijs wat 'te hoog' is. Maar ja, wat is 'te hoog'?
En denk je dat de systemen van de belastingdienst hierop ingericht zijn?
Dat hebben we over onszelf afgeroepen. Demonstreren lijkt tegenwoordig vooral te draaien om ''hoe kan ik zo fucking vervelend mogelijk zijn'' en dat hebben we ook nog eens oogluikend toegestaan. Zie XR.quote:
Ook leuk als je via google zoekt en kijkt bij de voorgestelde vragen: wat kost een abonnement op PZC?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |