Kotsmisselijk wordt je hiervan. Zoals Charlie Kirk al zei: ik wil gewoon bekwame piloten in de cockpit van het vliegtuig hebben, of ze nou zwart, geel, groen of wit zijn of van welke gender dan ook maakt me geen klap uit. Nu is de tendens om de vacatures maar zoveel mogelijk onder alle groepen van de samenleving te spreiden, waarbij de bekwaamheid soms op het tweede plan komt. Als je dit ter sprake brengt ben je een racist of vrouwonvriendelijk, etc. Koekkoekquote:Op donderdag 2 april 2026 10:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Las net een artikel en kapte na een aantal zinnen omdat werd gemeld hoe geweldig dit allemaal is voor vrouwen en zwarte mannen omdat het tot nu toe alleen "witte" mannen zijn geweest![]()
Beetje ASMR tijdens het werk?quote:Op donderdag 2 april 2026 10:41 schreef kree het volgende:
moet zeggen vanuit Mission Control. die meid, komt wel aardig over
24/7 live beelden. Van buiten de capsule. Dat had je in de Apollo dagen niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 04:34 schreef kree het volgende:
met al die technologie he. mag je toch denken met alles belasting betalers dat ze ff wat meer uit zenden. naja. black-out, hier is geen reet aan. we Horeb het wel weer denk.
Je kan ze er niet eens uit stemmen, wtf is dit voor programma!quote:Op donderdag 2 april 2026 11:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
24/7 live beelden. Van buiten de capsule. Dat had je in de Apollo dagen niet.
Maarja... Er moet altijd wel geklaagd worden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 april 2026 10:31 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
dat zullen ze afspelen daar. denk.
Haar stem is prima inderdaad, prima duidelijke begrijpelijke presentatie.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:41 schreef kree het volgende:
moet zeggen vanuit Mission Control. die meid, komt wel aardig over
Vind het al knap dat ze zulke verbindingen kunnen maken op zo'n afstand. Mensen zeggen wel dit en dat maar volgens mij is het nog best lastig om een stabiele verbinding te kunnen krijgen met deze snelheid en natuurlijk de afstand.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het donker is, ze hadden beter bij daglicht kunnen gaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
hihiquote:Op donderdag 2 april 2026 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het donker is, ze hadden beter bij daglicht kunnen gaan.
Ze nemen de toeristische routequote:Op donderdag 2 april 2026 14:55 schreef Zoddie het volgende:
Kan iemand ze vertellen dat ze de verkeerde afslag hebben genomen? Ze gaan de verkeerde kant op, juist verder van de maan.
Ah, niet op de voorruit geplakt?quote:Op donderdag 2 april 2026 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze nemen de toeristische route
Ze moeten ook wel, ze hebben geen vignet bij de Intergalactische Federatie gekocht.
Was een sticker overheen geplaktquote:
Ik vraag me altijd af wat ze moeten doen bij de countdown en je moet als astronaut ineens erg nodigquote:Op donderdag 2 april 2026 19:40 schreef -CRASH- het volgende:
De wc problemen zijn opgelost.
Ze hoeven niet meer naar buiten de kou in
Let us goooooquote:Op donderdag 2 april 2026 20:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat ze moeten doen bij de countdown en je moet als astronaut ineens erg nodig
Hem snel uit het raam hangenquote:Op donderdag 2 april 2026 20:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat ze moeten doen bij de countdown en je moet als astronaut ineens erg nodig
quote:Op donderdag 2 april 2026 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt ie dan vacuum getrokken?
Als het er uit gezogen wordt, hoef je nog minder moeite te doen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt ie dan vacuum getrokken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |