vooroordeel.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dan. En daarom mag een alcoholist nooit meer drinken, gaat gegarandeerd weer fout dan.
En afgelopen vrijdag?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
oke eerlijke vraag.
Wat ik doe is, als ik vrij ben volgende dagen dan gun ik het mezelf.
Moet ik rijden of werk etc dan drink ik niet.
Jij tikt zoveel dat ik echt wel genoeg weet over jou en ik weet ook hoe je tikt als je nuchter bent, dit verschil is absoluut te zien. Het is geen oordeel, ik probeer, net als anderen jou in te laten zien dat het niet goed gaat met dat beetje drinken van je.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
klopt niet maanden maar jaren, ik ben er voorzichtig mee, heb nu wel weer oke rijbewijs net als ieder ander. en komt niet door niks.\
Dus ga niet een oordeel maken over mij zonder je weet hoe en wat he? op basis van hoe ik type. want was altijd al probleem.
mss dronk ik toen wel wat ja. boeie? ga het jou ook niet vragen?quote:
Ook dat ja.. benoemde ik al niet. Maar ook daar klopt niks van de antwoorden die hij gegeven heeft.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tevens is dat "incident" waardoor hij de CBR-molen inging naar mijn weten aanzienlijk korter dan 10 jaar geleden.
Ik bedoel in de ochtendquote:Op woensdag 1 april 2026 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
mss dronk ik toen wel wat ja. boeie? ga het jou ook niet vragen?
er is wellicht een verschil. maar oke weet van mij dat ik nooit meer rij met drank op. dat is belangrijkste denk?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij tikt zoveel dat ik echt wel genoeg weet over jou en ik weet ook hoe je tikt als je nuchter bent, dit verschil is absoluut te zien. Het is geen oordeel, ik probeer, net als anderen jou in te laten zien dat het niet goed gaat met dat beetje drinken van je.
2020quote:Op woensdag 1 april 2026 21:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tevens is dat "incident" waardoor hij de CBR-molen inging naar mijn weten aanzienlijk korter dan 10 jaar geleden.
ja uitgebreid verteld? vertel als je vragen hebt?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
2020
kree in ONZ / Beterschap voor Kree #5 Ai is de ondergang
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
er is wellicht een verschil. maar oke weet van mij dat ik nooit meer rij met drank op. dat is belangrijkste denk?
Goed hoe jullie denken over hoe ik type en wanneer wel of niet? Wat is er eigenlijk erg aan?
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hou svp op met deze onzin te beweren.![]()
Nog geen half jaar geleden is besproken in een ander topic dat een user van hier je gebeld heeft om te voorkomen dat je weeeer met alcohol op ging rijden.
Hele discussie die nacht.. met een hoop gedoe.
Lekker gepikeerd toontje voor iemand die een topic opent om over gematigd alcoholgebruik te discussieren.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
mss dronk ik toen wel wat ja. boeie? ga het jou ook niet vragen?
Heb je vrijdag gewerkt of blijf je het ontwijken?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja uitgebreid verteld? vertel als je vragen hebt?
nou vond al die negativiteit niet nodig he?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lekker gepikeerd toontje voor iemand die een topic opent om over gematigd alcoholgebruik te discussieren.
Als je zelf nog drinkt kun je geen tips geven aan andere mensen hoe ze moeten stoppen of minderen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
er is wellicht een verschil. maar oke weet van mij dat ik nooit meer rij met drank op. dat is belangrijkste denk?
Goed hoe jullie denken over hoe ik type en wanneer wel of niet? Wat is er eigenlijk erg aan?
met stoppen met drinken niet idd, en vandaar dit andere topic.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je zelf nog drinkt kun je geen tips geven aan andere mensen hoe ze moeten stoppen of minderen.
En je verhaal vertellen, die kennen we allemaal inmiddels want dat heb je al heel vaak gedaan.
En mij part zuip je jezelf helemaal de tyfus en eindig je met korsakov en in een luier omdat je geen controle meer hebt over je lichaamsfuncties, zolang je maar niet meer in een auto gaat rijden want vaak rijden alcoholisten anderen dood ipv zichzelf.
Ik vermoed ziek gemeld.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je vrijdag gewerkt of blijf je het ontwijken?
Dan moet je niet weer een topic over dit onderwerp openen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:40 schreef kree het volgende:
kunnen we btw ff stoppen met mij bekritiseren?
er worden serieuze vragen gesteld maar die ontwijk je allemaal..quote:Op woensdag 1 april 2026 21:40 schreef kree het volgende:
Kom maar op dan.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:41 schreef kree het volgende:
kan over aantal van jullie ook nog genoeg bedenken nl. maar dit was mijn doel niet.
Mensen mogen het niet oneens zijn met hoe je van plan bent om met je verslaving door kunnen te gaan, door te doen alsof je er controle over hebt middels "gematigd" drinken?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:40 schreef kree het volgende:
Er staat nog een vraag open van mij aan jou, in je eigen topicquote:Op dinsdag 17 februari 2026 23:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
🙈 guilty as charged
Bij de AA zeiden ze in het begin tegen mij "waarom ben je hier eigenlijk, als je alle antwoorden toch al denkt te weten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |